kapitola 11

25 3 3
                                    

-tvoj pohlad-

Prešiel tíždeň po tom čo Jackobe a George odišli. Snowi má ešte stále zlomenú ruku ale nám ostatním sa zranenia viliečili. Fire ma so Snowi začali učiť ako ovládať svoje schopnosti. Zatial viem iba ako sa premeniť na (o/z). Stále však neviem čo je moja schpnosť. Ale zistila som aké majú schopnosti Fire a Snowi. Fire dokáže ovládať oheň zatial čo Snowi dokáže ovládať ľad čo je super, nemôžem sa dočkať na svoju schopnost. A s premenou mi sem tam zvikne prísť pomôcť aj Tom, aj keď tak trošku on potrebuje pomoc s naučením sa to ovládať.

Ležala som na gauči a čítala knihu. Volá sa (m/k) (meno knihy). Je to moja naj oblúbenejšia kniha. Fire sedela na stoličke a kukala v telke Avengers. Snowi sedela na zemi a kreslila so svojou zdravou rukou do skicára. Z ničoho noč však niekto zaklopal.
,, Pozriem sa kto to je." povedala Fire stávajúc zo stoličky. Odyšla z miestnosti a po chvíli bolo počuť otváranie dverí. Chvílu bolo ticho hneď však bolo počyť silné zabuchnutie dverí. Fire rýchlo vibehla z chodby. ,, Kto to bol." spítala sa Snowi zmätene. ,, Nikto." povedala Fire bežiac hore po schodoch. Ozvalo sa dalšie klopanie. Postavila som sa a vošla do chodby. Pomaly som sa blížila ku dverám. Otvorila som ich aby som vonku videla stáť dievča s dlhými hnedými vlasmi, mala ružové oči!? Kto môže mať ružové oči aj keď sú viac normálne než Tomove.
,, Ahoj. Prišla som navštíviť Fire Mystery a Snow Color." povedala s úsmevom na tvári. ,, Ok?" povedala som zmätene. ,, Skoro by som zabudla. Volám sa Catin Heart ale môžeš ma volať Catin." povedala podávajúc mi ruku na potrasenie. ,, Ja som (t/m)." povedala som potrasujúc si s ňou ruku. Vošli sme do obívačky a len čo si všimla Snowi tak sa za nu začala plížiť. Asi ju chce vilakať. ,, Bu!" zvískla Catin. Snowi sa len otočila, keď videla že to bola Catin tak sa len milo usmiala. Pozrela som sa ešte na Catin, mala svetlo zelenú mikynu bez kapucni a dlhé legíny a ružové tenisky. Snowi mala na sebe bielu mikynu so čiernimi legínami a biele tenisky. Ja som mala na sebe (o/o) (oblúbený outfit. Lebo som lenivá.).
,, Som rada že si prišla Catin. Takže si pripravená." spýtala sa Snowi, Catin. Ja som iba zmätene na ne pozrela.
,, Ok, (t/m) viem že som povedala že dnes nebude žiadni tréning, ale toto sa ti bude páčiť." povedala Snowi radostne. No to dopadne.

Nehovorím že nemám rada tréning, len že keď sa Snowi usmieva znamená to že pravdepodobne to dopadne zle. Vzdychla som si a čakala kým Snowi povie čo budeme robiť. Snowi kívla hlavou na Catin. Catin sa uškrnula. Po chvíli jej oči začali žiariť jasne ružovo. A z ničoho nič sa jej na hlave objavil pár hnedých uší. V šoku som sa na ňu pozrela. Po chvíli aj Snowine oči začali žiariť ale na svetlo modrú farbu. Po chvíli mala nielen uši ale aj chvost ktorý bol modro-hnedý.
,, Dnes ta naučíme ako spraviť polovičnú premenu." povedala Snowi s velkým úsmevom. Tak toto nakonie bude celkom zábava.

-o hodinu neskôr-

Prečo mi to nejde?! Už asi hodinu sa snažím spraviť polovičnú premenu, ale z dákeho dôvodu to nechce fungovať. ,, Zdávam sa!" skríkla som nahnevane. ,, Noták. Ešte to nevzdávaj!" povedala Catin povzbudzujúc. Snowi sa na nás dve iba pozerala a Fire sedí na schodoch. Teraz som si všimla že má na sebe čierno biele tričko a čierne legíny. Mala aj pásku cez oko. ,, Tak čo mám potom spraviť?" spítala som sa nahnevane. ,, Aby si vedela predtym ani ja som nevedela sa premienať." povedala Catin snažiac sa ma rozveseliť. ,, Dobre (t/m), skústo posledný krát. A pamätaj musíš sa sústrediť." povedala Snowi. Zatvorila som oči a začala sa sústrediť. Nič som však necítila. Otvorila som oči aby som videla že všetci na mňa zazerajú.
,, Na čo sa pozeráte?" spítala som sa zmätene. ,, No, myslím že by si to mala zistiť sama v zrkadle." povedala Catin s úškrnom. Rýchlo som bežala do kúpelni. Pozrela som sa do zrkadla aby som videla že mám uši s chvostom (ak vaše oblúbené zviera nemá uši a chvost tak si to zmente) a sú (o/f). ,, Omg, omg, omg. To. Je. Supeeer." začala som kričať. Vibehla som von z kúpelni a vbehla naspäť do obívačky. Objala som Snowi s Catin.
,, Ďakujem, ďakujem, ďakujem." začala som opakovať dookola.

Zbitok dňa sme všetky spolu kecali. Keď sa blížil večer Catin musela odísť domov čo je škoda. Ale povedala že dakedy sa príde zastaviť. Zdá sa že mám novú kamarátku.

Tak hotovo, dúfam že sa vám táto kapitola páčila.

Naši noví susedia (Eddsworld)Where stories live. Discover now