Kapitola 25

14 3 2
                                    

-tvoj pohlad-

Sedím na tej hlúpej betónovej studenej zemi. Dosť sa nudím, lebo Catin zaspala. Myslím že ju zobrali skôr po zlom. A teraz mi došlo že moja schopnosť vidieť auru druhej osoby sa my v obrane neviplatí. ,, Catin, ešte stále spíš?" povedala som unudená k smrti. ,, No, teraz už nie. Čo potrebuješ?" povedala unavene a mrzuto. Aspoň viem ako sa správa keď je ešte unavená.  ,, No, chcem vedieť či ti fungujú schopnosti. Vlastne, aké máš schopnosti?" spítala som sa lahajúc si na zem a pozerajúc sa na strop.

,, Počkať. Prečo ma to nenapadlo samej aby som skúsila či mi fungujú." povedala stávajúc zo zemi a dvíhajúc obe ruky. Zmätene som sa na ňu pozrela nechápajúc čo plánuje. Po chvíli čakania sa stalo niečo čo som nečakala. V oboch dlaniach sa jej zjavili modré plamienky ohňa.

,, Vau. Nečakala by som od teba takú schopnosť." povedala som prekvapená. ,, No. Teraz na to nie je čas, lebo sa musíme stadialto dostať." povedala začínajúc roztavovať zámok na jej cely. Zdá sa že máme plán úteku.

-o pár minút neskôr-

Ja a Catin sa snažíme dostať von z tejto budovi. Čo nie je vôbec lahké lebo to tu je ako v bludisku a to som nespomenula tie divné stvorenia, ktorým sa musíme vihíbať. ,, Vieš kam ideme?" spítala som sa šeptajúc. Catin len pokrčila plecami zatial čo sa uistovala že pred nami nie sú žiadne tie stvorenia.

,, Môžeš aspoň povedať čo sú tie stvorenia?" povedala som chcejúc odpovede. ,, No všetci ich volajú démoni. Takže sú to asi démoni." povedala konečne sa pozerajúc na mňa. Jej oči boli ružové čo som rada. Dalej sme išli po ticho, no, teda do kým nebol počuť výbuch. Zem sa trošku otriasla čo mi nevadilo, ale čo mi vadilo bolo to že to priviedlo pozornosť tých démonov.

,, Ale no ták!" zakričala som vidiac kopu démonov blížiacu sa k nám. Hneď sme sa rozbehli smerom z kadiaľ prišiel zvuk výbuchu. Len dúfam že sú to naši priatelia.

-pohlad Fire Mystery-

,, No, tak to vážne sme tichý ako myšky." povedala som ironicky pozerajúc sa na Georga, ktorý pred chvílov odpálil vchodové dvere do vzduchu. ,, Tak to sa vždy klopalo u nás doma." povedal George smejúc sa. ,, Nie, neklopalo." povedal Jackobe vchádzajúc do vnútra.

Snowi tam iba v šoku stála z toho výbuchu. ,, Si v poriadku?" spítala som sa jej. ,, Áno som. Len som nečakala takú vec." povedala v šoku. Všetci sme vošli do vnútra. ,, Aaaah!" bolo počuť kričanie. Hneď sme sa rozbehli do chodieb. Ja a Snowi sme išli do pravej, Miner, Bohginko a Fire Storm išli do strednej a Jackobe s Georgom išli do lavej. No tak toto bude zábava.

Zvuky behu sa približovali a boli aj hlasnejšie. Po chvíli do nás niekto narazil. Bola to Catin s (T/m). ,, Tak rada vás dve vidím." povedala im Snowi. ,, Aj my vás. Ale není čas na radovanie. Lebo máme velké problémi." povedala Catin.

No a mala aj pravdu lebo po chvíli sa objavila kopa démonov. ,, Dobre zostante za nami." povedala som.
,, Dnes sa ale nejde bojovať!" počula som Jackoba za nami. Otočila som sa aby som videla ostatních.

Na chvílu sa mi zatemnelo pred očami keď sa mi znovu vijasnilo boli sme späť pred domami. ,, Ale noták! Chcela som si zabojovať!" povedala som sklamaná. Tom, Edd a Matt vyšli z ich domu. Zbytok dňa sme oslavovali návrat našich kamošiek. Som rada že sme všetci zase po kope.

✧♬•*¨*•.。✧♬•*¨*•.。✧♬•*¨*•.。
Tak čo poviete. No dúfam že sa vám táto kapitola páčila. Paaaa 🐺✋.

Naši noví susedia (Eddsworld)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant