Kapitola 22

22 3 6
                                    

-tvoj pohlad-

Sedím na svojej matraci a čítam si svoju oblúbenú knihu. Počula som klopanie. ,, Dalej!" zakričala som a zachvílu do miestnosti vošiel Fire Storm. ,, Takže si spoznala dvojičky?" spítal sa ma. ,, Takže ty vieš čo sú zač tiež? Prečo o nich viete mne ste o nich nikdy nepovedali!?" povedala som mu nahnevane. ,, Už som sa o tomto porozprával s Fire a Snowi. Povedali mi prečo ste sa sem pristahovali." povedal pozerajúc sa von oknom.
,, Počkať čo?! Prečo tebe všetko hovoria a mne nič." teraz som sa cítila trošku zradená. ,, Povedali mi to aby som ti to vysvetlil lepšie a jemnejšie." povedal. ,, Dobre. Od kedy si ten tip ktorý vie povedať veci jemne!?" povedala som v šoku. On len prikývol s úsmevom.

,, Predtým než ta dievky spoznali tak mali pár dalších priatelov daktorých už spoznala. Frenc a Frederik boli jedni z týchto priatelov teda do kým ich nezradili. Po tom čo nás zradili tak sa vitratili nikto nevedel kam odišli. Potom spoznali teba čo sama vieš. Ale dôvod prečo ste sa odstahovali bolo kôli tomu že sa vrátili ale s niekym mocným. Preto ste sa odstahovali aby ta ochránili." povedal. Vau, tak to som nečakala. ,, Počkať ak sú späť, znamená to že?" povedala som smutne. ,, Neviem kedy ale pravdepodobne áno, budeme sa stahovať." povedal tiež smutne.

Nemôžem tomu uveriť, zažili sme tu tolko vecí a teraz budeme odchádzať. Fire Storm odišiel pravdepodobne ma nechajúc si všetko premyslieť. Vzdychla som si. Takže zajtra sa rozlúčim so susedmi.

Pomyslela som si keď som vibrala zo skrini (o/f) knihu. bola plná krazieb a fotiek z udalostí čo sa diali.

Tá fotka bola z dňa kedy sme sa spoznali

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Tá fotka bola z dňa kedy sme sa spoznali. Bolo to v parki a len tak sme na seba narazili. Po našom pokeci sme sa stali kamarátkami.

Toto som nakreslila po stratnutí Snowiných dvoch dalších priatelov toto je Miner

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Toto som nakreslila po stratnutí Snowiných dvoch dalších priatelov toto je Miner. Malo ešte jedného priatela čo bol Bohginko.

Viac som si nestihla pozrieť lebo bolo počuť dalšie klopanie. ,, Dalej." zakričala som odkladajúc moju knihu. Bola som chrbtom ku dverám takže som nevidela kto prišiel. Tá osoba ma zo zadu objala čo ma vilakalo. Hneď som sa otočila aby som videla Catin!? ,, Catin? Čo tu robíš!?" spítala som sa prekvapená. ,, No prišla som na návštevu pred sa." povedala s úsmevom. Vau tá sa asi nezmení.

,, Podme!" zvolala ťahajúc ma von z izby dole po schodoch. Snowi a Fire sedeli na gauči a rozprávali sa zatial čo Fire Storm pravdepodobne sa nachádzal v kuchyni. ,, Ideme do parku." povedala Catin ťahajúc ma von z dverí. ,, Catin prečo sa tak ponáhlaš." povedala som snažiac ju spomaliť čo nefungovalo. Ako môže mať tolko energii.

Po pár minútach sme došli do parku. Catin ma pustila a začala bežať okolo. Ok tak ona je ten najviac energický človek akého som kedy videla. Obzrela som sa po okolí a videla som niečo povedomé bol to bieli vlk. Skadial som ho len videla že by to bola ale to nie je možné, bol to iba sen však? Vau velmi sa na toho vlka podobá ako sa volal. Jaj už viem volala sa Lighti nechápem že si to meno stále pamätám.

,, Poď!" zakričala Catin bežiac dakam. ,, Catin, počkaj kam bežíš!" zakričala som na nu. Začala som ju nasledovať do tmavej uličky. Dosť to tam smrdelo po smetiach. ,, Catin prečo si sem bežala?" spítala som sa zmätene. ,, Vieš si vážne slepá a naivná." povedala zlovestne. ,, O čom to hovoríš Catin." povedala som pozerajúc sa na nu v šoku. Potom som si všimla niečo čo ma vilakalo, jej oči neboli už ružové ale krvavo červené. Tie isté krvavo červené oči som už niekde videla. ,, Frenc." povedala som uvedomujúc kto tu predo mnou skutočne stojí. ,, Gratulujem že si ma spoznala, bohužial nebudeš môcť varovať svojich priatelov." keď to dopovedala začala sa smiať. Potom ma niečo silno buchlo do hlavi a môj celí svet zatemnel.

✧♬•*¨*•.。✧♬•*¨*•.。✧♬•*¨*•.。
Vuuuhuuuu. Hej kto si myslel pri tej časti so stahovaním že kniha bude končiť? No ale je pravda že kniha skončí tým že sa odstahujú. No paaaa✋🐺.

Naši noví susedia (Eddsworld)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora