<Robert>
Gdy wysiedliśmy z samolotu udałem się z Stefanem do samochodu. Potem razem pojechaliśmy do Natalki, Anetki, Pawełka i Janka... Kiedy weszliśmy do domu usłyszeliśmy śmiechy chłopców w salonie.. Jako pierwszy odezwał się Stefan.
- Cześć.
- Hej dziewczyny.
- Robert? Stefan? Przecież...
- Tak kochanie wiem że mieliśmy być za miesiąc, ale pozwolono nam wrócić do was wcześniej.
Dziewczyny od razu się do nas przytuliły.
- Natiś, a jak chłopcy? Byli grzeczni?
- Zawołaj ich to sam zobaczysz.
- No okej.. Paweł, Jaś co tam?
- Tata.. - powiedzieli chłopcy i przyszli na swoich nóżkach do Roberta.
- Widzę że dużo mnie już ominęło. Nigdy już nigdzie sam nie jadę.
- Nie byłeś sam. Byli chłopacy, Majka..
- Nie mów skarbie że jesteś zazdrosna..
- A co? Powinnam być?
- Nie. Bo kocham tylko was.
- Udowodnij.
- Wieczorem zobaczysz. - powiedziałem do swojej żony i pocałowałem ją namiętnie.
- Robert, ale jakby co to pamiętaj że mieszkasz z dziećmi. Także wiesz. Uważaj na nich.
- Stefan ty to może swoją żoną się zajmij. Bo wiesz.. Jeszcze ci ucieknie.
- Wam chłopaki tylko jedno w głowach.
- Niby co takiego?
- Serio nie wiesz?
- Jak widać nie.. - powiedziałem do Natalki i zacząłem ją całować.
- Ej. Robert pochamuj trochę co. Dzieci tu są. Oni nie śpią jakbyś nie zauważył.
- No dobra. Niech ci już będzie.
Po kilku godzinach Stefan z Anetką pojechali do siebie. Około 21 poszedłem uśpić chłopców. Natalia w tym czasie szykowała się pod prysznic. Kiedy uśpiłem Pawła i Jaśka poszedłem do sypialni. Natalia właśnie chciała iść pod prysznic.
- Mogę z tobą?
- Pogrzało cię? Miałeś chłopców uśpić.
- Śpią już. Zgódź się.
- Robert ja chce się wykąpać, a nie bzykać się pod prysznicem.
- Tylko dzisiaj..
- Jesteś gorszy niż małe dziecko.
Po dłuższym namawianiu Natalia w końcu mi uległa i razem poszliśmy pod prysznic😏.
Poszliśmy spać po 11 w nocy...🐬🐬🐬🐬🐬🐠🐠🐠🐬🐬🐬🐬🐬
Przepraszam że taki krótki. Jest on autorstwa mojej siostry, która nie posiada Wattpada, ale czasem mi będzie pisać rozdziały. Niedługo powstanie rozdział do mojej książki o Kubatalii, który będzie autorstwa mojej siostry także...
Dziękuje serdecznie Wam wszystkim razem i każdemu z osobna za motywujące komentarze. Jest mi niezmiernie miło...
Życzę wszystkim samych sukcesów i Pozdrawiam❤😘
CZYTASZ
Natalia i Robert ~ Kocham cię mimo wszystko ~~ Gliniarze
FanfictionOpowieść o dwójce policjantów, którzy będąc rok po ślubie zaczynają myśleć nad przyszłością i powiększeniu rodziny... Czy przetrwają? Kto chce zniszczyć ich szczęście? Czy mu się to uda? Jak zareaguje Robert na wieść o tym że będzie ojcem? Na te i i...