Piosenkę możecie sobie włączyć na samym początku rozdziału ⬆️⬆️
Alyssa POV'◾
Wyplątałam się z uścisku bruneta i wstałam z dużego łóżka, nie mogąc zmrużć więcej oczu. Założyłam na siebie białą koszule i na palcach wyszłam z naszej sypialni, zamykając za sobą drzwi. Weszłam do salonu biorąc z szafki laptopa i skierowałam się z nim do kuchni. Zrobiłam sobie mocną kawę i usiadłam z nią przy wyspie, uruchamiając urządzenie i wchodząc w google.
Minął tydzień od mojego ślubu z Harry'm i byłam ciekawa co ciekawego o nas piszą. Kliknęłam w pierwszy lepszy link i zaczęłam czytać.
"Mamy zdjęcia ze ślubu Harry'ego Styles'a!
Młody biznesmen już nie jest do wzięcia!
Dziś, w upalną sobotę, Harry Styles pogrzebał marzenia wzdychających do niego milionów kobiet - przystojny biznesmen poślubił Alyssę Smith, modelkę i aniołka victoria's secret.
Pan Młody rzeczywiście... młody. Przypomnijmy: Harry ma 24 lata.
Młoda para powiedziała sakramentalne "tak" w specjalnie przygotowanym na tę okazję ogromnym namiocie, zaś wesele odbyło się w Biltmore Estate w Asheville.
Panna Młoda promienna i piękna - zobaczcie tylko tę dwie bajeczne suknię:
Na szybko przejrzałam kilka swoich zdjęć i wyszłam ze strony, wchodząc po chwili na nową.
"To już oficjalnie! Harry Styles i Alyssa Smith powiedzieli sobie tak!
Jaka suknia? Ilu gości? Kto będzie druhną?
26 maja biznesmen i najbogatszy człowiek w stanach zjednoczonych - Harry Styles (24 l.) ożenił się z modelką Alyssą Smith (22 l.).
W tej wyjątkowej uroczystości wzięło udział ponad 300 osób, niestety nie znamy dokładnej liczby gości, którzy zebrali się w Biltmore Estate, żeby świętować szczęście młodej pary.
Suknia ślubna Alyssa Smith.
Z przykrością muszę stwierdzić, że nie znamy projektanta, który wykonał pierwszą suknię, ale mamy nadzieję, że kiedyś sama panna młoda wyjawi kto ją wykonał. Zaś druga suknia pochodzi od samego Randy'ego Fenoli.
Druhny i świadkowie.
Pierwszą druhną była najlepsza przyjaciółka Aly, Emily Bell, druga również przyjaciółka modelki Jasmine Tookes, trzecią i czwartą były Olivia, żona brata panny młodej Liam'a Smith'a i siostra panna młodego, Gemma Styles.
Po stronie Harry'ego staneli jego przyjaciele Zayn Malik, Louis Tomlinson, Niall Horan oraz brat jego żony Liam Smith..."
Chciałam przeczytać artykuł do końca ponieważ był dużo ciekawszy od poprzedniego, ale przerwało mi powiadomienie o przychodzącym video połączeniu. Odebrałam, a na ekranie od razu pojawiła się twarz mojej rodzicielki.
-Myślałam, że się już tam pozabijaliście. - powiedziała na wstępie.
-Ciebie też miło widzieć mamo. - przewróciłam oczami.
CZYTASZ
Couple Lovers || H.S 🔒
FanfictionOstrzegam, że w pierwszych kilkunastu rozdziałów jest mnóstwo błędów, więc jeśli bardzo Ci to przeszkadza to nie czytaj tego ff. Jest to moje pierwsze poważne ff, które skończyłam pisać, więc moje zdolności pisarskie się już na szczęście znacznie p...