Nedendir bilmiyorum.
Adana'nın en başarılı lisesi Adana Fen Lisesi'dir,2.sırayı Adana Anadolu Lisesi (ALA) alır.
Sbs yılına girdiğimden beri tek hayalim ALA'yı kazanmaktı,hiçbir zaman Adana Fen Lisesi'ne heveslenmedim.
Sonuçların açıklandığı anda internete bağlanamamam ve sürekli en iyi arkadaşımdan telefon gelmesi büyük şanssızlık olsa 3.aramadan sonra telefonu açtım da benden önce davranmıştı.
"Küçük hanım şuan ekranda sonuçların var."
''Utku çatlatma söyleeee!!"
''Tebrikler!Adana Anadolu Lisesi,kabul edildiniz.''
Büyük bir çığlıktan sonra dikkatimi telefona verebildim.
''Bir daha çığlık atacak olursan önceden haber ver telefonu fırlatacağım.''
''Utku çok sağol çok mutluyum.''
''Mutluluğunun tadını çıkar,bu puanla bizim okula gelebilirdin 2 yıl birlikte okurduk ama görüyorum ki tercihlerinde bile yok,neyse kapatayım sen sevin bozmayacağım :)"
Vay canına başarmıştım!
Tüm yaz yeni okulumda geçireceğim günlerin hayalini ve planını yapıp durmuştum.Elbette her zaman plan dışında gerçekleşen olay ve durumlar meydana gelir.Sorun şu ki bu tesadüfler beni yormaya başlamıştı.
Okul açılmıştı ve her şey mükemmeldi.
Yani okul pantolonumuz dışında,bu şey pantolon demeye bin şahit isterdi ki biz de pantolon demiyorduk,''çuval'' daha cazipti.
Bir de şu sabah akşam dakikalarca bekletildiğimiz törenleri unutmamak lazım.
Müdürümüz sevimli bir adamdı ama eline mikrofon aldığı her gün "men dakka dukka diyor ve aynı anıları sıkılmadan anlatıyordu.Ayrıca emekliye ayrılması için içindeki çocuğun ölmesini bekliyor olmalı.Bu adam ''maaş kuyruğunda ölecek''tabirine adapte olmuş öğretmenlerdendi.Abarttığımı düşünmeyin annemin müdürü bizim okuldan mezun ve kendi öğretmeni olduğunu söylüyor...Hesaplamada bol şans.Yine de hepimiz onu severdik.
Evet yine bir pazartesi ve yine bir tören aslında pazartesi sendromum yoktur ama bu törenlerden sonra ister istemez bir ümitsizliğe kapılıyor insan.
''Olamaz mikrofona yürüyor biri onu durdursun!'' keşke bunu içimden söylemeseydim ,belki birileri gerçekten durdururdu.
Men dakka dukka ve ayı eğitimini aştıktan sonra ilk defa yeni bir konuya değindi.
''Gizem Çınar''
Ne yani tek hayalim olan bu okul Gizem Çınar'ın okulu muydu?
Ne muhteşem ama!
O kadar okul içinde en iyisini ve özel okulları bile eleyip burayı istemiştim.
Bunun için mi? Bu tesadüf için mi?