Arkadaşlar lütfen düşüncelerinizi yazın ve beğenilerinizi eksik etmeyiniz 😍😘
(Multimedya Mehmet ve gamze )
Dicle en yakın arkadaşı GAMZEYİ Mardin'e çağırmıştı tek amacı abisi Mehmet'i kandırmaktı . İlk defa abisine yalan söyleyecekti . Ama bu sadece onun içindi böyle kandırmıştı kendini . Sonra bir anda miracı düşündü . Yakışıklıydı gerçekten genç adam buz mavisi gözleriyle çekiciydi de ayrıca kızamıyordu da ona. Kim kardeşinin katili ile evlenmek isterdi ki . Dicle bile nefret ediyordu berzandan elinden gelse o bile öldürecekti . Farketmeden gözünden gelen yaşı sildi geç kız . Biliyordu evlenince miracın ona nasıl eziyetler edeceğini tahmin ediyordu . Ama korkmuyordu çünkü daha önce de eziyete uğramıştı babası tarafından berzan abisi tarafından hatta annesi tarafından bile el oğlu mu eziyet etmeyecekti ona , peki ya ilk geceleri ? İşte bundan korkuyordu . Miraç sırf intikam almak için o gece bile canını daha çok yakardı diclenin . Bunu düşününce istemeden korktu ama kaderdi bu yapacak hiç birşeyi yoktu .
.................
Dilber odasında hala merti arıyordu hiç böyle yapmazdı kocası . Zaten ondan ilk defa birşey sakladığı için kendini suçluyordu bi de üstüne bu olay iyece gergin etmişti genç kızı . Son bir defa dedi ve tekrar aradı . Ümidi kesmisti artık ama sonunda telefon açıldı
"Alo meleğim " dediğinde kalbi durdu sanki dilberin nefesini tuttu bir an bu sese ölebilirdi genç kadın
Nerdesin sen mert aklım çıktı . Birşey oldu sandım sana " dediğinde metin o güzel gülüşüyle karşılaştı
"Buradayım delamın . Sen özledin mi beni işlerim çok fazlaydı o yüzden meleğim yoksa merakta bırakılmıyım seni .. bir de havin niye telefonlarıma bakmıyor dilber özledim ben güneşimi " dediğinde kısa bir sessizlik oluştu . Dilberin içinde ki fırtınalar adeta merte de ulaşmış gibiydi . Nasıl derdi ki sevdiği adama kardeşin üç ay önce öldü diye diyemezdi sevdiği adamın kalbini paramparça edemezdi .
"Ağam dedim ya telefonu bozulmuş diyerek geçiştirdi . Ama biliyordu mert öğrendiğinde evliliklerin ne hale geleceğini az çok tahmin ediyordu genç kadın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK YAKAN FIRTINA (TAMAMLANDI)
Teen FictionMardinde yaşanan yürek yakanların hikayesi . Miraç karahan , Dicle kırman töreye kurban giden iki genç . Miraç karahan . karahan ailesinin en küçüğü , yürekli sert , töreye kurban gitmiş bir geç canından çok sevdiği kız kardeşinin ölümünden sonra i...