GİTME ÖLÜM GİBİ ANSIZ

8.4K 325 43
                                    

Miraç korku ile bir iki dakika kaldı öyle . Bir kaç saniye karısı ile yaşadıkları geldi aklına dün gece ona dokunuşu bedenlerinin bir oluşu sabah uyandığında verdiği söz ve şimdi evlerinin yanması . Bağırmaya başladı bir yandan da yardım  istemeye başladı . Gözü çoktan kararmıştı bile

Dicle gitme diye bağırdı genç adam ateşlerin içine tam girecekken diclenin sesini duydu "Miraç" bu ismi duyduğu gibi arkaya döndü genç adam karısı sapasağlam karşısındaydı koşarak gitti yanına sımsıkı sarıldı kokusunu içine çekip "öldün sandım lan , beni ateşte yanlız bıraktın sandım " dedi . Asıl şimdi ateşteydi genç adam karısının ateşinde!!! Daha bir kaç saniye önce anlamıştı karısına aşık olduğunu onun gözlerinden başkasına bakamayacağını başka bir bedene dokunamayacığını Miraç ağa sonunda anlamıştı karısına aşık olduğunu .....

Dicle ise korku ile baktı kocasına "ateşe atlayacaktın benim için deli misin sen adam insan sevmediği karısı için ateşe atlar mı" dedi sinirli bir şekilde Miraç  ise daha da sarmaladı karısını.  Çünkü bu kadına aşıktı . Hem de en aptal şekilde

❤️❤️❤️❤️💓❤️
Yiğit ağa hayla duyduklarına inanamıyordu . O karısı onu affetsin diye onca şey yaparken her gün vicdan azabı çekerken içten içe severken onu kendine yakıştıramazken Rojda ona en başından beri aşıktı . Bu daha da çok yaktı yiğidin canını . Çok acıtmıştı yiğit onun canını . Herkesin içinde hor görmüştü defalarca kalbini kırmıştı hizmetçi yerine koymuştu başka kadınlara gidiyorum diye yalan söylemişti hatta . Belki de en çok bu yakmıştı sevdiğinin canını ...

Yiğit gözü yaşlı karısına baktı elleri yüzüne ulaştı karısının masumca sevdi karısını yüzüne tebessüm etti anlık "sen beni en başından beri sevdin öyle mi " dedi duyduklarına inanamıyordu genç ağa .

Rojda ise amansızca korkuyordu kocasından yiğit daha da yaklaştı karısına yanağının tam ortasına küçük bir öpücük kondurdu " ben seni iterken hor görürken sana acımasızca davranırlar nasıl sevdin be güzelim ben hakketmedim senin sevgini , şimdi bile haketmediğimi düşünürken sen beni öldürmeye yeminli misin be kadın "dedi .

Rojda burukça gülümsedi kocasına seviyordu bu adamın aşkını , seviyordu bu adamın sevdasını ama şimdi işte şimdi korkuyordu genç kadın .

Yiğit daha da yaklaştı karısına duvarın dibine geldiklerinde dudağına küçük bir öpücük kondurdu genç adam ve yavaşça kucağına aldı karısını kokusunu içine çekip yatağa usulca yatırdı boynuna küçük bir öpücük kondurdu .

Masumca  " korkuyor musun " dedi.
Rojda yanakları al al utangaç şekilde ", ilk gecemiz de de sormustun " diyip yüzünü daha da eydi . Yiğit yatakta daha da sardı karısını "sende korkmuyorum demiştin " diyip boynuna küçük bir öpücük kondurdu . Rojda gözlerini kocaman açıp aşık olduğu kocasına baktı ve ellerini yüzüne getirip sevmeye başladı  "KORKMUYORUM"

Yigit küçük bir öpücük kondurdu aşık olduğu dudaklara iç sesi " AŞIĞIM SANA KADIN " derken dış sesiylese de   tek  ağzından çıkan " yeminim olsun ilk gecemizi unutturacam sana güzelim daha sonra da tüm yaşattıklarımı son anına kadar unutman için her şey yapacağım ." Demek oldu

Gülümsedi genç kadın ve bir bütün olmalarına izin verdi tekrar sevdiği adamındı . Tekrar sevdiği kadınındı.
💕💕💕💕💕💕💕

Miraç Hayla korkuyla sarmalıyordu karısını kokusunu içine çekip " gidelim ama Mardin'e değil İstanbul'a bir hafta sadece ikimiz biraz olsun mutlu olarım " dedi .

YÜREK YAKAN FIRTINA (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin