AŞKIN YANMIŞ HALİ ( kesit)

3.1K 112 35
                                    

KESİT

Agam bir saattir ne yiğit ağaya ulaşılır ne de mert ağaya

Nedersin sen Gürkan bir oğlum amaliyatta ölüm ile savaşır diğer oğulların yok dersin siz beni kara toprağa gömmek mi istersiniz ?
......

Miraç aç gözlerini bak bebeğimiz seni çok merak ediyor biliyor musun Miraç iki gündür daha çok tekme atmaya başladı . Bende çok özledim seni , sende özledin beni biliyorum . Gitme olur mu bak ben gitmiyorum ..
....

Yiğit hemen gitmeseydin bir yemek yerdik

Bukle gitmem gerek telefonumun şarjı ...
Allah kahretsin bukle kaç içeri geç .
Yiğit sende gel yiğit ....
...

Mert nerdesiniz iki hafta oldu sensizlik çok zor be adam nerdesin insan sevdiği adamın cenazesini ister mi artık cesetini bulmak istiyorum mert yeter ki dua edebilecek bir mezarın olsun diyorum artık. Sevdam gel artık ...
.....

Mehmet
gamzem
Gamze ben çok kötüyüm kardeşim dediğim adam ölü gibi . Diclem kocasının başında iki haftadır . Diğer kardeşim dediğim gözüm kapalı kendimi ona teslim ettiğim arkadaşım iki haftadır yok herkes ölmüştür diyor . Artık cenazesini bularım diyorlar . Gamze ben çok yorgun düştüm diclem nasıl dayanıyor .
...

Yiğit gitme ne olur

Rojda kaçır önümden canını yakmak istemiyorum .

Ölüme gidiyorsun be adam tek gidiyorsun . Bak Miraç iki haftadır gözleri kapalı mert abi ortalıkta yok . Şimdi de sen gidiyorsun daha yeni ayaklandın daha yeni kendini topalladın

Rojda kaçır dedim

Yiğidim gitmee

Aşireti topla öyle git hadi beni düşünmüyorsun bebeklerimizi düşün .

Rojdam
.yiğidim gitme ben sensiz çok güçsüzüm ...

Söz rojdam tek gitmeyeceğim söz geri geleceğim şimdi izin ver bizi bitirmeye çalışanları bitireyim ...

Söz verdin yiğit Ağa eğer sözünü tutmazsan iki elim yakandadır ..
.....

Sen nasıl bir adamsın lan sen nasıl yaparsın bunu miraca

Yanlış yaptın mert Ağa hiç gelmeyecektin buraya .
Miraç gelecekti ve şimdi ölen sen değil Miraç ağa olacaktı. .....

.....

Evet yerler karışık haberiniz olsun bomba gibi bir bölüm geliyor

Mert ağaya ne oldu

Miraç gözlerini açacak mı

Yiğit ağaya kim sardıldı

Dilber kocasının yokluğunda nasıl bir savaşla mücadele edecek

Yiğit sözünü tutabilecek mi

SON 10 BÖLÜM 😔😱😈

YÜREK YAKAN FIRTINA (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin