HÜZÜN DOLU HİKAYE KESİT

4.7K 140 57
                                    

Miraç ne olduğunu bana hemen söyle derdin ne senin be adam tam herşey düzeldi diyorum . Artık mutluyuz diyorum ama sen nasıl geliyorsun eve korkuyorum Miraç seni üzmekten senin beni üzmenden korkuyorum.

Miraç uzun bir tebessüm ile baktı karısına elinde bir kağıt yaklaştıkça yaklaştı . Korkma gülüm kıyabilir miyim ben sana , sonra bebeğime . Dudağının üstüne koydu dudağını öpmedi  sadece derin bir iç çekti ve elinde ki kağıdı uzattı sevdiğine bu kağıt herşeyin yeniden başlangıcı olacaktı ...... .

............

Yapma yapma yalvarırım bak orası çok yüksek güzelim kıyma kendine buluruz bir hal çaresini akıtma gözlerinden o yaşları hiçbir şey için değmez canını hiçe saymaya değmez

Genç kız sildi gözyaşlarını bir tepeye baktı bir de karşısında ki adama

Ben değil şerefsiz bir adam kıydı bana bağırdım çağırdım yardım istedim kimse duymadı beni .

Her bağırdığımda daha da çok yaktı canımı . Daha 16 yaşındayım ben ne annem ne babam ne de bir başka birisi var ne olcak şimdi biri duyarsa ne olacak ağam

Kimse duymayacak güzelim söz veriyorum sana bunu yaşatan şerefsizi öldüreceğim , hadi tut elimi hadi güzelim sadece ikimiz başka kimse bilmeyecek söz .
Der genç adam ama kız öyle bir güler ki çaresizliğine güler dün gece yaşadığı pisliğe kimsenin onu duymamasına güler ve gözlerini kapatıp kollarını açarak kendini boşluğa bırakır .......

...........

Rojdaaaaaaaaa
Tüm herkes avlu da korku ile yiğidin sesini duyar .

Miraç hızlıca ayağa kalkıp "yengem bu sefer kesin yandı abim bu sefer yasatmaz onu der mert ise koş oğlum koş diyerek ayaklanır  . Lakin Rojda koşarak ve korku ile aşağı iner

dilbere bakıp derin bir nefes alır  " gülüm çiçeğim bu adam kesin öldürecek beni helvamı sen kavur sen güzel yapıyorsun der.

O sırada aşağı sinirle yiğit iner ama ne  sinir .
Mert ve Miraç yigiti gördüğü gibi gözlerini kaçırır herkes sessizce yiğite bakar .

Miraç araya  girelek yengesini kendine çeker ama  yiğit beşe kadar sayıyorum halam ile babam dahil bir kişi burada olup aramıza girerse yakarım der .

Mert kardeşinin gözlerine bakıp gözlerini kaçırır ve dilberim elini tutup biz de doktora gidiyorduk de mi gülüm cinsiyeti belli olcak bugün yiğeninin der ve olduğu gibi Rojdaya bakar kısık ses ile Allah kurtarsın yenge hanım diyerek oradan uzaklaşır .

Miraç diclenin yanına gidip güzelim gel biz de dağa gidelim hava alarım ne zamandır gitmiyoruz der .Dicle ise yüzünü yiğit ağaya göstermeden kocasına kafası ile cevap verir ve koşarak oradan uzaklaşırlar .

Haşim ağa ise güzel gelinim seni iyi tanıdık hakkını helal et der ve ablasının elini tutup oradan uzaklaşır

Yiğit karısına yaklaşır yaklaştıkça rojdanın korkusu büyür ve yutkunur.

Ağam açıklayabilirim der

Yiğit ise duvara sıkıştırır karısını açıklayabilirsin demek ben sana şöyle bir şey öneriyim güzelim üç tane ölüm şekli var hangisini istersin dediği an Rojda duvar ve kocasının kolları arasından sıyrılıp odaya kaçar yiğit ise gür sesi ile kaçma ulan gel buraya diye bağırır .

.......

Mert heyecan ile bir doktora bir karısına bakar . Doktor gülümseyerek dostum bebeğinin cinsiyeti. .......

.......

Miraç mutfağa girip nevinin kollarını tutup kendine çeker

Güzelim bana şu listede ki yemekleri yapabilcen mi

Sembusek,

Firkiye

İşkembe dolması: Kibbe
(

Ve bir kaç tane daha yemek ismi )

Yapalım yapmasına da ağam ne listesi bu .

Miraç gülümseyerek Dicle yengenin en çok sevdiği yemekler bunlar bir yerden başlamak lazım değil diyerek gülümser ve göz kırpar ..
..........
Evet kısa bir kesit ile merhaba arkadaşlar bir kaç gün yazamayacağım için kesit yayınladım sizden küçük bir şey istiyorum bu kesitten önceki bölümü okuduysanız oyunuzu da verin lütfen Wattpad de sıkıntı olduğu için bildirim geç geliyor 😉 ve bazı oylar kabul da edilmiyor . İnşallah kesiti beğenmişsinizdir .

Sizce intihar eden ve onu geri çevirmeye çalışan kim ?

YÜREK YAKAN FIRTINA (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin