NEFES

3.8K 225 28
                                    

Hatırlatma

Yiğit bebeğin sesi ile ağlarken Miraç ise merti görmenin şaşkınlığını yaşıyordu ...

Tüm Mardin bir kez daha mert ve dilberin aşkına şahit olmuştu .....

Mert bebeginin sesini duyduğu an hiç kimseyi düşünmeden yukarı çıktı . Tüm herkes merte bakıyorken mert birtek karısını düşünüyordu ...

İçeri girdiğinde Diclenin kucağında bebeği vardı oğlu canı herşeyi
karısı ise yarı baygındı .
Rojda basucuna geçmiş dilberi sakinleştirmeye çalışıyordu .. ve Mert'i gördükleri an hepsi bir anda mert dedi .

Dilber ise baygınca açtı gözlerini dudaklarında hafif tebessüm oluştu

Geldin dedi inanmamışçasına mert ise hızlıca dilberin yanına geldi ve kulağına fısıldadı

"Geldim ceylan gözlüm ...."

......

Tüm herkes öylece Merte bakıyor nerede olduğunu ve bu zamana kadar niye gelmediğini anlamaya çalışıyordu .

Yiğit ile cesur ise çoktan kadirin kaldırıldığı depoya gitmişti bile ...
Yiğit o kadar çok emindi ki Mert'in ortadan kaybolmasın da kadirin parmağı olduğuna    ... Mert'i bile dinlememişti.  ..

Kadir ise artık tanınmayacak haldeydi .. Mirza resmen adamı perişan etmişti .

Yiğit kadirin önüne geldiğinde kadirin tek dediği "Su"idi ...
......

Mert karısının ve oğlunun kollarında huzurdaydı bu sessizliğin sonu hiç iyi olmayacaktı belliydi . Murat ağa bu yaptıklarının hesabını verecekti
....

Miraç oda da herkesten hesap sormak ile meşguldü ..  Ağalık artık zor geliyordu Miraç ağaya çekip gitmek istiyordu buradan karısını alıp gitmek hayat zalimdi . Hiç kimse ama hiç kimse istemediği bir hayat yaşamak zorunda kalmamalıydı ama hayat bazen adil olmuyordu ...
....

Agam Belgin 14 yaşındadır siz de olanları bilirsiniz Hazar kızı kaçırıp bedenine sahip olmuştur bu demektir ki bu kızın sonu ölümdür ...

Mirac tiksinerek bakıyordu karşısında ki adama .. abisinin yaşadığına bile sevinemiyor ve bu vicdansız olayı çözmeye çalışıyordu ...

"Sen nasıl bir adamsın lan kızın o senin kızın nasıl bir çöpmüş gibi davranırsın kızına ..."

O zaman diğer seçenek bellidir ağa kızım o şerefsiz ile evlenecek namusu temizlenecektir ... Söyle bana hangisi kızımı öldürür her gün onun bedenine zorla sahip olmak mı daha çok canını yakar yoksa sadece bir kere ölmek mi söylesene ağa hangisi vicdansız bir baba olmaktır . Bu nasıl bir duygudur bilir misin sen kızının canının yanması , gözlerinin önünde eriyip bitmesi geçecek kızım demek istemek  ama diyememek ne demek bilir misin ? Hadi diyelim kaç git diyim bulamayacaklar mı sonu yine ölüm olmayacak mı söylesene ağa ben ne yapıyım "

Miraç öfke ile ayağa kalktı ne diyebilirdi ki bu babaya kızının daha fazla canı yanmaması için kızının infaz edilmesini istiyordu . Vicdansızlık mıydı bu yoksa bu töreler mi bu kadar vicdansızdı

"Kahretsin kahretsin " diye kükledi bir anda ve ne yapması gerektiğini düşündü o sırada Belgin gözü yaşlı girdi odaya .

"Agam yalvarırım öldür beni ama o adamın karısı yapma her gün ölürüm o zaman yalvarırım ağam kurtar beni öldür "

Nasıl bir  hayattı bu ölümü kurtulmak sanıyordu .....

Bir kez daha nefret etti törelerden Miraç ağa ve öfke ile oradan ayrıldı ....
....

YÜREK YAKAN FIRTINA (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin