SONUN OLACAĞIM

15.7K 499 41
                                    

Multimedya yiğit ve Rojda çifti

İstanbul

Dicle korkuyla arkadaşına bakıyordu. Mardin'e gidecekti bugün canından çok sevdiği abisi Mehmet vurulmuştu . Gözü yaşlı kıyafetlerini nasıl hazırladığını bilemedi . Berzanı ne kadar sevmiyorsa Mehmet'i de o kadar seviyordu . Herşeyiydi Mehmet abisi . Eğer okumaya geldiyse onun sayesinde gelmişti . Berzan abisi sırf okumak için İstanbul'a gidiyor diye öldürecekken Mehmet abisi tuttu elinden benim kardeşim okuyacak dedi gururla . Şimdi canım dediği abisi can kaybediyordu . Nefessiz kaldı bir an . Babasının gönderdiği adam kapıda bekliyordu .

Gamze ise gözü yaşlı arkadaşını teselli ediyordu . İçinde öyle bir korku vardı ki genç kızın ölümüne korkuyordu . Dicle kadar çok hemde . Mavi gözlerinden yaş süzülüyor kendini kandırmaya çalışıyordu .

Dicle son kez baktı arkadaşına . Abisinin yanına gidiyor sanıyordu kendini , bilmiyordu ki ölümüne gittiğini ....
...................... .....

Mardin
Mehmet kırman

Mehmet hala yaşadıklarını anlamıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mehmet hala yaşadıklarını anlamıyordu. Babası öyle bir oyun oynamıştı ki mehmede . Bu adam nasıl bir adamdı . Resmen berzanın yaptığı pisliği kardeşine diclesine ödetecekti . Bilmiyor muydu bu adam eğer kan almadılarsa daha fazla can yakmak içindi . Diclem dedi bir an . Ölüme itiyorlardı kızı . Okuyacaktı Dicle adalet gösterecekti herkese . Zorla evlilikte neydi ?
Belki de aşıktı dedi bir an . Sonra tiksintiyle güldü . Aşk . Sahi hiç aşık oldu mu kardeşi , sevdiği var mı acaba ?  Peki ya mehmetin sevdiği . Babasının yalanını duymuştu Mehmet abin vuruldu demişti kızına , zaten Dicle başka türlü gelmezdi Mardin'e . Peki ya o , o duymuş muydu bu yalanı , telaş etmiş miydi acaba . Düşünceleriyle daha çok sinirlendi . Ve bağırmaya başladı .

" Babaaaaa çıkart beni buradan , eğer ona dokunursan eğer kardeşimin canını yakarsan yeminim olsun baba yakarım bu mardini !!! Yakarım yine de kardeşimi kurban etmem o it oğluna bunu bilmiş ol !!!!!"

...........

Yiğit sert bakışlarıyla kardeşine bakıyordu . Babası ise mutluydu . Yeterince kan dökülmüştü . Bir kızı ölmüş diğeri ise sevdalandım diye Diyarbakıra kaçmıştı . Yigitini de beldere kurban etmişti . Şimdi de miraçını töreye kurban ediyordu . Ama yine de sükrediyordu yaşlı adam can vermeyecek , can almayacaktı. Umutlu gözlerle Yiğite baktı . Ağa oydu sonuçta . Oğlunun gözünde sadece bir boşluk vardı .
Yiğit dolu gözlerle kardeşine baktı. Yanlış yapıyordu kardeşi kendinden biliyordu . İntikam can yakardı . Biliyordu yiğit kardeşinin canı da onun gibi yanacaktı .

5 ay önce
Yiğit
Rojda Diyarbakır'ın güzel kızı Rojda gözlerime bak . Gözlerimde ki kini görüyor musun , kalbimde ki nefreti hissediyor musun ? Yemin ediyorum Rojda bu eve gelin geldiğin güne , berdel  geldiğin güne pişman edeceğim seni . Bu gece sen benim sadece karım değil ölüm fermanını yazmış bir kadın olacaksın . Her anında her sana dokunduğumda da senden nefret ettiğimi hissedeceksin . 

YÜREK YAKAN FIRTINA (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin