Dicle gitme diye bağırdı genç adam ateşlerin içine tam girecekken diclenin sesini duydu "Miraç" bu ismi duyduğu gibi arkaya döndü genç adam karısı sapasağlam karşısındaydı koşarak gitti yanına sımsıkı sarıldı kokusunu içine çekip "öldün sandım lan , beni ateşte yanlız bıraktın sandım " dedi . Asıl şimdi ateşteydi genç adam karısının ateşinde!!! Daha bir kaç saniye önce anlamıştı karısına aşık olduğunu onun gözlerinden başkasına bakamayacağını başka bir bedene dokunamayacığını Miraç ağa sonunda anlamıştı karısına aşık olduğunu .....
❤️❤️❤️❤️💓❤️Yiğit gözü yaşlı karısına baktı elleri yüzüne ulaştı karısının masumca sevdi karısını yüzüne tebessüm etti anlık "sen beni en başından beri sevdin öyle mi " dedi duyduklarına inanamıyordu genç ağa .
Rojda ise amansızca korkuyordu kocasından yiğit daha da yaklaştı karısına yanağının tam ortasına küçük bir öpücük kondurdu " ben seni iterken hor görürken sana acımasızca davranırlar nasıl sevdin be güzelim ben hakketmedim senin sevgini , şimdi bile haketmediğimi düşünürken sen beni öldürmeye yeminli misin be kadın "dedi .
Rojda burukça gülümsedi kocasına seviyordu bu adamın aşkını , seviyordu bu adamın sevdasını ama şimdi işte şimdi korkuyordu genç kadın . Yiğit daha da yaklaştı karısına duvarın dibine geldiklerinde dudağına küçük bir öpücük kondurdu genç adam ve yavaşça kucağına aldı karısını kokusunu içine çekip yatağa usulca yatırdı boynuna küçük bir öpücük kondurdu tek ağzından çıkan " yeminim olsun ilk gecemizi unutturacam sana güzelim daha sonra da tüm yaşattıklarımı son anına kadar unutman için her şey yapacağım ." Gülümsedi genç kadın ve bir bütün olmalarına izin verdi tekrar sevdiği adamındı . Tekrar sevdiği kadınındı.
💕💕💕💕💕💕💕Miraç korkarak ellerinden tuttu diclenin elleri ellerinden gidecek gibiydi . Dicle yavaşça yaklaştı kocasının yanına ve gözlerinden yaşları sildi "görende severek evlendi sanacak ağam " dedi şiveli şekilde . Miraç ise sımsıkı sarıldı karısına " gitme bir şans ver bize "dedi .
Dicle ise burukca gülümseyip bir hafta şu bir hafta hayatım boyunca yaşadığım en güzel günlerdi biliyor musun ? Ama yapamam Miraç o adam benim ailem ailemden tek insan o ben onu ezemem hani demiştin ya bana aramızda sevgi yok ama saygı olsun diye izin ver ağam saygı duy bırak elimi gideyim " sustu Miraç ne diyebilirdi ki seni seviyorum dese inanır mıydı karısı daha kendine bile itiraf edemezken .... sessizce açtı kapıyı karısı arkasına bile bakmadı bir iki adım attı dayanamadı Dicle ve arkasına döndü arada ki mesafeyi sıfıra indirip küçük bir öpücük kondurdu kocasının dudağına " elveda yürek yakan fırtınam " dedi ve koşarak uzaklaştı koskacam ağayı yıktığını bilmeden
💔💔💔💔
Baba oluyorum baba oluyorum tüm Mardin bu bağışları duyuyordu . Herkes mert ve dilberin anne baba olacağını öğrenmiş onlar ile birlikte mutluluk gözyaşı dökmüşlerdi . Bu Mardin'in en büyük aşkıydı onlar çocuklarını kaybettiklerini öğrendiğinde tüm Mardin üzülmüştü şimdi ise tüm Mardin seviniyordu . Sonunda bu iki aşıkta kavuşacaktı en büyük hayallerine .👶👶👶👶👶👶👶
Gamze öfke ile bakıyordu mehmede en sonunda patladı . " Ya aşıksa kocasına sen aşkı bilmiyor olabilirsin ama ben biliyorum Mehmet sen kardeşini ateşe atıyorsun sırf seni kaybetmemek için geliyor senin ile ya pişman olursan bir ömür kardeşinin gözyaşına neden olursan .
Mehmet sahte bir gülüş attı karşısında ki kıza ve kendine çekip " sen mi biliyorsun aşkı yıllarca senin aşkın uğruna ölen beni görmeyen sen " dediğinde gamzenin umut dolu gözlerini gördü oysa o bir tokat bekliyordu sevdiği kadından .....
💜💜💜💜💜Yiğit korku ile kucağına aldı genç kadını "gitme gitme bırakma beni gözlerini aç ölüm gibi bir neden ile gitme , bırakma beni olmaz duydun mu " kokusunu içine çekti sessizce elleri yanaklarında gözyaşlarının akmasına izin verdi yarasına dokundu hafifçe daha şiddetlendi genç Ağa'nın ağlaması son söylediği ise gitme ölüm gibi ansız oldu .
💔💔💔💔💔💔Evet bölümden kesitler ile merhaba biraz karışık biliyorum ama bölüm olmadığı için aralarda boşluklar var onlar bölüm gelince doğacak , sizce Dicleyi Miraç durdurabilecek mi ?
Peki dilber yıllar sonra tekrar anne olacağını öğrendi bu sefer mutlu olabilecek mi?
Yiğit ağa sonunda rojdanın onu en başından beri sevdigini öğrendi peki bundan sonra ne olacak ?
Mehmet bir sinirlilikle gamzeyi olan aşkını itiraf etti bunun devamı da gelecek artık gamze ve Mehmet sahneleri geliyor ne olacak tahmini olan sinem5201 bekliyorum kuzum
Peki yiğidin kucağında ki sizce kim ve yiğit kime "gitme ölüm gibi ansızın diyebilir .
Peki ya Miraç bu adama aşk ne kadar çok yakıştı de mi ? Tam aşkı buldu derken geçmiş bu adama ne yapacak sizce ?
Yeni bölüm ne zaman diyenler bu size bağlı beğeni ve yorum gelirse bölümde gelir 😍😘😊😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK YAKAN FIRTINA (TAMAMLANDI)
Novela JuvenilMardinde yaşanan yürek yakanların hikayesi . Miraç karahan , Dicle kırman töreye kurban giden iki genç . Miraç karahan . karahan ailesinin en küçüğü , yürekli sert , töreye kurban gitmiş bir geç canından çok sevdiği kız kardeşinin ölümünden sonra i...