KORKMA

12.5K 537 119
                                    

Multimedya mert 😘😉

İnsan evlendiği adamdan korkar mıydı ? Ben korkuyordum kötü biri olduğu için değil aslında kötü olmaya çalıştığı için korkuyordum . Duymuştum miracın ismini önceden neler yaptığını da duymuştum ne kadar yürekli olduğunu da mesela sırf kan davası bitsin diye Havin ile Berzanı evlendirebilirlerdi ama ailede tüm erkekler karşı gelmişti buna benim ailem hiç düşünmeden yapardı bunu . O yüzden biliyordum karahan ailesinin erkeklerinin ne kadar merhametli olduğunu . Miraçta öyleydi ama ben hiç bir zaman onun merhametini hissedemiycektim sadece bu geceye özeldi biliyordum . Bu bile yeterdi bana onu kötü görmemem için ...

Sabahın ilk ışıklarında miracın kokusuyla uyandım . Biraz sonra bezi istemeye geleceklerini biliyordum .miracı uyandırsam mı uyandırmasam mı bilemedim . Ama o bezi vermezsem beni ne ile  suçlayacaklarını da biliyordum . Yatağın üzerinde oturmuş tırnaklarımı yiyerek bunları düşünürken

" uyandırcaksan uyandır artık " sesiyle ilkirdim .

İçimden gıcık diye geçirmeden edemedim . O ise bana sert bakışlarıyla bakıyor adeta ondan korkmam için öldürücü bakışlarını atıyordu . Bir anda pantolonun cebinden çakı çıkartıp koluna biraz çizik attı ve beze akıttı . Canı yanmamış mıydı bu adamın benim bile canım yanmıştı . Hemen bir bez bulup kolunu temizleyecektim ki engel oldu

" senin merhametine ihtiyacım yok , sakın benden de merhamet bekleme " diyerek odadan ayrıldı .

Allah kahretsin ki ona kızamıyordum . Ve bir anda tekrar odaya gelip hazırlan hemen beraber ineceğiz aşağıya dedi ve banyoya girdi . Bende beyaz elbisemi alıp hazırlandım o sıra da kapı çaldı ve bezi aldılar . Ve biraz sonra aşağıda eğlence başlamıştı.

.................

Yiğit oda da hazırlanmış karısını bekliyordu . Bir yandan da merti arıyordu ama sonuç yine aynıydı . İçine bir kuşku düştü yiğitin  bir sıkıntı vardı taki karısı yanına gelip o güzel gülüşünü yapana kadar . Karısının elini tutup yeni evliler gibi odadan çıkıp kahvaltı masasına oturdular . Rojda hemen kocasının yanından ayrılıp mutfağa yardıma bile gitmişti .

...........

Miraç duştan çıkıp hazırlandı ve karısının kolunu sert tutup odadan çıktı . Canı yanıyordu diclenin ama belli etmiyordu . Çünkü o DİCLE KıRMAN'DI ...Kimse canını yakamazdı .

Merdivenlerden inmeye başladıklarında yiğitin bakışı onları esir almıştı bile . Yiğit ağa bu kızı miracın kötülüklerinden korumaya yeminliydi . O tüm mardindeki kızları korumaya yeminliydi . Bir tek karısını koruyamamıştı kendinden .

Dicle hemen miracın yanından mutfağa geçmiş ve yardıma başlamıştı .  Eltileri de mutfaktadı.

Üç gelinde birbiriyle çok iyi anlaşıyordu . Dicle iki eltisine de  alışmıştı bile . Bu onun için güzel birseydi. İki eltisi de çok güzeldi tıpkı kendisi gibi ....

Kahvaltı sofrası sonunda kurulmuş herkes yerine geçmişti  , kocalarının yanına.

Karahanlıların halası Ayşe hala dicleye bakıp "otur kızım kocanın yanına "demiş dicleyi izleyemeye  başlamıştı bile .

Miraç ise sesi sert çıktığını düşünerek

" Dicle burada değil mutfakta yiyecek bir daha buraya çağıran olursa kalbini kıralım bilin ona göre davranın"  diyerek buz mavisi gözlerini karısına  dikmişti .

Diclenin ise gözleri dolmuş  boğazları düğümlenmiş içinden sakın ağlama diye kendini tembihliyordu .

Sesinin sakin çıktığını düşünerek "yok hala ben hazırlarken atıştırdım bir şeyler "  diyebildi .

YÜREK YAKAN FIRTINA (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin