Satır arası yorumları bekliyorum 😘
Hatırlatma
Senin abin benim kardeşimi öldürdü duydun mu
Sana ne dediğimi hatırlıyor musun Dicle Kırman hiç bir zaman karahan olamayan kadın ....
SONUN OLACAĞIM SENİN...
Miraç bir anda gözlerini açar baş ağrısı ile ve gördüğü saçma rüya ile kendine gelir yanında ki ufaklığa bakar neyse ki çocuğun birşeyi yoktur Gördüğü rüya ise onu yeni bir ateşe atmıştır bile ...ve arabaya bakar. Bir düşmanı vardır ama kimdir bu arabasına bomba koyacak kadar hemde . Ama niye şimdi patlamıştır bu araba. Niye arabaya bindiğinde değil de şimdi. .....
....Mer ve yiğit korku ile gelmiştir düğüne ikisininde aklında murat şerefsizi vardır ...
Miraçta sonunda düğün yerine gelmiştir ilk işi abileri ile bu bomba olayını konuşacaktır ...
Yiğite bir telefon gelir hiç açmak istemese de açar
Alo yiğit ben bukle ...
Yiğit derin bir nefes alır
Çabuk söyle ...
Bize saldıranları bulduk..
Yiğitin boğazında bir düğüm oluşur tam birşeyler diyecektir vazgeçer
Ben seni sonra arayacağım ...
Mehmet heyacan ile yanlarına gelir ... Daha sonra gamze ve kızlar gelir davul zurna eşliğinde akşam başlamıştır ....
Tüm herkes bu anın büyüsüne kapılır ....
Miraç karısının güzelliğine bakar hamilelik ne çok yakışmıştır bu kadına gülüşüne öldüğü kadın melek gibi olmuştur yine ...
Berzan ise bukleyi düşünür ... Nasıl böyle bir kadın olabilmiştir bukle evet o gün onlara saldıran buklenin tuttuğu adamlarıdır... Sonra düşünme diye söylenir .. karısını izler karnının büyüklüğü iki evladı da oradadır ... Gülüşü ile gider karısının yanına ve bir anda kollarına alır ...
Hiç kimseyi düşünmez ...
Miraç ise korku ile sarılmaktadır karısına bugün karşısına o çocuk çıkmasa belki şu anda ölüm haberi tüm Mardini sarmış olacaktır şükür şükür ki olmamıştır....
Dicle ise karnında ki sancı ile neye uğradığını şaşırır derin derin nefes alır ama sancısı daha da artar ve bir anda bağırmaya başlar
Geliyor ...
Miraç ne yapacağını bilemez...
Gamze koşarak diclenin yanına gelir .. diclenin ise çoktan kanaması gelmiştir
Ve hızlı adımlar ile bir odaya getirirler ... Mirac korku ile tutar karısının ellerini Rojda ise hamile ve karnı burnunda olduğu için odaya giremez ...Miraç
Karısının Ellerini bırakmak zorunda kaldığında içine bir korku girmiştir bile ....
Sıcak su havlu hepsi ayarlanır ebe de neyse ki düğüne gelmiştir ... Gamze de ebeye yardım ediyordur ...
Dicle güzelim ıkın hadi sakin ol derin derin nefes al .....
Dicle her ıkındığında Miraç ile yaşadığı anlar gelir aklına ... Ona nasıl aşık olduğu onun gözlerinde kaybolduğu zor çok zor sınavdan geçmişlerdir ve kazanmışlardır ....
...
Zor saatler geçmiş Miraç ve diğerleri kapıda öylece olanları düşünüyordur ... Ve sonra bir bebek sesi herkesin içini ısıtan yüzlerinde küçücük bir tebessüm bırakan ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK YAKAN FIRTINA (TAMAMLANDI)
Teen FictionMardinde yaşanan yürek yakanların hikayesi . Miraç karahan , Dicle kırman töreye kurban giden iki genç . Miraç karahan . karahan ailesinin en küçüğü , yürekli sert , töreye kurban gitmiş bir geç canından çok sevdiği kız kardeşinin ölümünden sonra i...