~4~

5K 323 41
                                    

!!!!!!Taehyung uzun olduğundan
genellikle Tae'yi kullanıcam!!!
XxxxxxxX

Tae'den
"Çocuklar, bugünki konumuz dün yayılan virüs. Çoğumuzun vampir olduğu biliniyor ama hala hiçbirimizde kanıtlar gözükmüyor. Bu konuda bildiğiniz bir şey var mı?" diye sordu. Başımın ağrımasından hocanın dediklerini çok iyi anlayamamıştım. Bana ne oluyor da başım delinecek gibi ağrıyordu? Hoca bir şeyler daha konuştu ama benim dikkatimi "Kim Taehyung, iyi misin?" diye sorarak anca çekebilmişti. İçimde büyüyen ağrı sebebiyle kendimi kontrol edemeyip elimle masaya vurdum. Masaysa gürültüyle parçalandı. B-bunu ben mi yapmıştım. "Ö-özür dilerim gitmem g-gerek." dedim ve hızla sınıftan çıktım. Nereye gideceğimi bilmiyordum ama sınıfta biraz daa kalamazdım. Başımın ağrısına o kadar odaklanmışım ki eve geldiğimi fark etmememiştim. Ben ne ara gelmiştim buraya, normalde yarım saatte anca gelirdim. Ve şu an sadece 2 dakikada gelmiştim.
Lavaboya hızlıca girdim ve kapıyı ardımdan kapadım. Aynaya dönmemle yere düşmem bir oluştu. Aynada y-yansımam yoktu. Ama orda olduğumu belli edercesine şeffaftı. Sanki beni şeffafa boyayıp aynanın önüne koymuşlar gibi duruyordum. Ayağa kalktım ve kendime daha da yakınlaştım. Yansımam bir geliyor bir gidiyordu. Ama sonunda kendi yansımamı görebilmiştim.
Gözlerim normalde koyu kahverengiyken aynadaki yansımamdaki göz rengim kırmızı tonlarındaydı ama arada çok az mavilikler de vardı. Korkmaya başlamıştım.

Hızla evden çıktım ama okula gitmek yerine kütüphaneye gittim. Bana ne olduğunu bilmiyordum ama dünki vampir virüsüyle alakalı olduğuna emindim. "V" ile başlayan kitapların oraya gittim ve bakmaya başladım.
"Bakalım bakalım burda ne yazıyormuş." Elimdeki kitabı incelemeye başladım. "Vampirler hakkında her şey! Bakalım bana ne olmuş?"
Yazardan
Tae en üst rafta bulduğu ağır ve tozlu kitabı yavaşça eline aldı ve incelemeye başladı. Çok eskiden yazılmış gibi görünen kitabı alıp evinin yolunu tuttu.
Sayfalara göz gezdirirken vampir güçlerinin yardımıyla da hızlıca okuyordu, hiçbir sayfada 1 dkden fazla durmadan. Ama "Delta" sayfasına gelince aniden durdu. Elini yavaşça "Delta" kelimesinin üzerinde gezdirdi ve "Demek ben bir deltayım; avcıların en sevdiği, en nadir bulunan." dedi. İçinden de hayatını gözden geçirdi.
Sadece 22 yıl yaşamıştı ama şimdiden gerçek olacağını söyleseler gülmekten yarılacağı bir durumun içindeydi. Vampirdi. Hem de bir virüs yüzünden...
1 Saat Sonra
Evden hızlıca çıkıp sahile gitti. Ailesinin onu terk etmesinden sonra her sorunu olduğunda sahile giderdi. Sahile oturup düşünmeye başladı. "Bu olduğum şeyi bir süre kimseye söylememeliyim. En azından 'Delta' olduğumu.." dedi sessizce. Sonra da kendini sahile vuran dalgaların sesine kaptırdı ve uykuya daldı...

Delta/KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin