~9~

3.3K 258 8
                                    

Royal'dan
Jin'in dikkatlice abimin gözlerine baktığını fark ettiğimde hızlıca abimin yakasına yapıştım ve aşağıya çektim. "Abi. Gözlerin" diye fısıldadım. Beni duyunca hemen sakinleşip gözleri eski yeşilliğine geri döndü.
Dikkatimi tekrar Jin'e çevirdiğimde yüzünde şaşkın bir ifade vardı. "J-jin. Bu sırrı s-saklar mısın?" diye sordum en masum halimle. O ilk ne dediğimi kavrayamadı ama sonra "Merak etme bu sır ben de kalır. Ama benim arkadaşlarım da bilicek, en yakın arkadaşlarım. Namjoon, Ally ve Mai." dedi. Bunu bir süre düşündüm ve kafamı onaylarcasına salladım. Abime dönüp sinirle ona baktım ve "Biz biraz daha dolaşıcaz!" dedim. Tam gidicekken kolumdan tuttu. Bir şey söylemese de zihninden ne geçirdiğini gördüm. "Lütfen dikkatli ol." demişti. Aynısını seslice söyleyine kafam karışmıştı. Ama ona hiçbir şey söylemedim sadece kafa salladım.

Yaklaşık 20 dkdir Namjoon'u bekliyorduk. Bir evden çıkamadı gitti ya! Bir de kızlar bekletir diyorlar.
Namjoon gelince, Ally ve Mai'nin yanına gittik. Jin her birine beni tanıttı ve biraz sohbet ettik. 3'ü de iyi birer insandı. Namjoon ve Ally beta, Mai ise alfaydı. İlk tanıdığım alfaydı ve kitap gerçekten haklıymış.
(!!HATIRLATMA!! "Alfaların gözleri çoğunlukla koyu kırmızıdır. Bu onların çok iyi bir lider olabileceklerinin kanıtıdır. Alfalar diğer vampir türlerine göre daha hızlı ve çeviktir.")
Mai denen kızın gözleri koyu kırmızıydı; konuşma ve davranışlarıysa bir lideri andırıyordu.
Birlikte 1 saat daha geçirdikten sonra evimize doğru ilerlemeye başladım. Evin kapısından taşımacılar yeni çıkıyordu ve yoruldukları belli oluyordu. Eve girince adını bilmediğim ama tanıdık gelen o çocukla karşılaştım. Abimle sohbet ediyordu, açıkçası abimi kıskanmıştım!
Tae'den
Kız gittiğinden beri abisine yardım ediyordum. Bir ara abisi gözden kayboldu ama en fazla 10 dk sonrasında geri döndü. Vampir olduğu kesindi. Sonrasında saat 18.30'a kadar daha yardım ettim. En sonunda büyün iş bitince beni içeri davet etti ve sohbet etmeye başladık...
Sohbet koyulaştığı sıralarda o kız geldi. Bana selam verdi ve abisinin yanına oturdu. "Odam için eşyaları ne zaman alıcaz?" diye sordu. Kızın ses tonu beni mayıştırmaya yetmişti bu yüzden de duymamıştım abisinin ne cevap verdiğini. Kız gidince abisi bana dönüp "O da benim kız kardeşim: Royal Gray. Lise son sınıf öğrencisi." dedi. "Demek Royal Gray. Lise son sınıf." diye geçirdim içimden. Sonra ise uzun süredir duymadığım bir ses duydum beynimde. Bu o kızdı ve yine yardım istiyordu ama bu sefer farklı bir biçimde...

Yardım et desem ama birbirimizi tanımasak,
Yine koşar mıydın rüyamdaki gibi?..

Delta/KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin