~14~

2.6K 219 7
                                    

                                   Tae'den
Hemşirenin odasından aceleyle çıkıp sınıfa gidecekken Royal bileğimden tutup "Okulu assak? Ders dinleyecek halim yok." dedi. Haklıydı, o kadar dövülmeden ve dövmeden sonra bir şeye odaklanmak zor olacaktı.
Çantaları bile okulda bırakıp okulun arka kapısından çıktık.

New Reathew'de eğlenecek o kadar az şey vardı ki hafta sonu yapılacak bir şey bulamıyordunuz. Royal'in isteğiyle de mağazaların az ama el tezgahlarının fazla olduğu bir yere gittik. Her yerde küpe, süs eşyası, yiyecek standları vardı.
Yürütken Royal aniden yemek standının önüne geçip "Bundan alabilir miyim?" dedi. O kadar heyecanlıydı ki..
Adam kafasını sallayıp kimbap hazırlamaya başladı. Ben bunları Kore'de her gün yiyordum. 
Adam ikimize de verdiğinde parayı uzattım ama adam almak yerine elimi ittirdi. "Siz öğrencisiniz ve belli ki okuldan kaçmışsınız. Ben de sizin yaşınızda böyleydim. Kendimi gördüm, bu yüzden para almayacağım." dedi.
Hayatımda gördüğüm en saçma sebepti! Ama ne demişler; nerde beleş, oraya yerleş!
Etrafa bakarken bir yandan da kimbap yiyoduk. Royal her gördüğü yemeğe saldırırken ben de onu izliyordum. Çok eşsizdi.
"Taehyung, biliyorum eşsiz bir yapım var ama lütfen bana olan sevgini her saniye belli etme!"
dedi. Bu kız gerçekten benim zihnimi okuyor olmalıydı!
Royal'dan
Bazenleri onun tanıdık sesi yankılanıyor beynimde. Bu sefer de "Çok eşsizdi." yankılandı . O olduğu çok belliydi. Bu yüzden de "Taehyung, biliyorum eşsiz bir yapım var ama lütfen bana olan sevgini her saniye belli etme!" dedim.
Yüzündeki ifadeden çok şaşırdığı belliydi. Benim de gücüm buydu:
Delta'yım ve zihin okuyabiliyorum.
Gülümsedim ve etrafıma bakmaya devam ettim.
2 Saat Sonra
Telefonum çaldı, arayan Jin'di.
-Efendim Jin?
+Nerdesin?
-Okulun dışındayım.
+Gerçekten mi? Salak mıyım ben Royal? Okulun dışında nerdesin? Delirtme beni!
-Bi dakika. Şu an nerdeyiz Tae?
diye sordum arkaya.
"Raley Caddesindeyiz( yine salladım dldlld)"
-Raley caddesindeymişiz Jin.
+Sen Tae ile mi birliktesin? Ne halt yediğinin farkında mısın bilmiyorum ama bekle bizi. Oraya geliyoruz!
dedi ve telefonu yüzüme kapadı. Neden böyle davrandı ki şimdi? Tae hakkında benim bilmediğim ne biliyor olabilir?

Delta/KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin