Singularity'yi nasıl buldunuz? Ben hazır değildim. Ama çok süperdi. Öldüm öldüm dirildim.
Singularity adına bölümü erken atmaya karar verdim. Umarım bölümü beğenirsiniz💜
Royal'dan
Lavabodaki şokun ardından eve geldim ve abimin odasına gittim. Abim kapıya arkası dönük şekilde yatıyordu. Yanına geldim ve onu belinden sardım. Uzun süre konuşmadı ama sonrasında sessizliği bozdu. "R-Royal, hani annem hastanedeyken vampirler hakkında bir şey demiştin. Deltalarla ilgili *bana döndü*. G-galiba ben Deltayım. Gözlerim kırmızı-mavi ve bir adamın ölüceğini önceden gördüm. Adam da iki saniye sonra arabanın çarpmasıyla ö-öldü. Ben napacağım?!" dedi. Konuşmamak için kendimi zor tutarken "Merak etme abi. B-ben de bir Deltayım." dedim. Bunu demeyi planlamamıştım! O bana şaşkınca bakarken ben de omuz silktim.
"Royal biliyorsun değil mi? Artık daha dikkatli olmamız gerek. Kimseye delta olduğumuzu hatta vampir olduğumuzu söylememeliyiz. Ve en kısa sürede güçlerimizin kontrolünü elimize almamız gerek. Bu yüzden yarın okulunla konuşucam ve senin okulunu bir yıl dondurucaz. Tamam mı? Ben zaten okulumu bitirdim." dedi.
Abimi gerçekten çok seviyordum. Hemen kontrolü eline alıyordu. Bu halini görseler daha 1 saat önce annesini sonsuz yolculuğa uğradığını düşünmezdi.
Saat akşam 9 olmuştu ve ev çok sessizdi, özellikle de 1. kat. Çünkü annemin odası ordaydı ama artık boştu.
Ertesi Gün
Sabah okula gider gibi erkenden kalktım ve abimi uyandırdım. Sonra kahvaltıyı yaptık ve evden çıktık.
Okula gelince her zamanki gibi yalnızdım. Abim hariç. Birlikte müdürün odasına gittik. Abim okulu dondurma konusunda her işi hallettiğinde eve geri döndük.
"Royal, bana bak. Burda insanlar bizi -bizim ailemizi- pek sevmiyorlar. Bu yüzden farklı bir eyalete taşınsak? Hem ikimiz için de iyi olur, ha? Ne düşünüyorsun?" dedi. Gerçekten ii bir fırsattı ve haklıydı. Babam yüzünden bizi hiç sevmezlerdi. "Peki. Ama para?" dedim. "O konuyu bana bırak." dedi ve bana son kez sarıldı ve bilgisayarının başına gitti. Sanırım ev bakıyordu.
2 Saat Sonra
Abimin "Buldum!" diye bağırmasıyla koşarak yanına gittim. "Sonunda aradığım evi ve okulu buldum!" diye açıklama yaptı sonra da "2 gün sonra taşınıcaz. Bu yüzden git hazırlan." dedi. İçimi bir rahatlama ve mutluluk kapladı. Ama "Peki nereye gideceğiz? Hangi eyalet?" diye sormayı ihmal etmedim. "New Reathew'a (salladım, belki gerçektir dklxldmd) taşınıyoruz. 2 oda 1 salonu olan bir eve. Eve yakın bir lise var, senin gidebileceğin. Ben şimdi okuluna geri gidicem ve transfer için onlarla konuşucam. Böylelikle okulu dondurmaya gerek kalmayacak." dedi.
Abim iyi ki varsın!!!Herkes yeni bir hayatı hak eder. Her şey mahvolmuş olsa da..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta/KTH
FanfictionYa Dünya'ya ilaç yerine vampir virüsü salındıysa? Ya Dünya'daki 20 milyon insan vampire dönüştüyse? Ve aralarında nadiren görülen "Delta"lar yakalanıp uyutuluyorsa?.. O "Delta"lardan da kaçanlar olduysa, hayat nasıl değişir? Vampirlerin çıkmasıyla...