~10~

3.1K 258 8
                                    

Kitabın devamını yazın yayımlayacağım. Çünkü sınavım yaklaşıyor~~

                             Yazardan
Royal Tae'nin önünden geçip gittiğinde Tae yine o kızın yardım çığlıklarını duydu. Ama bu sefer farklı bir biçimdeydi ve daha uzundu...
"T-taehyung. B-beni duy, b-beni bul.*inler* Lütfen c-canım çok yanıyor. B-biliyorum sende deltasın ama ben f-farklıyım. Bu farklılık ne bilmiyorum ama farklı olduğumu biliyorum. *tekrar inler* lütfen bul beni."
Tae aniden başına gelen sancıyla inledi ve başını tutmaya başladı. Bu birkaç gün önce okulda olanla aynıydı. Zar zor "G-gitmem l-lazım!" diye bağırdı ve hızlıca ayağa kalktı. Tam gidecekken hızla arkasına baktı ama o arada Max'n onun kolundan yakalayıp "Sen de deltasın değil mi?" diye sordu. Bu Tae'nin hatırladığı son sözlerdi. Sonrasıysa dipsiz bir kuyu kadar karanlıktı...
Tae'den
Gözlerimi hiç tanımadığım bir yerde açtım. Etrafıma göz gezdirdiğimde yerde ve bir uyku tulumunun içinde olduğumu fark ettim. En son hatırladığım şey Max'n'nin dedikleriydi. Benim delta olduğumu berden anlamıştı? Kafamda deli sorular..
Kendime gelip ayağa kalktım. Etrafı biraz daha inceledikten sonra arırladım nerde olduğumu. Ben Max'n'lerdeydim. Dün Max'n'e bu odayı yerleştirmesinde yardım etmiştim! Evet burası o odaydı.
Kapıya doğru ilerleyip kapıyı açtım ve salona geçtim. Görünmemeyi umarak hızlıca çıkış kapısına yöneldim ama o sesi duyunca durmak zorunda kaldım.
"İ-iyi misin?" diye sordu Royal, ismini dün akşam öğrenmiştim. "İyi oldum. Teşekkürler." dedim. "Nereye g-gidiyosun? Tam olarak iyileşmemiş olabilisin." diye sordu. Utanması onu gözümde tatlı yapıyordu. Sorusuna cevap vermediğimi hatırladığımda hemen kendimi toparladım ve cevap verdim. "Evime gidiyorum." dedim. Sonra da "Bir şeye zarar vermedim değil mi?" diye devam ettim. Bir süre düşündükten sonra kafasını hayır anlamında salladı. Ben de arkamı dönüp evden çıktım.
                               Royal'dan
Adını hala bilmediğim çocuk dün çok güçlü bir çığlık atmıştı. Sonrasındaysa abimin yanında bayılmıştı. Abim onunda delta olduğunu söylemişti. Galiba gözlerinden anlamış. Sabah odamdan çıkar çıkmaz onu gördüm. "İ-iyi misin?" diye sordum. Lanet olsun ki sesim titredi! Biraz daha konuştuk ve sonra da evine gitti.
Açıkçası gitmesini istemiyordum..

Delta/KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin