~12~

2.7K 225 1
                                    

                                 Royal'dan
O iç sesin kime ait olduğunu veya nasıl duyduğumu bilmiyorum ama çok fena baş ağrısı yapmıştı. O kadar güçlüydü ki ayakta zor duruyordum. Hatta duramadım bile.
Yere kapaklanınca bütün ağrım kesildi. Hiçbir şey hissedemedim bir süre. Sonra başımı iç sesler doldurdu, kimin olduğunu bilmediğim.
"Bu kıza noldu?" "Royal!" " Royal mı o? Neden bir anda yere yığıldı?"
Daha da vardı ama karanlık çökmeden önce hatırladıklarım bunlardı..
                               Yazardan
Royal yere yığılınca sınıfta olanlar Royal'a baktılar. Hiçbir şeye anlam veremediler; ne ara ayağa kalktığına da, neden bayıldığına da. Tae hareket eder etmez sınıfın içi doldu. Sanki planlanmış gibiydi. Ama bayılmasının tesadüf olduğunu biliyordu. Royal'ı kucağına alıp sınıftan çıkardı.
Hemen hemşirenin yanına gitti. Hemşire avcıydı ve vampir olduğunu öğrenmesi pek doğru olmazdı. Ama başka çaresi yoktu.
Royal'ı yatağa yatırıp hemşirenin bakmasına izin verdi. Hemşire gereken her şeyi yaptığında "Sadece yorgun düşmüş aklındaki düşüncelerden. Uyuması lazım." dedi. Tae rahatlamıştı, hem Royal'ın iyi olmasından hem de hemşirenin vampir olduklarını anlamamasından.
Tae, Royal uyanana kadar yanında bekledi. Saatler geçti, son ders geldi ama hala Royal uyanmadı. Tae belki bu sefer onunla zihninden konuşabileceğini düşündü ve denedi.
"Royal, hadi uyan. Bana neden bayıldığını anlat, senle konuşmak istiyorum." dedi. Ve bu sefer başardığına inandı çünkü Royal kıpırdanmıştı. Tae ona beklenti ile bakarken Royal yavaşça gözlerini araladı.
                              Royal'dan
Aklımda binbir türlü şey vardı ama en belirgini "Royal, hadi uyan. Bana neden bayıldığını anlat, senle konuşmak istiyorum." du. Bunun Taehyung olduğuna emindim. Sesi çok tanıdıktı. Peki bayılmadan önce duyduklarım kimindi? O da çok tanıdıktı. O mu söylemişti? Yani, Taehyung mı?
Bunları beynimin içinde görürken içimde Taehyung'a karşı büyük bir korku belirdi. Sonra yavaşça gözlerimi açtım.. ve tahminlerim doğru çıktı. Başımda bekleyen Taehyung'dı. Onu görünce yüzüme korku ifadesinin geldiğine emindim çünkü bana özür dilercesine bakıyordu. Sonraysa gözleri kocaman açıldı.
"S-sen de mi deltasın?" diye sordu. Sonrasıysa bir felaket..
"Demek odamda 2 tane delta var. Bir avcı olarak ne kadar şanslıyım!" dedi ve nerden geldiğini bilmediğim bir bıçakla üzerimize atıldı. Önümde Taehyung olduğundan onu tutabilmişti ama daha ne kadar dayanabilirdi ki?

Delta/KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin