I remember the last time I saw your face
I feel so lonely without the crowded space
You left with me without direction
I've gone from place to place
Trying to bring you back
I've walked for days and days
Cause I can't face the fact
That nothing is better than you
I'm coming because I need to find you
Is anybody there to the rescue
Somebody like me
Cause I'm just waiting
For somebody like you
Somebody like you
Cause without you I'm a lost boy
Without you I'm a lost boy
Come find me I'm a lost boy
Cause without you I'm a lost boy.
Moja najobľúbenejšia pesníčka.Mala by som presvedčiť,aby ju chlapci konečne nahrali.Budem to musieť držať v hlave.Zaspievala som si ešte pár pesníčiek,až ma nakoniec pochytil spánok.Vypla som hudbu,ktorá mi ešte hrala a uložila sa na spánok.
*******
Otvorila som oči a hneď čo som mohla vidieť boli ruže.Ashton.Pousmiala som sa.Vedel,že milujem ruže.Zobrala som si do rúk mobil,aby som zistila čas.Zobudila som sa omnoho neskôr ako obyčajne.Zobrala som si jednu ružu zo zväzku.V ruke sa mi rozvonil mobil.Nemusela som sa ani pozerať na číslo volajúceho.Proste som si priložila mobil k uchu a na tvári sa mi úsmev ešte viac rozšíril.
"Ahoj,"počula som znova ten hlas.Ten hlas,ktorý ma dokázal vždy rozosmiať a aj potešiť.
"Ahoj,"pozdravila som ho späť a privoňala si k ruži.
"Ako sa ti páčia ruže?"bolo počuť ako usmieva.
"Sú krásne,"pousmejem sa a privoniam si k ružiam.Krásne krvavo červené ruže mi dokázali zlepšiť deň.Nielen ruže ale aj ten,kto mi ich poslal.Neustále som sa usmievala stále ako debil,no bolo mi to jedno.Konečne som šťastná tak ako pred tým.Možno šťastnejšia.
"To som rád,"pousmeje sa a pokračuje ďalej"kedy ťa pustia?"
"Neviem.Ale dúfam,že skoro,"snažím sa o úsmev stále s pohľadom na ruže.
"Budú musieť,"počujem ako sa zasmeje načo sa k nemu pridám,"chýbal mi tvoj smiech,"pousmejem sa aj keď viem,že to nemôže vidieť.
"Prídeš dnes?"preskočím na ďalšiu téma a dúfam,že povie áno.
"Samozrejm,že áno.Čo by som to bol za priateľa?"spýta sa s pobavením v hlase.
"Popravde?Dosť na piču,"sama som prekvapená,že zo mňa niečo také vyšlo ale vôbec ma to ani neprekvapuje.Vždy som bola osoba,ktorá mala problem udržať svoj jazyk za zubami.Niekedy z nich vyletí niečo čo nechcem.Už som raz taká.Snažila som to vydržať a prestať nadávať ale bohužiaľ to nejde.Nedokážem to.
"Ale,ale..."dokážem si predstaviť jeho pobavený výraz keď to počul,"niekto sa nám tu rozbieha."
"Ty si ma ešte nikdy nepočul nadávať?"kúsnem do spodnej pery čakajúc na odpoveď.
"Ak mám pravdu povedať tak nie.Nepočul som ťa ešte nadávať,"pretočila som očami a uchechtla sa,"rád by som sa s tebou zlato ešte rozprával ale musím ísť."
"Fájn aj tak som unavená tak si idem pospať.Ahoj,"rychlo pipnem a zruším hovor.Ruže odložím naspäť tam,kde ležali aj pred tým,zaľahnem do postele a s úsmevom na tvári sa pokúšam zaspať.Nič.Nemohla som zaspať.Posadila som sa späť na posteli.Snažila som sa veľmi opatrne kvôli rebrám.Nepríčetne sa pozerám na chladnú,bielu stenu predo mnou.Porozhiadnem sa po miestnosti.Nič.Úplne normálna izba.Zariadené všetko v bielom.Aké chladné.Keby som nemala rebrá doráňané,určite by som už utekala domov.Sem by ma už nikto nedostal.Nenávidím nemocnice.Nenávidím postele v nemocniciach.Čo tu budem teraz dopekla robiť?Sedieť alebo ležať a pozerať sa na biele steny?Vážne nie.To je príliž nudné.Z niekoľko minútového nudienia ma vyruší klopanie na dvere a následné otvorenie ich.Na tvári sa mi pohrával obrovský úsmev.Ashley.Tú som nevidela dosť dlho.Kvôli Ashovi som s ňou vôbec nebola.
"Ahoj,"povedala som s nadšením v hlase.Ako moc mi tento človek chýbal.
"Ahoj.Ako si na tom?"spýtala sa hneď ako ku mne prišla.Vtisla mi pusu na líce a posadila sa na stoličku vedľa.
"No,tak keby som nemala poranené rebrá a nemusela by som tu trčať,tak by som ti povedala,že je to celkom fajn,lenže mám poranené rebrá a trčím tu.Nie je to boh vie čo,"zasmiala som sa spoločne aj s Ashley a snažila si nájsť správnu polohu.
"To by si nebola ty,keby si si na niečo nezťažovala,"uchechtne sa a porozhliadne sa po izbe,"aj keď...Vážne to tu nie je boh vie čo.Skôr by som sa tu asi zbláznila ako uzdravila,"pokrúti hlavou a nad jej poznámkou sa musím zasmiať.
"A to si ani nespala na tejto posteli.Tak skoro sa asi ani nevyliečim,"pretočila som očami a ľahla si na posteľ.
"Nevieš ani kedy ťa pustia?Pretože je to bez teba nuda,"
"Keby som vedela tak ti to poviem hneď ako sem vojdeš,"pousmejem sa a otočím hlavu jej smerom,"A navyše ma môžeš chodiť navštevovať sem kedy len budeš chcieť."
"Rada by som sa ale mám aj iné veci na práci,"skloní hlavu k jej rukám,s ktorými sa nervózne hrá.
"Čo je také dôležité?"nadvihnem obočie a s tále z nej nespúšťam zrak.Znova niekto zaklopal na dvere a vošiel dnu.Nie len jeden.Rovno štyria.Vždy vedia prísť v tú správnu chvíľu.
"Ahojte.Ideme nevhod?"hneď ako vojde tak sa spýta na túto otázku.
"Ahojte a nie nejdete nevhod aj tak už musím ísť.Ahoj Kaja a skoro sa uzdrav,"zoberie si svoje veci a rýchlo mi zakýva než odíde.
"Čo to bolo?"ukáže prstom k dverám Luke a nechápavo sa pozrie na mňa.
"Je váš fanúšik a asi bola nervózna,"myknem plecami a viac sa k tomu nevraciam.Povzdychla som si a pozrela sa na každého v miestnosti.Nič nezvyčajné,čo by som na nich nevidela.Jedina Mikey.Má znova prefarbené vlasy.Tomu človeku sa hádam hodia všetky farby.
"Ako sa cítiš?"vyriš ma hlas vedľa mňa.
"Uhm...Fajn.Celkom.Len tu z tejto izby asi zošaliem,"zasmiala som sa a znova si prezerala izbu.
"Dnes sa tu dlho nezdržíme,"prehovorí znova Ash a ja k nemu okamžite strelím pohľadom so skrčeným obočím.
"P-prečo?"zakoktám sa a počúvam čo povie.
"Dnes máme koncert a máme tam byť skôr ako obvykle,"sklamane sa zatvári a chytí moju ruku.Nechcela som,aby tak skoro odchádzal.Nechcela som vôbec,aby odchádzal,"Sľubujem,že hneď ako ťa pustia odtiaľ to tak ma od seba nedostaneš.Všade kam sa pohneš budem aj ja,"mrkne na mňa načo sa pousmejem.
__________________________
Ahooj znova po týždni :D časť sem pridávam aj keď chýbal jeden komentár a k tomu ešte písala dva krát tá istá osoba O.o nevadí :) Zatiaľ som si predpísala pár častí O.o :D (nie veľa) a pridávam ju aj z toho dôvodu,pretože pôjdem preč na dovolenku :D tak som nechcela,aby ste ďalej čakali :D Poprosím si veľa komentárikov s názorom o tejto časti a novú pridím ak tu bude 13+ votes a 10+ komentárov :) Verím vám tak si to nedoserte! :DDD