"Dnes sa tu dlho nezdržíme,"prehovorí znova Ash a ja k nemu okamžite strelím pohľadom so skrčeným obočím.
"P-prečo?"zakoktám sa a počúvam čo povie.
"Dnes máme koncert a máme tam byť skôr ako obvykle,"sklamane sa zatvári a chytí moju ruku.Nechcela som,aby tak skoro odchádzal.Nechcela som vôbec,aby odchádzal,"Sľubujem,že hneď ako ťa pustia odtiaľ to tak ma od seba nedostaneš.Všade kam sa pohneš budem aj ja,"mrkne na mňa načo sa pousmejem.
**********
O mesiac
Konečne som doma.Už niekoľko týždňov našťastie.V tej izbe som sa skoro zbláznila.Nechýbalo dlho a mohla by som už byť niekde na psychiatrii.Bola som tam pomerne sama,pretože chalani mali koncerty a ešte aj vydávajú album.Ashley sa mi vyhýba od doby čo ma bola navšíviť.Mala som pocit,že strácam moju najlepšiu kamarátku.Povzdychla som si a popozerala sa po izbe.Nič sa tu nezmenilo.Otočila som hlavu k stolu,na ktorom bol notebook a hneď vedľa gitara.Rozmýšľala som,čo by som si zahrala.Rebrá ma už moc neboleli a našťastie sa dobre zahojovali.Postavila som sa z postele a sadla si na stoličku pri stole,zobrala gitaru,zapla notebook a rozmýšľala nad výberom pesníčky.Mám to.
I'm a mess od Eda.
Neviem prečo zrovna on ale prečo nie.Milovala som jeho texty.Vždy si do nich vlieval svoje city čo cítil a stále cíti.Nastavila som všetko čo som potrebovala a začala spievať a brnkať na gitare.Bola som prekvapená,že stíham tie slová.Zvyčne aj keď spieva normálne mu nestíham.
Dospievala som posledné slová,usmiala sa naposledy do kamerky a vypla natáčanie.Akurát niekto zaklopal na dvere a hneď aj vošiel.Automaticky som sa pozrela na danú osobu,ktorá sem vošla.Samozrejme kto iný ak nie Ash.Odložila som gitaru na mieskto,kde bola aj pred tým a rozbehla sa k nemu.Hneď si moje pery našli tie jeho.Samozrejme,že som nemohla zabudnúť.Dnes mal narodeniny.Odtiahla som sa a prešla k stolu,na ktorom bol zabalený darček pre Asha.S úsmevom na tvári som mu ho podala.Sadol si na posteľ a ja hneď vedľa neho.Váhal,či by to bol otvoriť alebo nie.Nakoniec sa odvážil rozbaliť si svoj darček.
"Všetko najlepšie,"nahla som sa k nemu a dala mu pusu na líce.Na jeho tvári sa začal pohrávať úsmev.Bola to fotka mňa a jeho s náhrdelníkom,ktorý si dal hneď na seba a potom sa pozrel na mňa.Čím ďalen tým viac sa približoval,až nakoniec našiel moje pery,ktoré pobozkal.Potom ma zvalil na posteľ a začal ma všade na tvári bozkávať.Tuším,že nevynechal ani jedno miesto na tvári.
"Ďakujem,ďakujem,ďakujem!"znova sa posadil a pozeral sa na fotku.Dôkladne si prezeral každý detail.
"Páči sa ti darček?"posadila som sa späť a s úsmevom na tvári som sa pozerala na fotku a potom na Asha.
"Ani nevieš ako moc,"pevne ma objíme .V jeho peknom objatí som sa vždy cítila bezpečne.Dal mi pusu na líce a znova sa zadíval na fotku.Vyzeráme tam obaja šťastne.Presne tak ako teraz.Priala som si,aby sa táto chvíľa nikdy neskončila.Chcela som,aby trvala naveky.
"Máte dnes koncert?"vypadlo zo mňa ani neviem ako.Jednoducho to vypadlo.No chcela som to už aspoň vedieť.
"Nie.Dnes sa bude oslavovať,"zašklebil sa a následne na mňa aj mrkol.
"Dúfam,že len chalani a my,"nadvihla som obočie a uprene sa na neho pozerala.Len jemne prikývol a venoval mi pusu na čelo.
"Naši dnes idú preč tak môžeme oslavovať kludne aj tu,"usmejem sa na neho a stále nespúšťam z neho zrak.Neuveriteľné aký je bezchybný.Stále sa snažím nájsť nejakú tu chybu ale nie je.