"Ou.Idem nevhod?"pohľadom prebehol najprv po Ashovi a potom po mne.
"ako vidíš,tak asi áno,"pretočil očami Ash.
"Sorry ale chcel som len oznámiť,že ideme s chalanmi do mesta na nákup,pretože ak tu chcešte prežiť tak musíte niečo jesť a tu je úplne prázdno,"
"Fájn.Majte sa,"zakývame Lukovi na odchod.Hneď ako sa zatvorili dvere sa Ash na mňa pozrel.
"Máme voľný dom,"široko sa usmial a nalepil sa na mňa ešte viac.
"Ash,ja neviem či to chcem teraz.Nikdy pred tým som to nerobila,"zhodila som zo seba Asha a posadila sa.
"Vieš,že ani ja?"prudko som k nemu otočila hlavu.Usmieval sa stále od ucha k uchu.
"Neverím,"uškrnula som sa a ľahla si späť k nemu.
"Vážne.Čakal som iba na teba,"vážne čakal na mňa?Jeho slová ma celkom aj potešili.
*********
„Dopekla dievča tebe sa to páči“zakričal pomaly na celú izbu. Otočila som sa k nemu tvárou a sledovala jeho drzý úsmev na perách. Približoval sa do vtedy pokiaľ nespojil naše pery. Toto neboli bozky ako vždy. Toto boli žiadostivé,drsné. Otočila som sa aj celým telom smerom k nemu. Moje stehno vyzdvihol do jeho výšky pásu. Pomaly a nežne mi po ňom prechádzal,až kým sa nedostal k zadku,ktorý jemne stisol,čo spôsobilo,že som do bozku vzdychla. Na Ashovi sa úsmev ešte viac zväčšil. Vedel čo to so mnou robí. V jeho bexerkách som pocítila narastajúcu hrču.
Jeho ruka zablúdila pod moje tričko,ktoré mi vyťahoval hore a snažil sa neprerušiť bozk. Pri jeho dotykoch mi vyskakovala príjemná husia koža.
Toto sa mi nedialo pri nikom inom ako pri Ashovi. Spravila som to isté,čo spravil pred chvíľou aj on. Vyzliekla som z neho tričko a hodila ho niekde preč za mojim. Prevrátil si ma pod seba s tým,že mi vyzliekal gate,čo mu dlho netrvalo. Bola som pred ním už len v spodnom prádle. Odtiahol sa odo mňa,aby si mohol rozopnúť tiež gate,ktoré leteli preč tiež. Už sme boli takmer nahí. Vyšvihla som sa hore na Asha a bleskovo sa prisala na jeho pery. Boli ako droga. Droga,ktorú som stále potrebovala. Pokiaľ som ich nemala a nebola som v blízkosti jeho,nebola som to ja. Vtedy neexistuje pre mňa nič. Ashovi netrvalo veľmi dlho,kým mi rozopol podprsenku,položil opatrne na posteľ a presunul sa nižšie,kde mi vyzliekol nohavičky. Bola som pred ním úplne nahá. Prsia som si zakrývala rukou a sledovala Ashov každý pohyb. Presunul sa znova ku mne hore s úsmevom. Zložil mi ruku z pŕs a ja som cítila,ako sa mi do líc ženie červeň,ktorú som vôbec nechcela. Dopekla s tým. Na tvári sa mu vytvoril ešte väčší úšklbok,ako mal predtým.
„Vyzeráš sexy keď sa červenáš,“šepol mi pri uchu. Dýchal zrýchlene.“Ale vyzeráš ešte viac sexy bez podprsenky.“
Pri týchto slovách sa mi zastavil dych. Prisal sa znova na moje pery cez prsia až k môjmu spodnému prádlu,ktoré bolo jediné čo ma zakrývalo. Slastne som zatvorila oči. Jeho dlhé prsty sa upevnili za lem mojich nohavičiek a pomaly ich dával dole. Po celom tele som mala husiu kožu. Náhle sa odo mňa postavil a prešiel k svojim gaťom,z ktorých vytiahol ochranu. Vrátil sa späť k svojmu miestu,kde prestal. Rýchlo ich stiahol a to isté spravil so svojimi boxerkami. Odvrátila som zrak zatiaľ čo si nasadzoval ochranu. Pocítila som,ako sa posteľ ešte viac prehla,čo znamenalo,že je Ash znova na posteli,čo sa mi potvrdilo,keď sa dostával k mojej tvári,kde mi venoval ďalší bozk. Opatrne do mňa vnikol,pričom som slastne vzdychla spoločne s ním. Opatrne sa začal hýbať. Pri zrychlovaní tempa,sa mi do očí tisli slzy. Snažila som sa to vydržať. Onedlho sa bolesť zmenila na rozkoš. Ash sa snažil zo seba vydať to najlepšie. Naše spotené telá sa o seba treli. Moje prsty poputovali do jeho vlasov,za ktoré som ho trochu zaťahala. Zdvihol hlavu a zadíval sa mi do očí. Ruky z jeho vlasov,som premiestnila na jeho čelo,ktoré som od potu utrela a hneď potom si ho oprel o to moje. Posledný príraz. Cítila som,ako sa ochrana naplňuje teplou tekutinou. Hlavu som zaklonila dozadu a slastne zavzdychala. Ash si hlavu uložil do môjho krku. Zatvorila som oči a hladkala Asha po jeho vlasoch.