13. Chapter

439 32 4
                                    

Ashton pohľad

Hneď ako sme s Lukom prišli na hotel,som sa hodil na gauč.Pozrel som sa na mobil,či mi niekto nevolal alebo nenapísal.Nič.Potreboval som sa vyspať ale nemohol som.Nemohol som na ňu prestať myslieť.

******

"No konečne.Kde ste boli tak dlho?"počul som hlasy z predsiene.Zrejme konečne prišli z dlhej prechádzky.

"U Kaji,"počul som dobre?Počul som dobre,čo povedal Calum?Boli u Kaji?Okamžite som vyletel z gauča a prešiel k nim.

"načo ste boli u nej?"nechápavo som prechádzal zrakom raz na Michaela a Caluma.

"uvidíš,"potlepkal ma po ramene Mikey a obišiel ma.Čo mám vidieť?Ničomu som nechápal.

**********

"Ako to myslíš?Čo mám vidieť?"kráčal som za ním čakajúc od neho odpoveď.

 "musíš len čakať,"

"čakať na čo?"nechápal som vôbec o čo tu ide.Nič.Žiadna odpoveď.Vysral som sa na to a radšej som sa zatvoril v izbe.Sám.Bez chalanov.Len ja a moje myšlienky.Moje myšlienky na ňu.Týkalo sa to jej?Alebo niečoho iného?Hypnotizoval som telefón mojim pohľadom.Čakal som,že mi odpíše na moje sms-ky.Nič.Znova som skúsil zavolať.Nič.Nezdvíhala.Asi už spala.Alebo to len ignorovala?Spala ona celý týždeň?Bola každú noc hore? Snaží sa na mňa zabudnúť?Zabudnúť úplne na všetko,čo sme spolu prežili?Cítil som,ako po mojej tvári stekala slza.Áno slza.Neplakal som niekoľko rokov.Nechcem u ňu prísť.Bola a je moje všetko.Ako som ju mohol behom pár dní takto zraniť?Nezaslúžila si to.Nezaslúžila si niekoho,ako som ja.Mala by byť s niekym omnoho lepším ako som ja.Pri mne by len trpela.Nebola by šťastná.Stále by sa len trápila.Nechcem jej skaziť viac život.Skazil som jej ho už moc.Milujem ju.Milujem ju najviac ale nemôžem ju už viac raniť.

Kaja pohľad

V noci som nezatvorila ani jedno oko.Nemala som chuť ísť nikam.Bolo mi zle.Hlava ma bolela ako nikdy.Skoro celé dni som nič nejedla.Nemala som na nič chuť.Zrejme pôjdem namiesto škol ku doktorovi.V kúpeľni som si opláchla tvár,naniesla make-up,aby som zakryla kruhy pod očami.Bola som ako chodiaca mŕtvola.Oči sa mi stále zatvrárali,no zaspať som nemohla.Hneď ako som oči zavrela,sa mi pred očami objavila Ashova tvár.Prenasledovala ma všade.Všade kam som sa pozrela bol len on.Len jeho krásna tvár.Hneď ako pôjdem od doktora,by som sa mala zastaviť pozrieť chalanov.Ale bude tam on.Chcem ho znova vidieť?Vidieť jeho tvár,ktorá ma aj tak všade prenasledovala?

Nasadila som si do uší sluchátka a kráčala smerom k nemocnici.Oči sa mi zatvárali čím ďalej tým viac a viac.Prechádzala som po ceste na druhú stranu,keď v tom mi spadol papierik alebo niečo podobné na zem.Zohla som sa k tomu,aby som sa pozrela,čo mi to vypadlo.Roztvorila som papierik,ktorý bol v mojej ruke.To nebol papierik.Bola to fotka mňa a Asha.Ako sa mi dostala sem a odkiaľ mi spadol?Počula som gumy na aute.Neboli ďaleko.Otočila som hlavu smerom k zvuku gúm.Tma.Nič iné len tma.

Ashton pohľad

V noci som nezatvoril ani jedno oko.Nemohol som.Všade som videl len ju.A dosť!Idem za ňou a nezaujíma ma,či ma bude chcieť vidieť alebo nie.Vstal som z postele a obliekol som si na seba čisté veci.Opláchol som si tvár a chystal sa,že vyrazím.

"Kam ideš?"zadržal ma Luke,ktorý sa zrejme zobudil vďaka mne.

"Za Kajou,"odpovedal som na rýchlo.

"ona je v nemocnici,"tiež rýchlo povedal.Rýchloťou som sa na neho obrátil s vysrašeným výrazom.Sklonil pohľad k zemi a nič nehovoril.Bol ticho.Robí si zo mňa srandu?Ak chce žartovať tak nech si robí srandu zo mňa a nie z takejto veci.

"Luke ak si zo mňa do piče robíš srandu,tak ťa zabijem!Ako si môžeš zo mňa takto uťaho-"nestihol som dohovoriť a už ma prerušil."Myslíš si,že by som o niečom takom žartoval?Neviem presne čo sa stalo ale dozvedel som sa to teraz.Nikdy by som si z toho srandu určite nespravil!"trocha zvýšil hlas.Cítil som,ako som mal na krajíčku slzy.

"Kedy sa to stalo?"hlas sa mi na konci zlomil.Po mojej tvári putovala prvá slza.

"Dnes ráno,"takmer to šepol.Moje oči boli zaplnené slzami.Je to moja vina.Keby nebolo mňa,tak by sa to nikdy nestalo.

"Je to moja vina,"spustil som sa na zem.Moje nohy ma zradili.Tvár som si zakryl dlaňami.Neudržal som sa.Úplne som sa rozplakal na zemi."Chem ísť za ňou,"šepol som do mojich rúk.Luke mi pomohol sa posaviť.

"Nie je to tvoja vina.Idem zobudiť chalanov a vyrazíme,"posadil ma na gauč a bežal zobudiť Mikeyho a Caluma.

*****

Sedeli sme pred Kajinou izbou.Po tvári sa mi znova spustili nové slzy.Vedieť,že je hneď v izbe predo mnou a napojená na prístroje ma ranilo.Vedieť,že toto všetko je len kvôli mne,ma ranilo.Moje srdce sa čím ďalej tým viac rozpadalo.Už stačilo len jeden zásah a moje srdce je na prach.Ako som jej mohol toto všetko spôsobiť?Keby sme neišli na tú pojebanú párty a ja by som sa neolizoval,teda ak by ma Kendall neolizovala toto všetko by sa nestalo.Boli by sme spolu bez problémov.Ona by teraz neležala tu a ja by som tu nesedel.Nesedel by som v strachu,čo je s ňou.Po mojej tvári mi stekali horúce slzy.Som taký idiot.

*****

"Ako je na tom?"opýtal sa Calum keď doktor vyšiel z miestnosti.S výrazom plného nádeje som sa pozeral na doktora.

"Zatiaľ je v kóme.Utrpela menšie pomliaždeniny rebier a slabý otras mozgu,"snažil sa vyznieť pokojne.Za toto všetko môžem ja.

"môžeme ísť za ňou?"zdvihol som k nemu pohľad.Chcel som ju vidieť.Potreboval som ju vidieť.Nevidel som ju celý týždeň.Pre mňa to bola večnosť.

"Samozrejme,"ustúpil od dverí,ktoré viedli do jej izby.Po jednom sme vošli dnu.Hneď som si všimol jej tvár.Jej krásnu tvár.Jej zeleno-hnedé krásne oči boli zavreté.Sadol som si na stoličku vedľa jej postele.Po mojej tvári sa kotúľala nová slza.Chytil som jej ruku.Niečo v nej držala.Roztvoril som jej ruku,v ktorej mala papierik?Nie som si istý.Nie.Nebol to papierik.Bola to fotka nás dvoch.

"Je mi to tak ľuto,"šepol som jej tieto slová do jej ucha.Venoval som jej bozk na čelo a pokračoval."Neskutočne ma to mrzí.Nikdy som ti to nechcel spôsobiť.Nič z toho všetkého.Milujem len teba a vždy budem tvoj stratený chlapec,"

_______________________

Muhahaha :D Trošku som to zvrtla a skomklikovala :DD Nevadí :33 Rozmýšľala som,že by táto poviedka mala len 20 častí ale to je na vás O.o :3 Ak budete chcieť,aby toto pokračovalo ešte ďalej :)) Viac k tomuto asi ani nemám čo povedať :D Len toľko,že neviem ako to bude s teraz s častiami,keďže mám kúpele a vždy keď som sa chystala písať tak ma zavolali na procedúru :D Mám na to trošku smolu noo :D Ale budem sa to snažiť teraz písať aj v škole a strašne moc vám ďakujem za votes pri minulej časti :) dúfam,že to takto bude aj pri tejto časti :) a strašne moc sa poďakovať mojej @CrazyMofoC za komentíky pri minulej časti (znova) :D A ako vidíš Ashovi nič nie je :D To je všetko čo som k tomuto chcela O.o :DD 

Love you ;-*

Lost boy {Ashton Irwin}Kde žijí příběhy. Začni objevovat