9. Chapter

563 40 7
                                    

"je mi to jedno.S tebou pôjdem všade."umyla som si tvár a obliekla do normálneho oblečenia.Vrátila som sa späť do izby za Ashom,ktorý si prezeral moje fotky,ktoré som mala na poličke.Prišla som k nemu a pozrela sa na tiež na fotky.Na niektorých som bola aj ja s Ashom.Pousmiala som sa nad starými časmi,keď sme boli mladí a šialení.Teraz?Teraz tu stojím znova s ním a pozerám sa na staré fotky nás dvoch.

"kde sú staré časy?"pozrela som sa do jeho tváre.Každý jeden detail som si poriadne prezrela,ako keby som ho videla prvý krát.

"dávno za nami ale teraz si tu zase a môžeme prežiť to čo kedysi.Možno aj lepšie."usmiala som sa a prsty si preplietla s tými jeho.Pomaly sa ku mne priblížil až kým nespojil naše pery.

"máš pravdu.Chcel by som vrátiť tie dva roky,ktoré som musel prežil bez teba.Teda,ja ani neviem či som vtedy vôbec žil."oprel si jeho čelo o to moje a pohľad sklonil dole na zem.

"prosím,nevracaj sa späť k minulosti.Si tu teraz so mnou a ja s tebou.To je hlavné."prikývol s úsmevom.Vtisol mi na čelo pusu a ja som sa náhle ocitla v jeho pevnom objatí.

"mal by som ísť za chalanmi.Ideš so mnou?"odtiahla som sa z jeho pevného objatia,pozrela mu do očí,v ktorých bolo vidieť trápenie.On sa stále trápi?

"ty sa stále kvôli tomu trápiš?"ignorovala som jeho otázku.Hľadela som mu do očí a čakala na jeho odpoveď.

"vždy sa kvôli tomu budem trápiť,"povedal skleslo.Chytila som jeho tvár do mojich dlaní.

"ale ja nechcem,aby si sa kvôli tomu trápil.Zabudni na to,dobre?"mierne som sa usmiala a pohladila ho po tvári. 

"ideme teda niekam sa prejsť alebo tu budeme len tak stáť a pozerať si do očí?"nadvihla som obočie s pohľadom do Ash krásných zelených očí.

"ani jedno z toho mi nevadí.Pokiaľ to bude s tebou tak mi to vôbec nevadí,"usmial sa a pritiahol si ma k sebe bližšie.Cítila som jeho úžasnu vôňu.

"tak teda ideme?Môžeme sa prísť pozrieť aj na chalanov,"prikývol s úsmevom,ale ako ma musel pustiť sa zamračil.Tiež by som nechcela,aby táto chvíľa nikdy neskončila.Pri ňom som sa cítila v bezpečí.Bol ako môj strážny anjel.Vedela som,že sa mi pri ňom nič nestane.

*****

Kráčali sme krásami parku,spolu, ruka v ruke.Deti behali všade naokolo,rodičia a starci sedeli na lavičkách,ktoré boli skoro na každom kroku.Potiahla som Asha,aby sme si tiež sadli na jednu lavičku.Mám pocit,že keby som nenarazila na Asha tak by som doteraz nespoznala tento park.Bez neho by som nezpoznala asi nič okrem mojej školy.Sledovala som deti,ktoré sa naháňali alebo sa schovávali za stromami.Až teraz som si uvedomila,že sa usmievam ako idiot na malé deti.Pocítila som Ashovu ruku okolo mojich pliec z čoho ma vyrušil z mojich myšlienok.Pozrela som sa do jeho tváre.Tak isto ako ja pred chvíľou sa pozeral na behajúce deti.Ako náhle sa otočil ku mne som zrak sklopila.Moje srdce silno udieralo do hrude a cítila som,ako mi začala horieť tvár.Toto všetko sa mi dialo len pri tomto chalanovi.

"čo si vlastne robila celé tie dva roky bezo mňa?"prerušil to ticho medzi nami a detské smiechy.

"sedela som doma každý deň v mojej izbe a plakala.To už ale vieš.Čo si robil ty?"obrátila som tvár zo zeme k nemu.Jeho prekkrásne oči sa do mňa okamžite zabodli.

"pridal som sa do skupiny a za celý ten čas som ťa hľadal.Nedala si mi spať.Nemohol som bez teba spať.Potreboval som ťa."bez žmurknutia sa na mňa stále pozeral.Povzdychol si a pokračoval."Ale teraz...Teraz tu sedím s tebou.Obklopený krpcami a dospelých,"zasmiala som sa a prikývla.

Zo smiechu nás prerušil Ashov mobil.Pozrel sa na displej a zdvihol prst,aby som počkala tu.Sledovala som jeho postavu,ktorá sa trochu vzdialila.Pri pohľade na neho som si zahryzla do spodnej pery.

Po niekoľkých minútach telefonovania sa vrátil aj s úsmevom na tvári,ktorý som mu venovala tiež.

"čo sa tak usmievaš?A kto ti vlastne volal?"úsmev mi nrmizol z tváre.Neviem prečo.Nemala som dôvod sa neusmievať.

"Calum.Vraj idú na nejakú party a chcel,aby sme tam išli aj my dvaja."stále sa usmieval.

"ale ja nechodím na party."sklonila som pohľad na moje ruky.Pocítila som na nich jednu Ashovu ruku a druhú,ako mi zdvihá bradu.

"tak je na čase to zmeniť.Musíš sa niekedy zabaviť."povzbudivo sa usmial pričom sa ukázali jamky na jeho tvári.

"ja neviem Ash,"pokrčila som ramenami a pohľadom ušla niekdde inde. 

"no taaak...Bude sranda."postavil sa z lavičky a mrkol na mňa.Zobral moje zápästie,za ktoré ma ťahal preč z parku. 

"kam ma to zase ťaháš?"

"no predsa ku tebe.Musíš si niečo obliecť.Aj keď toto je na tebe dosť..."odmlčal sa a zastavil."Sexy ale určite tam nechceš ísť v rifloch,"po tom ako mi povedal,že v tomto vyzerám "sexy" som sa trochu začervenala.Pozrela som sa na moje oblečenie.Nechcela som som ísť v týchto rofloch.Nechcela som ísť ani len na tú party. Nikdy som na žiadnej nebola.Nemala som rada alkohol a smrad z fajčenia. Radšej by som zostala doma a čítala si nejakú knihu alebo počúvala moje pesníčky.Neskoro.Už sme boli pred mojim domom a ja som vytiahla kľúče od domu.Nevidela som auto a v dome bolo ticho.Naši neboli doma.Na stole v kuchyni ležal papierik. Prešla som do kuchyne,aby som si papierik prečítala. Bol od mami.Fajn.Naši nebudú ďalší týždeň doma.To si už človek nemôže užiť ani len jeden normálny týždeň s rodičmi?Každá normálna rodina má rodičov doma už od malička.Tiež to tak bolo pokiaľ sme sa nepresťahovali.Od vtedy som doma sama skoro každý týždeň a rodičia nie sú doma ani len jeden celý deň.Položila som lístok naspäť a bežala hore za Ashom. Stál pred mojom skriňou s oblečením a skenoval ju pohľadom.

"kde sú tvoji.."nestihol dopovedať vetu pretože som ho prerušila.Vedela som čo myslí."Išli do práce,"povedala som trochu sklesle.Sadla som si na moju posteľ,ktorá bola hneď vedľa skrine.Premeriavala som si Asha od hlavy až po päty. Zaslúžim si ho ja vôbec?Zaslúži si ho vôbec dievča ako som ja?Prečo si vybral zrovna mňa?Má aj na lepšie a krajšie ako som ja.Z myšlienok ma vyrušil Ashon,ktorý mi mával pred tvárou rukou.

"nad čím si rozmýšľala?"sadol si vedľa mňa s jeho žiarivým úsmevom.Klamala by som ak by som povedala,že som ho práve teraz nechcela pobozkať.

"nad...No to je jedno.Čo si mi vybral?"usmiala som sa a začala nhami húpať do predu a do zadu ako dieťa.Zobral do rúk kraťasy s tričkom.Premeriavala som si oblečenie čo mi vybral.

"nemám moc rada krátke gate,"odtrhla som pohľad od oblečenia a pozrela sa na Asha.Odul spodnú peru so psími očami.Vedel,že to na mňa zaberie,no tentoraz som sa snažila mu neodolať.

"aspoň teraz.Prosím,"kľakol si predo mňa aj so jeho očami,ktorým som neodolala.Nemohla som.Vedel to až moc dobre.

______________________________

Nová..Dúfam,že sa bude páčiť. :) Časti budú pribúdať menej,pretože nemám náladu moc teraz písať.Mám na to aj svoje dôvody a nahnevalo ma aj to,že ste nedali toľko votes koľko som povedala...Ale aj tak vám sem dávam novú,aby ste dlho nečakali a vzhľadom k tomu,že nemá skoro žiadnych čitateľov,tak ju asi zruším...Je to na vás...A aby som ešte nezabudla veľké ďakujem pre kočky,ktoré ma potešili komentármi pri minulej časti! :)) Hlavne @loveNuti <33 ďakujem strašne moc! Samozrejme aj pre tie,ktoré okomentovali tiež minulú časť! :)) Táto časť dopadla na hovno,pretože už ako som hovorila...Nemám teraz náladu písať nič! Ale aj tak dúfam,že sa vám bude páčiť a potešíte ma ďalšími komentárikmi ako minule!

Lost boy {Ashton Irwin}Kde žijí příběhy. Začni objevovat