"Nemôžem tomu uveriť,"prehovoril Calum pri chôze k ku kreslu,nak ktoré sa hodil.
"Čomu presnejšie?"hodila som po ňom nechápavý výraz so skrčeným obočím.
"No predsa tomu,že toto pako má dnes 20,"vysvetlil a ukázal prstom na Asha,ktorý sedel vedľa mňa.
"Zrejme nikto tomu nemôže uveriť,"pripojil sa aj Luke.Stočila som k nemu pohľad,kedy sa zrovna napije svojej vody.Mikey stále nalieval ďalšie a ďalšie poháriky alkoholu.Nepamätám si,že bysom nevidela ani jeden prázdny pohár,až pokiaľ mu nedošla fľaša.Na jednej strane som bola rada,ale keď som videla ako sa tackavými krokmi premiestňuje do kuchyne a znova späť s ďalšou fľašou alkoholu.Chytila som si čelo a Luke na tom zrejme nebol inak.
"Koľko ste toho doniesli?"opýtam sa keď vidím niekoľko ďalších fliaš v kuchyni.Mikey len mykol plecami a posadil sa späť na svoje miesto vedľa mňa.Ash už tiež nebol zrejme moc v dobrom stave,keďže sa začal po mne vešať,venovať mi bozky a niečo šeptať nejaké slová.Z mojich bokov sa dostával nižšie až k mojim stehnám.Myslím si,že ma dosť.Náhle mi prestal bozkávať krk a hladiť stehno.Nahol sa viac k môjmu uchu,aby mi niečo povedal.
*************
Z dôvodu v akom bol stave som mu nič nerozumela.Nechápavo som k nemu otočila hlavu a skrčila obočie.Pokrútila som hlavou a radšej sa postavila na odchod.
"Ja idem spať.Dobrú chlapci,"s týmito slovami som odchádzala preč do izby.
"Počkaj a v čom máme spať a kde máme spať?"zastavil ma Lukov hlas,za ktorým som sa otočila.
"Ja mám miesto jasné,"uškrnul sa Ash.Mám pocit,že sa mu tá jedna veta strašne ťažko hovorila.
"No...Za prvé myslím si,že už máte toho dosť..."zobrala som Mikeymu fľašu z ruky keď nalieval ďalšie poháriky."A za druhé spať budete tu keďže ste úplne na sračky okrem Luka.Zatiaľ čo sa pôjdete úmývať tak vám tu nachystám vašu "posteľ","každý sa postavil a kráčal hore schodmi do kúpeľne okrem Luka.Sledovala som,ako sa snažili dostať k schodisku ku kúpeľni.S každým to házalo na každú stranu.
"A ty nejdeš?"otočila som sa späť na Luka,ktorý stále sedel na svojom mieste a nezdalo sa,že by sa chystal vstať.
"Pôjdem ale toto si chcem pozrieť a navyše tam bude teraz plno,"prikývla som a otočila sa za veľkou ranou od schodov.Luke sa začal nekontrolovateľne smiať a ja som od toho nemala tiež ďaleko.Traja opití chalana,ktorí sa vydrbali zo schodov.Komické.oc mi k tomu nedalo a tiež som sa rozosmiala až som skoro skončila na zemi.Pohľad ako sa snažili postaviť na nohy bolo zrejme aj viac komeckejšie ako keď sa zošuchli dole schodmi.Pokrútila som hlavou a radšej som začala rozkladať gauč.
"To tu máme spať všetci traja?"spýtal sa nechápavo Luke,ktorý sa postavil vedľa mňa.
"Samozrejme,"narovnala som sa s úsmevom na perách.Zhrozene na mňa pozrel.
"Nemyslíš vážne.Veď ma to ešte zo spánku znásilní!"vošiel si prstami do vlasov.Sadol si gauč,ktorý som rozostrela na posteľ.Od schodov sa ozvala ďalšia rana.Prudko som otočila hlavu smerom k schodisku a videla ich znova na zemi.Nedokázala som to vydržať,tak som sa hodila na gauč a válala sa od smiechu.
"Ešte by som ťa mohla uložiť do...Hosťovskej izby.Je tam miesto akurát pre teba,"zasmiala som sa a vstala.Preskočila som chalanov,ktorí stále boli na zemi a vyšla hore schodmi,aby som doniesla nejakú perinu na zakrytie a vankúše.Všimla som si,že je Luke hneď za mnou.
"Toto bude tá moja izba?"poobzeral sa po izbe.Prikývla som a s vecami som kráčala späť dole.Mala som pri sebe mobil keby som ich chcela už po tretí krát natočiť,aby som z toho aspoň niečo mala.Lenže to už bolo neskoro.Ash sa už obzeral po chodbe.Prešla som okolo neho a okolo Caluma a Mikeyho,ktorí sa tiež blížili hore.Veci som položilana posteľ a znova kráčala hore.Všimla som si nejakú postavu ležiacu v mojej posteli.Odhrnula som kúsok periny a videla Asha.Vyzeral tak sladko a nevinne keď spal.Pokrútila som hlavou a perinu mu hodila späť.Zobrala som si čisté veci a zatvorila sa v kúpeľni.Rýchlo som zo seba zvliekla šaty a vošla do sprchy.Pustila som na seba horúci prúd vody,ktorý uvolnil moje svaly.Rýchlo som si umyla hlavu a telo.Telo som si zabalila do uteráka,ktorý som si nachstala ešte pred sprchou.Obliekla som sa do čistého pyžama a namierila si to rovno do postele,kde už spal Ash.Trošku som ho odokryla perinou,aby som sa mohla zakryť aj ja.Pohľad mi hneď spadol na jeho vypracovanú hruď.Pousmiala som sa ani neviem prečo.Možno preto,lebo mám v živote tohto muža,ktorý mi priniesol nie len smútok ale aj radosť.Taktiež mal už z polovice suché vlasy,z čoho som usúdila,že sa sprchoval.ľahla som si na jeho hruď a nasávala tento krát moju vôňu.Čudujem sa,že sa mu vo sprche niečo nestalo.Jeho obrovské ruky ma okamžite uveznili v jeho pevnom zovretí.Cítila som vo vlasoch jeho pery.Usmiala som sa a pritúlila sa k nemu ešte viac.Ráno si z tohto čo sa stalo dnes nebude nič pamätať.Pri spomienke na to,ako sa dva krát zrútili zo schodov,som sa chcela smiať.Prečo som to nenatočila?Zatvorila som moje oči a snažila sa zaspať v jeho náruči.