„Maratón s Hobitom?“posadí sa ku mne a pritiahne si ma do jeho objatia.
„Jop. Zatiaľ čo som ti bola otvoriť mi toho veľa ušlo,“odula som spodnú peru,akože ma to urazilo. Ash sa len zasmeje vtisne do vlasov bozk. Pritisla som sa k nemu ešte viac a venovala sa filmu. Pri polovici filmu sa mi začali zatvárať oči a jediné,čo som počula,bol zvonček. Vedľa mňa som pocítila,ako sa Ash postavil a kráčal preč. Počula som pár hlasov,ktoré som nedokázala identifikovať.
*************
Ráno som sa zobudila v mojej posteli len v spodnom prádle. Ako som sa sem vlastne dostala? Pamätám si len toľko,že som s Ashom pozerala film a ja som zaspala. Otočila som hlavu na bok a uvidela Asha ako spí. Keď spal vyzeral tak nevinne. Pousmiala som sa a opatrne sa snažila zísť z postele.
„Kam ideš?“nadskočila som od strachu,keď som chcela stlačiť kľučku na dverách. Otočila som sa smerom k posteli,kde sa rozvaľoval Ash.
„Spraviť niečo na raňajky,“povedala som ešte s ranným hlasom a otočila sa znova k dverám,no znova ma zastavil.
„Na raňajky môžeme ísť niekam. Nemusíš sa namáhať. Jediné,čo teraz musíš spraviť je to,že si ľahneš späť ku mne,“potľapkal na miesto vedľa neho a žiarivo sa usmial. Prevrátila som očami a kráčala k nemu do postele.“A navyše ty si chcela ísť dole len v tomto?“pozrel sa na mňa s nadvihnutým obočím. Kútiky úst sa mu zdvíhali do úsmevu.“Keby sme tu boli len my tak by mi to nevadilo ale tam dole sú ďalší štyria nadržaní magori,“mal pravdu. Skoro som zabudla,že som len v spodnom prádle. V ten moment som si chcela streliť facku. Zahrabala som sa pod teplú perinu a viac sa pritúlila k Ashovi.
„A ako je možné,že som len v tomto?“tiež som sa pozrela na svoje telo a nadvihla obočie na Asha.
„Nemohol som ťa nechať v tom v čom si chodila celý deň,“nevinne sa zatváril.
„Tak si mi mal dať aspoň pyžamo.“
„Ja sa tu nevyznám a to spodné prádlo je na tebe sexy,takže som ti ani nechcel dať pyžamo. Vyzeráš v ňom sexy,“zvodne sa na mňa pozrie,pritlačí si ma viac na seba a nadvihol obočie. Vyzeral smiešne ale aj...sexy. Nekontrolovateľne som sa začala smiať a jemne ho buchla po ramene.
„To nebolelo,“zasmial sa a ja som prevrátila očami. Chcela som sa postaviť z postele,no Ashova ruka ma zachytila za zápästie a potiahla späť. Hneď,ako som sa otočila k nemu,moje pery skončili na jeho. Usmiala som sa do bozku a po chvíli sa odtiahla. Tieto pery milujem čím ďalej tým viac a viac. Znova som postavila z postele ale tento krát ma nezastavil. Cítila som na sebe jeho pohľad. Snažila som sa ho si nevšímať. Hrabala som sa v skrini a hľadala nejaké oblečenie. Niekedy by som mala zájsť na nákupy. Dlho som nebola. Naposledy som bola s Ashley,presne v tedy keď som Ashtona stretla v kaviarni. Pokrútila som hlavou a vybrala konečne zo skrine nejaké oblečenie. Otočila som sa smerom k posteli,kde stále ležal Ash a svoj zrak mal stále na mne. Pocítila som,ako sa mi červeň dostáva do líc.
„Vážne vyzeráš sexy v tom prádle,“široko sa usmial a ja som sa začervenela ešte viac. Kurva. Hlavu som sklonila dole moje ruky,ktoré držali veci. Sadla som si chrbtom Ashovi na posteľ a obliekala si veci. Celú dobu som na sebe cítila Ashov pohľad. Otočila som hlavu k nemu a mala som pravdu. Stále sa usmieval. Na tvári mal jeho neodolateľné jamky,ktoré som na ňom milovala a závidela. Vždy som chcela na tvári aj ja jamky. Nemohla som si odpustiť ale vystrela som ruku k jeho tvári a ukazovákom mu ďobla do jeho jamky.