5. Chapter

618 44 2
                                    

"chcel by som ťa s niekym zoznámiť."usmial sa a ťahal ma smerom k autu a chalanom.Moje ruky sa začali potiť.Nohy sa mi klepali až tak,že som skoro spadla.Čím ďalej sme boli viac pri nich,som sa potila a klepala viac a viac.Prečo do pekla?Bola som veľmi blízko Ashtona.Mohla som cítiť jeho vôňu,ktorá omámila moje čuchové bunky.

"ahoj"milo sa na mňa usmial blonďavý chalan s piersingom na ústach.Myslím,že sa volal Luke.

"ahoj ehm...Luke?"nafvihla som jedno obočie.S úsmevom prikývol.

"a ty budeš...Calum a ty...Mikey?Alebo naopak?"zasmiala som sa.Strach,ktorý som pred chvíľou mala,bol preč.

"dobre si to povedala.Si naša fanúšička?"opýtal sa Mikey,ako som si dobre zapamätala.

"nie,ale moja kamarátka o vás hovorí stále,takže sa mi niečo dostalo do hlavy."chápavo prikývli.

"tak ideme?"ozval sa Ashton vedľa mňa.

"počkaj,stále nevieme jej meno."vyhrkol Calum a ostatní mu prikývli.

"oh,prepáčte.Toto je Kaja.Moja..."pozrel na mňa,akoby chcel,aby som to dopovedala za neho."kamarátka."usmiala som sa.Úsmev z tváre mu trocha zmizol."zatiaľ,"šepla som mu a jemu akoby vysvitla nádej.

"tak už môžeme ísť?"po druhý krát sa opýtal Ashton a všetci sme prikývli.Sedela som v predu vedľa Ashtona a ostatní boli vzadu.

"ďakujem za odvoz."usmiala som sa na Ashtona vedľa mňa.

"tak...Sa uvidíme na koncerte?"nervózne si prehrabol vo vlasoch."samozrejme."mrkla som na neho.Priblížil sa viac ku mne a vtisol mi bozk na líce.Moja tvár začala horieť.

"tak,ahojte."sklonila som hlavu a rýchlo vystúpila z auta.

"počkaj!"zakričal na mňa Ashtonov hlas.Otočila som sa späť k nemu a pristúpila k autu.

"nemáme prísť potom pre teba?"mykla dom plecami."ak chcete,tak hej."uchechtla som sa.Ashtonov úsmev ma opäť zabíjal.Čo?Jeho úsmev...Dopekla.Znamená to,že ho začínam mať znova rada?Viac než rada?Otočila som sa na päte a čo najrýchlejším krokom som prišla k domu.Ešte som zakývala chalanom a vošla dnu.Rodičia sa mi stále neozvali.

Spravila som si niečo k jedlu a rozhodla si ísť vybrať oblečenie.Vyšla som hore do izby a snažila sa nájsť čo najvhodnejšie oblečenie.

Po niekoľkých minútach hľadania vskrini som konečne našla to pravé.Nechala som ho položené na posteli a bežala si dať zatiaľ sprchu.Pustila som si vodu a pomaly vošla pod ňu.Teplé kvapky dopadali na moju pokožku.Umyla som si vlasy a telo.

Vlasy som si vysušila a natočila.Make-up som si noc ani nedávala,okrem špirály a linky.Obliekla som si na seba oblečenie,ktoré som si nachystala.Zbehla som dole a ešte pred tým ako dojdú som si pustila telku.Človek by si myslel,že z rozprávok vyrastie ale ja nie.My little pony ma neprestane baviť nikdy.S Ashtonom sme ho vždy radi pozerali.Z myšlienkoch ma prerušilo zatrúbenie auta.Vypla som telku a pozrela sa von oknom.Veľké auto a z neho vychádzajúci Ashton.Zobrala som veci čo som potrebovala,obula sa a otvorila dvere.Pohľad son upriamila na Ashtona,ktorý chcel zrejme zaklopať.

"ahoj."pozdravila som ho ako prvá,keďže vyzeral,že zamrzol.Zamávala som mu pred tvárou mojou rukou a zasmiala sa.

"ahoj,j-ja len,že...Vyzeráš krásne."jeho slová pomohli tomu,aby sa na moju nahrabala červeň.Sklonila som hlavu a zamumlala niečo v tom zmysle ako "ďakujem."

"ideme?Nerád by som zmeškal vlastný koncert."uchetol sa a ja som prikývla.Zamkla som dvere a spoločne s Ashtonim prišli k autu.Otvoril mi dvere ako keby som ich nemala sama.Nie žeby mi to vadilo,ale takto sa nikdy nesprával.Bol vyspelejší a krajší.Krajší?V tom momente som si chcela streliť facku.Mám?Nemám?Mám?Dopekla tak mám ho rada alebo nie?Ako to,že neviem čo k nemu cítim?Chalani sa na niečom bavili no ja som bola v mojich myšlienkach.Mám?Nemám?Stále dokola.Myšlienkami som bola stále niekde pri Ashtonovi.Pár krát mi pohľad padol na neho.On je sexy aj keď šoféruje.Stop!Teraz sa na neho ani len nepozriem!Celé roky som nemyslela na nič iné,len na neho.

Po pár minútach sme zastavili pred arénou,kde som niekedy chodievala na koncerty.Vystúpili sme z auta a rýchlo utekali dnu pred davom faniniek.Ashton ma držal cestou do ich šatne za ruku.Prečo ho nechám?A prečo ma drží?Pokrútila som hlavou a ďalej následovala Ashtona s chalanmi.

"vitaj v raji!"povedal Luke s roztvorenou náručou.

"v raji?Veď...Veď je to len šatňa,nie?Myslela som si,že raj je tam v predu."ukázala som smerom na pódium."má pravdu."pridal sa aj Calum a nakoniec aj Mikey.Ashton bol celú dobu ticho a skenoval ma pohľadom.Moje oči som zabodla do tých jeho a usmiala sa.Znova som cítila stúpajúcu červeň na mojej tvári.Prečo sa červenám,aj keď nič nepovedal?Mohlo to byť tým,že som si vybabila jeho slová,ktoré mi hovoril?Alebo už len keď sa na neho pozriem?Moc otázok.Mala by som prestať si klásť ich toľko.Ale všetky sa týkali len jeho.Prečo mi to robí?

"poď ideme!"podal mi ruku Ashton,ktorú som prijala.Ťahal ma cez dlhú chodbu.Okolo išlo pár chalanov,ktorí si ma premeriavali.Ashton si ma pritiahol k sebe a jeho ruku omotal okolo môjho pása.Každého čo išiel okolo zabil pohľadom.Vždy bol taký...Ochranársky.

"tu zostaneš celý koncert,dobre?"zastavili sme blízko pri pódiu.

"dobre,nie som už malá."prekrížila som si ruky na hrudi a robila sa ofučanou.

"keď hovoríš."s týmito slovami odišiel na pódium.Aj keď som bola v zákulisí,tak som sa nevyhla niekoľko Ashtonovým pohľadom.Keď hral na bubny vyzeral hádam ešte viac sexy ako...Stačí!Už na neho ani len nepomyslím!Ale to sa nedá.Vyzeral vážne sexy pri bubnoch.Viac ako obvykle.Ich hudbu som nepočula prvý krát,keďže Ashley mi ich púšťala alebo spievala skoro vždy.Musím uznať,že nerobili zlú hudbu.

"ahoj."trhlo ma,keď som počula vedľa mňa,ako ma chalanský hlas pozdravil.

"a-ahoj."zakoktala som sa a snažila sa venovať znova koncertu.

"si tu s niekym alebo si tu sama?"postavil sa vedľa mňa s pohľadom upretým na mne.

"uhm..Som tu s chalanmi."ukázala som smerom na pódium,kde boli chalani.

"a konkrétne?"a čo mu do pekla ide?Nemala som chuť sa s ním rozprávať.Bol mi dosť nesympatický.

"s Ashtonom."bez jediného pohľadu na chalana vedľa mňa som sa stále pozerala na Ashtona,ako hrá na jeho bicie.

"som Alex."podal mi ruku s úsmevom na tvári.Nebol moc škaredý.Práve na opak.Bol dosť pekný.

"Karolína."usmiala som sa tiež a potriasla si s ním rukou.Dúfala som,že už nebude chcieť nič.

"takže si tu s...Ashtonom?"znova ozval a priblížil sa viac ku mne.

"áno som tu s ním."zatlačila som do jeho hrude,aby sa vzdialil.Nevenovala som mu už ani len jeden pohľad.Dúfam,že to pochopil tak,že s ním nechcem mať nič.Ten si ma však pritiahol k sebe ešte viac.

"čo to dopekla robíš?"vymotala som sa z jeho pevného zovretia.

"čo sa tu deje?"prišiel Ashton ak som sa podľa hlasu nemýlila.Pocítila som ruku okolo môjho pása.Pritlačila som sa k nemu viac,aby to vyzeralo,že spolu chodíme.Vtisol mi bozk do vlasov,zatiaľ čo ja som Alexa alebo ako sa volá prebodala pohľadom.

"len sme sa zoznámili nič viac."usmiala som sa a trochu viac sa odtiahla od Asha,pretože bol dosť spotený.Prikývol a ťahal ma preč.

Muhahaa 3:) možno budem zase zlá,ale časť pridám len ak tu bude +10 votes a aspoň +3 komentáre :) máám otázku :D Čo si myslíte o Alexovi? 3:) prosím,aby ste komentovali,pretože mám pocit,že to ide dole vodou :((

Lost boy {Ashton Irwin}Kde žijí příběhy. Začni objevovat