Bölüm 18: BÜYÜK SIR

554 24 3
                                    

Selamun aleykum.
Umarım beğenirsiniz. Beklediğinize değmiştir inşallah. Keyifli okumalar...

Multi de ki Necdet Kaya- Gitme aklım sende kalır adlı şarkıyı belirttiğim yerde açıp şarkıyla beraber okursanız sevinirim. Allah' a emanet olun...

Daha fazla yanlız bırakmamak için İpeğin yanına döndüğümde gördüğüm manzara karşısında adeta damarlarımda ki kan akmayı bırakmış donmuştu.

Bir tane genç İpeğin kolundan tutup sağa sola çekiştirerek götürmeye çalıştığını görmüştüm. İpeğin direnme esnasında "Bırak kokumu Alii Alii " diyerek etrafına bakıp yardım istemesine iki üç saniye şahit olmuştum. Kimsede "dur ne yapıyorsun? "demiyor durmuş izliyordu .
Hızlıca yanlarına gidip, arkası dönük olan adamın omzundan tutup bana doğru çevirdim. Diğer elimle yumruğumu yüzüne geçirdim. Attığım yumruğun etkisiyle boylu boyunca yere uzandı. İpeğe döndüğümde dolu dolu olmuş gözlerle dudaklarını büzerek "Beni masasına çağırdı. İstemediğimi söyleyince kolumdan tutup zorladı. Eğlenecekmiş." hem ağlıyor hemde olanları anlatmaya çalışıyordu. Duyduklarımla iyice sinirlenmiştim. Adama döndüğümde ayağı kalkmış yumruğunu bana sallamıştı. Yumruğuna karşılık verip, ikinci yumruğumla yere serip üzerine çıktım. Hızımı alamamış adeta bütün sinirimi boşaltırcasına adamı yumruklayarak, saydırmaya başladım. "Sen kimsin laan? Benim olana nasıl dokunursun. Haaa... söyle p... Öldürürüm seni duydun mu beni? Ben seni eğlendireyim mi laan "
Yüzü gözü kan revan oldu, ama hala sakinleşememiştim. Kimse bizi ayırmıyor sadece izliyorlardı. Yakalarından tutup ayağı kaldırdım ve ilerde duran küçük fiskiyeli süs havuzunun yanına götürüp başını suyun içine soktum. Su adeta kızıla boyanmıştı biraz tutup başını dışarı çıkardım. " Elimde kalıcaksın . Öldürürüm seni " İkinci kez suya sokup çıkarınca başını bana çevirip "Bana iyi bak bir daha o kızın etrafında görürsem mezarını kendin kaz." Adamı etrafımdaki insanların önüne atıp İpeğin yanına giderek ellerimle İpeğin yüzünü avuçlayıp bana bakmasını sağlayarak "İyi misin sen? O it sana bir şey yapmadı değil mi? " boş gözlerle bakıp cevap vermemesi benim iyice endişelenmeme sebep oldu.
Biraz daha yüksek sesle "İpeek!"
Sanki beni yeni fark etmiş gibi hafif irkilerek gözlerime bakıp sıkıca boynuma sarıldı. Bende kollarımı ince narin beline sarıp kendime çektim. Başını boynuma gömüp ağlamaya başladı. Kucağıma alıp etrafımızda bizi izleyenlerin yanından geçerek çıkışa yöneldim. Yavuz un kapıyı açmasıyla İpek ile beraber binip yola çıktık. Yol boyu göğsümde ağlamıştı.
Eve geldiğimizde hala iç çekişleri devam ediyordu.
Yavuz un kapımızı açmasıyla inip İpeğide itiraz etmeye çalışsada kucağıma alıp odasına götürüp yatırdım. Odaya götürene kadar uyumuştu Baş örtüsünü çıkarıp, üzerini örterek odama geçtim. Benim yüzümden neler yaşamıştı. Ben ısrar etmeseydim bunlar olmayacaktı. Düşündükçe sinirlerim tepeme çıktıyor.Üzerimdeki takımı yırtarcasına çıkarıp duş alıp namazımı kıldım. Uykum kaçmıştı aşağıya inip bir bardak süt alıp tezgaha yaslanarak içmeye başladım. Süt uykumu getirirde uyurum diye , hava bozmuş rüzgar esmeye başlamıştı. Odama çıkıp yatağa uzanıp bugün olan olayları düşünmemeye çalışarak gözlerimi yumdum. Ne kadar sonra bilmiyorum dalmışım.

İpeğin "Alii... Aliii "diye seslenmesiyle yataktan kalkıp İpeğin odasına girdim. Yatağın içinde oturan İpeğe yaklaşıp" İyimisin? " diye sordum.
" Şey... Ben nasıl niyeceğimi bilmiyorum. Ben" sessiz ve çekinerek konuşmuştu. Rahat olması için
"Evet sen.... hadi söyle çekinecek bir şey yok."
Sözümü bitirmemle şimşeğin çakmasıyla İpeğin yerinden sıçraması bir oldu. İpek şimşekten korktuğu için beni çağırmıştı onunla yatmam için ama utandığından söyleyememişti.
Başı önünde beklemesiyle daha fazla utandırıp zor durumda bırakmak istemediğimden dolaba yönelip bir battaniye alarak yatağa serdim. Hava serin olduğu için İpeğin üşüyüp hasta olmasını istemiyorum. Aramızda bir kişinin sığacağı kadar boşluk vardı. Kolumu başımın altına koyarak gözlerimi tavana diktim. İpekte bakmasamda yavaşça çekindiği her halinden belli oluyordu. Yatağa kıvrılarak yattı.

Benim Dogan GüneşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin