Bölüm 29:Aşk - I Vuslat

369 19 0
                                    

Selamun aleyküm canım okuyucularım.
Selami Şahin ve Burcu Güneş :Ben Bir Tek Kadın(Adam) Sevdim adlı şarkı ile okuyabilirsiniz.

İpek'ten...

Hayat ne garip, hiç başıma gelmez dediğim şeyler başıma gelmiş, kırk yıl düşünsem aklıma gelmeyecek şekilde sevmiş ve sıra son adımlara kalmıştı. Çok değil yarın kına gecesi ertesi gün de düğünümüz olacak.
Abim ve Aslan yanımda olmaması içimde burukluk bıraksada Ali nin ince düşüncesi ile az da olsa rahatladım. Ali muazzam bir insan herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünen bir nişanlım var. Ali nin fikrine gelecek olursak kına ve düğün günleri hazırlıklardan sonuna kadar kameraya alınacak. İleride abim ve Aslan geldiğinde yanımda olmasalar da bu video larla her anıma şahitlik etmiş olacaklar.

Ali her ne kadar ev eşyalarını değiştirip benim istediğim eşyalarla düzülmesini istesede uzun uğraşım sayesinde eşyaları beğendiğimi ve eğer istersem sonra değiştireceğimi söyleyerek ikna edebildim.
Heyecandan uyuyamasam da yorucu bir günün beni beklediğini kendime telkin ederek gözlerimi kapattım.

Telefonumun sesiyle uyanıp banyoya girerek işlerimi halledip kahvaltıya indim.
Kahvaltı dan sonra Ayşem in de gelmesi ile kahve eşliğinde baş örtülerimizin modellerini belirledik.
Kuaför eve geleceği için rahattık, organizasyon şirketi de geri kalan işleri hallettiği için bize hazırlanıp mekana gitmek kalıyor.
Başlarımızın yapılması ile hazırlanıp haber verdik.

Ali, Fırat abi ve Demir in aşağıdan gelen sesleri ile son kez aynadan kendimize bakıp aşağıya inmek için odadan Ali nin ayarladığı bayan kameraman ile Ayşem ve Zeynep abla Ömer ile aşağıya inmesi ile Islık sesleri yükselmeye başladı.
Elimi kalbimin üzerine koyarak sakinleşmeye çalıştım.
Seslerin kesilmesi ile hafifçe eteğimi kaldırarak aşağıya inmeye başladım. Görüş alanına girmemle ıslıklar kulaklarıma doldu. Herkes ıslık çalıyor sadece Ali hariç.
Çünkü ; Ali gözlerimin içine bakmakla meşgul adeta donup kaldı.
Merdivenlerin bitmesi ile düşmeden inebilmeme şükredip Alim in tam karşısına geçtim.
Ali, sevdiğim adam bir erkek bu kadar yakışıklı olmamalı. Herkes ben de dahil olmak üzere Ali nin bir tepki vermesi ni beklerken yutkunup bir adım atarak iyice yaklaşıp ellerimi ellerinin arasına alıp
"Çok çok güzelsin canşenliğim." diyerek anlımdan uzunca öpüp geri çekildi.
Bir çok duguyu bir arada yaşıyorum. Aşk, mutluluk, huzur, utangaçlık. İltifatların ardından hep beraber kına gecesi nin yapılacağı yere gittik.
Pek kimse olmadığı için davetlilerin de gelmesi ile eğlence başladı.
Kadınlar erkekler ayrı salonlarda doyasıya eğlenmişti.
Zorlamalarla bir iki oyuna katılmış izleyici olmuştum.

Ali nin de gelmesi ile ortaya konan sandalyelere oturarak kına türküsü okunup etrafımızda dönmeye başladılar. Çok geçmeden ağlayarak adet yerini bulmuştu.
Kınamızın yakılması ile Ali ile karşılıklı oynamış ve takı merasiminin ardından davetlilerinin dağılması ile geriye ailem olarak gördüğüm Zeynep abla, Fırat abi,Demir,Ömer, Ayşem ile bolca fotoğraf çekilip eve geçmek için arabalara geçtik.
Zeynep abla nın Ali nin arabasına binmemi söylemesi ile ben ve Ali ayrı araba ile yola çıktık. Başta şaşırsam da pek üzerinde durmadım.
O kadar mutluyum ki
Ali nin konvoy dan ayrılamsı ile "Bir yere mi gidiyoruz Alim?"
"Evet birtanem ama sorma sürpriz" diyerek hiç bırakmadığı elimi tutup dudaklarına götürüp öptü.
Söylemeyeceğini bildiğimden kendimi yormamak adına sessizce beklemeye başladım.
Çok geçmeden camlardan içeriye dalga seslerinin gelmesi ile karanlıkta olsa kumsala geldiğimizi görünce gözlerimi sahilden ayırmadan "Alii"
"Efendim canım"
Ali gözlerimin içine bakarak "Hiç bir şeyin içinde ukte kalmasına benim gönlüm razı gelir mi ? Hadi gel bakalım kına fotoğraflarımız çekilelim. "
Evet yanlış duymadınız sahilde fotoğraf çekileceğiz. Ayaklarımızın kumlara değmesi ile etraf aydınlandı.
Ama ne aydınlanma resmen gündüz gibi oldu. Herşey düşünülmüştü bir kaç fotoğrafın ardından bize ayrılan bir bölümde üzerimiz değişip çok güzel pozlar vererek bir kaç fotoğraf daha çekilip eve geldik. Ali kıskançlığından ve benim rahat etmem için kadın fotoğrafçı ayarladığı için eğlenceli geçmişti.
Zeynep abla nın evinin önüne gelince birlikte arabadan inip kapının önüne gelince daha fazla dayanamayıp sıkıca boynuna sarıldım. Kollarının belime sarılmasıyla içime huzur buldum. "Alimm Seni çok seviyorum Herşey çok güzel teşekkür ederim ." diyerek yanaklarına uzun birer buse kondurarak geri çekildim.
"Bende seni seviyorum huzurum. Bunlar az bile teşekkür etmene gerek yok. Kavuşmamıza saatler kaldı inşallah yarın sen benim, ben senin olacağım"
"Benim kalbim atmaya başladığından beri ben seninim.."
Küçük bir kahkaha ile kolumdan tutup kendine çekerek sarıldı.
Dış kapının açılmasıyla birbirimizden ayrılıp kapıya doğru döndük. Ayşem ve Zeynep abla ile karşılaşmamız bir oldu.
"Bu kadar hasret giderme yeter kaç saattir seni bekliyoruz hadi bekarlığa veda partisi yapıcaz daha" diyerek kolumdan tutup içeriye çekmesi bir oldu.
"Çok geçe kalmadan yatın, bekarlığa veda partisi nerden çıktı."
Zeynep ablanın çıkışmasına gözlerimi büyüterek bakmakla yetindim.
"Sen karışma çocukmuyuz biz? " Ali de en az benim kadar şaşkındı. Ortamı yatıştırmak için boğazımı temizleyip
"Merak etme canım gözleri şiş bir gelin olarak tarihe geçmek isteyeceğim en son şey. Biraz oturup yatarız, sende git dinlen çok yoruldun." koşar adım aramızdaki mesafeyi kapatıp uzanarak yanağından öptüm.
Ali de uzaklaşmadan tek kolunu belime sarıp anlımdan öpüp kulağıma " İyi geceler Aşkım"dedi. Şu an Ali den destek almasam kesinlikle yeri boylayacaktım. Karnımda adeta kelebekler uçuşuyor.
" Sana da iyi geceler Huzurum. "
Ayşem ve Zeynep abla nın yalandan öksürmeleriyle onların burda olduğunun farkına varınca utanarak annesine yakalanan kız çocuğu gibi ellerimi önümde birleştirip yanlarına geçtim. Tamamen varlıklarını unutmuştum. Ali nin tebessüm ederek vedalaşıp gitmesiyle içeriye girdik.
Zeynep abla nın sohbet esnasında Ayşem i sıkıştırmasına başta ses çıkarmasamda "Kurtar beni" bakışlarına daha fazla kayıtsız kalamadığımdan konuyu değiştirerek Ayşem i kurtardım.
Tabi zamanı gelince ben sıkıştıracağım. İleride başına geleceklerden habersiz gözleriyle teşekkürlerini sununca tebessüm ederek karşılık verdim.

Düğün akşam olacağı için sabaha kadar oturup namazlarımızı kılıp yattık. Öğlen Ali nin aramasıyla uyanıp kıssa bir konuşmanın ardından banyodaki işlerimi halledip üzerimi değişmeden aşağıya indim. Fırat abi iki gündür Ali ile kalıyordu.
Kızlarla bahçede güzel bir kahvaltı yaparak hazırlığa başladık. Başlarımızın yapılması ile hafif bir makyaj yaptırarak hazırlandım.

Zaman hızla akmış vakit yaklaşmıştı.
Her anımız kına gecesinde olduğu gibi kameraya alınıyor ara ara fotoğraf çekiliyordu. İleride abime, çocuklarıma göstere bileceğim bir çok anım olmuştu.
Korna seslerinin duyulması ile cama doğru gidip kendimi göstermeden baktığımda en önde gelin arabası olarak süslü nostalji bir kırmızı araba ve birbirinden lüks arabaların bahçeye girmesi ile korna seslerine davul zurna eşlik etti. Hızlı atan kalbim daha hızlı atmaya başladı. Ellerimi göğsüme koyarak heyecanımı yatıştırmaya çalıştım.
Ayşem in "Ayy çok güzel " diyerek el çırpınca bakışlarımı camdan çekerek Ayşem'e döndüm. "Senin düğününü de görürüz inşallah"
İç çekerek "İnşallah"
Zeynep abla ile kahkaha atarak dışarıya baktık. Herkezin elinde pembe ve mavi renkli dumanların çıktığı meşaleler ile görsel şöleni sunuyorlardı. Demir, Fırat abi, Baran, Mirza ve Ali nin halay çekmeye başlamasıyla eğlence biraz daha sürdü.
Mirza ve Baran nın geleceğinden kimse nin haberi yoktu. Acaba Havin gelmedi mi? Diye düşünürken
"Bir hoş geldin yok mu?" diye sitem eden sese döndüğümüzde Havin i kucağında Hare ile görünce cevabımı da almış oldum. Hızlıca yanına gidip sarıldım. Gelmesine çok sevinmiştim hal hatrın ardından zilin çalması ile adetler üzerine içeri girip Mirza nın kırmızı kuşağı başlaması ile kırmızı baş örtüyü başıma örterek Ali nin kolunda dışarıya çıktım.
Islık, korna, davul, zurna sesleri arasında arabalara geçip düğünün yapılacağı yere gittik. Tabi Ali ile ben yolda ayrılıp fotoğraf çekiminin ardından salona geçtik.
Kızlar ile gelin odasında zamanın gelmesini beklerken Ali nin kapıya gelmesi ile kızlar yanımdan ayrıldı.
Ali nin kapıdan içeri girmesi ile kapıya doğru dönerek Ali yi baştan aşağıya süzmeye başladım. Takım elbisenin içinde çok yakışıklı olmuştu. Benim gördüklerimi başak birinin de görme ihtimali aklıma gelince kıskançlık krizine girsemde Ali nin kimseye bakmayacağını bildiğimden kendi kendime içimi rahatlatıp tebessümle bakmaya devam ettim. Ali ise ilk girdiğinde bir an duraksayıp yutkunarak yavaş adımlarla içeriye girerek yanıma yaklaştı. İyice yakınıma girerek "Çok çok güzel olmuşsun."
"Sende çok yakışıklı olmuşsun"
Bir kaç fotoğrafın ardından Havin nin haber vermesi ile birlikte davetlilerin yanına geçtik.

Saatler ilerledikçe düğünün sonuna gelinmiş takı ikram derken yavaş yavaş davetlilerin ayrılması ile hep beraber biraz daha fotoğraf çekilerek düğünü sonlandırdık.

Eve gelene kadar sessizlik arabada hüküm sürdü. Bu sessizlik rahatsız edici olmasada heyecanımı yenmeme hiç yardımcı değildi hiç şüpesiz. Arabanın durması ile geldiğimizi anlayıp düşüncelerimden sıyrılıp derin bir nefes aldım.

Ali evin kapısını açıp bir anda beni kucağına alınca boş bulunup küçük bir çığlık atarak düşmemek için kollarımı Ali nin boynuna doladım.

Sevdiğim ömrümü vereceğim huzurlu kolların arasında odamıza girince Ali yavaşça kırılmasından korktuğu değerli bir taş gibi yavaşça yatağa bırakıp yanıma oturdu. Heyecandan elim ayağım buz tutmuş, nefesim kesilmişti. Yüz görümlüğü olarak hiç birşey istemediğimden ellerimi tutup "İpeğim sen artık benim gönlümün solmayacak olan gülü, başımın tacısın ve bu evin hanımısın. Benim kadınımsın. Şuan, o kadar mutluyum ki hangi kelimelerle ifade etsem bilemiyorum. Ne söylesem az kalır. Şu kalp senin ile ritmini değiştirdi, ben bir senin yanında heyecanlanıyor, elim ayağım birbirine giriyor. Hiç bir şeyden korkmayan ben bir seni kırmaktan, seni kaybetmekten korkuyorum. Vurulduğun zamandan beri
"Allahım! İpeğimi günahlarımdan dolayı benden ayırma" diyerek dua ediyorum. Hoş geldin ömrüme, evime, kalbime. "diyerek duvağımı kaldırıp anlıma şefkat sevgi güven dolu bir buse kondurdu.
Gözlerimi gözlerine dikip
" "Hoş buldum Alimm. Ömrüm ömrün olsun. Allahım iki cihanda da bizi birbirimizden ayırmasın"

Umarım beğenmişsinizdir. Yıldızı yakmayı ve küçük de olsa yorum yazmayı unutmayalım.

Benim Dogan GüneşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin