BÖLÜM 26:Kız İstemeye Gidiyoruz

363 12 1
                                    

Selamun aleyküm
Yeni bölümle karşınızdayım
Geç yayınladığım için daha fazla bekletmek istemedim. Yıldızı yakmayı ve yorum yazmayı unutmayalım.
Keyifli okumalar.

Multimedia da Ali Kozan var.

Ali

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ali

Abim bakışlarını üzerimizde gezdirip yengenden de onay alınca "Ömer...
Yaşayış, canlılık demek. En önemlisi Hz. ÖMER gibi cesur, adaletli olsun onun ahlakıyla ahlaklansın diye düşündük."

"Çok güzel bir isim düşünmüşsünüz. Tekrar tebrik ederim"
İpeğin sözlerine tebessüm ederek başımla onayladım.

Hasta ziyaretinin kıssası makbuldür diye bebeği de sevip hastaneden ayrıldık. Abim ile yengem baş başa vakit geçirsinler diye İpek ile beraber evimize geçtik.

İşlerimizden fırsat buldukça İpeğim ile bol bol vakit geçirdik. Üç gün dür beraberiz. Akşam İpeği yengemin talimatı ile yengemlere bırakıcam.
İpeği de işten alıp kuyumcuya gittik.
İlk malum durumlardan dolayı düz alyans almıştım,İpeğe dahi sormamıştım. Şimdi birlikte alyanslarımızı seçtik.
İpek istemese de takılarımızı da aldık.

"Ali sence hangisi olsun?"
İki set arasında kararsız kalmıştı. Başta istemesede şuan halinden gayet memnun.
"İkisi de güzel "
"Evet ikiside güzel ama ben aralarında seçim yapamıyorum.
" Öyleyse ikisini de alalım. "
" Ama çok olur "Masraf yönünü düşündüğünü bildiğimden
" Çok değil sana az bile. Korkma batmam "diyerek göz kırptım.
Bebek künyelerini görünce aklıma yiyenim Ömer geldi. Ona da hediye alıp abimlere geçtik.
Ömer i sevip hal hatır dan sonra yemeğe geçtik.

" Yenge müsaitseniz yarın akşam İpeği istemeye gelelim. "
" Nee yarın mı? Olmaz ben daha hazırlık yapmadım."
"Ne hazırlığı yenge Allah aşkına sanki yabancı var Demir ve Abim ile gelicem. Ayşem i çağırın o da kız tarafı olsun. Geçen laf arası kız tarafı olurum demişti. Tabi sonra boş bulunduğunun farkına vardı. Ama siz yine de çağırın artık aileden sayılır."
"Ayşem i bende düşündüm aklımda. Ama hazırlık?"
"Telaş yapmana gerek yok ne yapılacaksa listeleyin ben Yasemin ve Gül hanım ı sabahtan gönderirim onlar yardım eder. Sizde hazırlanırsınız elbise alıcaksanız alırsınız ne biliyim işte "
Artık sabrım kalmamıştı neredeyse bir yıl olacak İpek ile karşılaşalı ama hala evlenemedik.
" Tamam mı yenge hatta Adem i de göndereyim alınacakları alır bir yere gidecekseniz o götürür. "
" Tamam ama erkenden gelsinler. "
" Bir dakka da bir de bana sorsanız müsait misin? Diye. Hani benim bir stajım var ya.
" Hayatım ben baş hekimle konuştum. Senden sadece haber bekliyor. Belki yengemi ikna edemem diye tam izin almadım. Sen sadece yarın gelemeyeceğini söylemen yeterli."

"Ne ne dedin sen? Benim adıma izin mi aldın? Hemde baş hekim den. Ali sen ne yaptığının farkında mısın? Allah aşkına birde gayet normal miş gibi söylüyorsun"
Niye sinirlendiğini anlayamamıştım. Benim sessizce onu dinlemem iyice sinirlendirmiş sesi git gide yükselmeye başlamıştı. İlk defa böyle bir şey yaşıyorduk ve bu sahneyi abim ve yengemin karşında olmasını istemediğimden.
"Canım biraz sakin olur musun? Yengem ve abimin yanında tartışmayalım."
Hızla kalkıp bahçeye çıktı.
"Kusura bakmayın ilk defa böyle bir şey yaşıyoruz. Buna tanık olmanızı istemezdim."
"Olur mu öyle şey belki ailesinden kimse yanında değil diye hassaslaşmış ola bilir. Hiç önemli değil biz bir aileyiz. Sen git bir konuşun ama sen sakin ol. "
"Tamam" diyerek bende bahçeye çıktım. İpek arkası dönük kollarını beline sarmış haldeydi.
Ceketimi çıkartıp omuzlarına bıraktım. Küçük bir bakış atıp önüne döndü. Yanına geçip
"Canım niye böyle bir tepki verdin ki? Yanlış bir şey mi yaptım? "
" Ali ben küçük müyüm?"
"Yani benden küçüksün ama normal de büyüksün." Göz çevirip
"Bak kendi ağzınla söylüyorsun ben küçük kız çocuğu değilim. Ben kendi iznimi kendim alırım. Kim bilir ne düşünmüştür adam?"
" Ben stres yapma diye söylemiştim. Böyle düşünmedim, kusura bakma bir daha olmaz. Ama öyle düşündüğünü sanmam sevindi hatta tebrik etti."
İpeğin hala yüzünme makmaması ile kendimi kötü hissettim.
Bir süre yüzüne baktım belki bir tepki verir diye ama hala gözlerini karşıya dikmiş havuza bakıyordu.
Böyle bir tepkiyi hak etmemiştim. Özürde dilemiştim neyin inadı şimdi.

Benim Dogan GüneşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin