Bölüm 3 :Zorlu Gece 2

920 48 14
                                    

Selamun aleykum...
Bölüm geç geldiği için özür dilerim.
İyi okumalar...

Alo!

⭐⭐⭐

"Naber Ali! Rahatsız etmedim inşallah? "
Deyip pis bir kahkaha attı. Sesini duyar duymaz tanımıştım. Dişlerimi sıkarak
" Ne istiyorsun? "Diyerek yerden kalkıp seccadeyi de kendimle beraber kaldırıp koltuğa koydum.
"Ya ihaleden çekilirsin yada tüm sevdiklerine veda edersin o içerideki kız dahil. Tabi ona bir güzellik yaparım. Anlarsın ya." Deyip bir kahkaha daha attı. Başımı ismininin İpek olduğunu evden dışarı attığım adam dan duyduğum kıza çevirip bi an bakıp tekrar önüme döndüm. Kız ise koltuğun ucuna oturmuş, ürkek bir şekilde ve merakla bekliyordu. Hareketleri ile benim evinde olmamdan dolayı rahatsız olduğunu fazlasıyla belli ediyor ancak onu kurtardığım için bi namaz kılmama müsaade ettigini haykırıyordu.

"İhaleden çekilmiyorum. Elinden geleni ardına koyma" diyerek bir şey demesine fırsat vermeden kapattıp ilk önce yengemi aradım. Onun uykusu abimden hafiftir. Üçüncü çalışta telefon açılmıştı. Uykulu ve endişeli bir sesle "Ali birşey mi oldu? Abin... Abine birşey mi oldu.?"

"Abim nerde yenge? "
"Yok akşam Ankara ya gitti."
"Sen neredesin? "
"Evdeyim" demesiyle ses kesilmiş. Ve peşine cam kırılma sesinin gelmesiyle birlikte korkuyla bağırmaya başladım. "Yenge... Yengeee ses ver, Allah kahretsin... Ordamısın? Bir şey söyle yengeeee..."
Delirmişçesine bağırıyor ve soğuk terler döküyordum. Hiç kimseden korkmayan herkezin korktuğu Ali Kozan sevdiği insanlara zarar gelme ihtimalinden bile korkar olmuştu. Tam kapatıp adamlarımı arayacağım sıra
" Ali ben iyiyim. Midem bulandı lavaboya gittim." Yengemin sesini duyunca rahatlayıp yutkundum. Yutkunmamla beraber boğazımın yanmaya başlaması bir oldu." Cam kırılma sesi geldi birşeyin yok değilmi?"
" O sırada elim sehpanın üstündeki bardağa çarptı. Bardak kırıldı onun sesidir. İyim ben asıl sen iymisin?"
O görmesede başımı sallayıp "Evet iyim yenge ben şimdi iki tane güvendiğim adamlarımdan göndericem seni güvenli bir eve götürücekler. Yanına birkaç eşya al ne kadar kalacağınız belli değil . Pencerelerden uzak dur. Dikkat et"
"Kimi göndericeksin?"
"Adem ile Selim 'i göndericem. Onlardan başka kim gelirse gelsin kapıyı açma tamam mı?"
"Tamam sen beni merak etme kendine dikkat et"
Telefonu kapatıp Ademi aradım. İlk çalışta açılmasıyla "Adem! Selimi de yanına al abimlere git. Yengem evde tek başına ve evde güvende degil. Gidince yengemi ara ve onu alıp güvenli eve götürün. Kuş uçmasın güvendiğin adamlarını yerleştir."

"Tamam abi merak etme."
Arkamı dönmemle kaşları çatık İpek ile karşılaşmam bir oldu.
"Alacak bir şeylerin varsa al çıkıyoruz. Buraya daha gelmeyeceksin." Hızlıca söylediğim sözler ile başını kaldırıp şaşkın ve endişeli bir şekilde bana bakıp tekrar başını eğip
" Ben seninle birlikte bir yere gelmiyorum. Senin sorununla benim bi alakam yok." Kızın kararlı çıkan sesi beni etkilememiş olsada beklemiyordum doğrusu.

Ya sabır! Yeterince gerğin olduğum yetmiyormuş gibi bir de bu kızla mı uğraşacaktım. Derin bir nefes alıp verdikten sonra. Gerğinliğimden dolayı yüksek çıkan sesimle
" Ben de sana meraklı değilim ama benimle birlikte gelmek zorundasın. Sende tehlikedesin. Seni almadan çıkarsam...Olacakları düşünmek bile istemezsin? Hadi zamanımız yok." İtiraz kabul etmeyen yüksek sesimden dolayı bir adım geri giderek
"Ta... Tamam" diyerek hızla dışarı çıktı. Abimi arayıp açmasını bekledim ama telefon sonuna kadar çaldığı halde bakan olmamıştı. Tekrar arayıp beklemeye başladım. Tam kapanacaktı ki açılmıştı. Zamanım olmadığı için direk söze girdim. " Abi dikkatli ol tehlikedesiniz."
"Zeynep.... Zeynep evde ben Ankara dayım "
" Merak etme onu aradım Adem ile Selim güvenli eve götürücekler. Sen kendine dikkat et. "
Derin bir nefes alıp" Sen iyimisin? Bir sorun var mı? "
" Şimdilik yok. Beni merak etme. Hadi görüşürüz. "
Elinde küçük bir çantayla İpeğin gelmesiyle belimdeki silahı çıkarıp kapıya yöneldim.
İlerde park ettiğim siyah BVM yi göstererek.
" Şu ilerdeki siyah arabaya binicez " başını anladım der gibi sallayıp eşarbını düzeltti.
Ortalığa bakarak temkinli bir şekilde büyük adımlarla ilerledik. Kızı arabanın ön koltuğuna oturtup arabanın önünden direksiyona geçerken bir kuşun sesinin gecenin ortasına düşmesi bir olmuştu.

Ali Kozan ı nasıl buldunuz?😍 Yorumlarınızı bekliyorum.

😘

Diger bölümü kızımız İpeğin agzından yazmama ne dersiniz?

Yorum yazmayı ve yıldıza basmayı unutmayalım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Benim Dogan GüneşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin