6.

617 35 11
                                    

Wyjazd do Japoni

Miley pov.
-MILEY!!!

-Nie drzyj mordy brat

-Tylko na ciebie czekamy. Złaź na dół!

-Już idę - zeszłam gdzie już wszyscy czekali.

-No królewna w końcu zeszła

-Bo Ty zawsze Jimin musisz wtrącić te trzy grosze do szczęścia?

-A żebyś wiedziała - prychnął i wsiadł do czarnego vana, a cała reszta za nim.

Usiadłam między Sugą, a Taehyungiem, który zaczął bawić się pluszakiem.

Suga wcisnął mi do ręki karteczkę. Otworzyłam ją i było tam napisane:

"Kocham cię"

Na mojej twarzy zagościł uśmiech. Najgorsze jednak był to, że Tae też przeczytał tą karteczkę i zaczął wymachiwać rękoma. I otworzył szeroko usta. Jednocześnie ze zdziwienia, a zarazem ze szczęścia, że jego hyung ma dziewczynę.

Przez chwilę nie mógł nic z siebie wydusić, a ja jako dobra koleżanka zamknęłam mu buzię, żeby mu mucha nie wpadła

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przez chwilę nie mógł nic z siebie wydusić, a ja jako dobra koleżanka zamknęłam mu buzię, żeby mu mucha nie wpadła. Niestety na marnę. Chłopak krzykiem zwrócił się do obecnych.

-UUUU SUGA MA DZIEWCZYNĘ!!!

-ŻE CO?? - spytali churem.

Dobrze, że nie kierował nikt z zespołu, bo zapewne wylądowaliśmy by teraz w rowie.

-Ale my nie....- Suga nie dokąnczył bo ja złapałam go za rękę i dałam mu przelotnego buziaka w usta.

-Tak jesteśmy razem - powiedziałam do reszty patrząc mu głęboko w oczy. W końcu sam powiedział, że ja mu się podobam, dlatego trzeba było zrobić ten jeden krok do przodu

-A myślałem, że uda mi się ciebie przelecieć

-Jimin! - zwróciłam mu uwagę lekko się podśmiechując

-Teraz to już Nie możesz bo ona jest tylko MOJA - podkreślił ostatnie słowo lekko ściskając lekko moją rękę na znak, żebym przytaknęła.

-Faktycznie! - potwierdziłam słowa Sugi -Już jest to zarezerwowane dla pewnego mężczyzny -puściłam oczko chłopakowi

-Nie pokazujcie się na razie dzieciaki- zakazał nam lider.

-Narazie nie mamy takiego zamiaru - rzekł mój chłopak. Po tych słowach dyskretnie splótł nasze ręce, ale niestety reszta to zauważyła.

 Po tych słowach dyskretnie splótł nasze ręce, ale niestety reszta to zauważyła

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Uśmiechnęłam się do niego, a ten odwzajemnił gest. Spojrzałam na zmieszanego Hobiego. Jego wyraz sam mówił za siebie. Był zazdrosny. Ale cóż był moim przyjacielem

-Tylko, żadnych jęków mi w nocy - powiedział Jungkook

-O to się nie martw - odpowiedziałam bratu. Widziałam jak się uśmiechnął. Rzadko się do mnie uśmiechał, ale to mój brat i kocham go całym sercem. W końcu jestem jego młodszą siostrzyczką.

-Miley...- wydobył się głos z Jungkooka

-Tak?

-Będziemy musieli pogadać - jego wyraz twarzy się zmienił. Czyżby wrócił troskliwy brat?

-Jasne, ale jak będziemy w Japoni, dobrze?

-Okej

Po jakimś czasie byliśmy na lotnisku. Oddaliśmy swoje bagaże i wsiadliśmy do samolotu. Ja byłam przy oknie, a Suga siedział obok mnie. Namjoon przy Sudze.
Jungkook, Taehyung przed nami, a Jimin i Jhope na tyle za nami. Jak ruszyliśmy to od każdego wyciągnęłam numer telefonu. Oprócz tych, których już miałam. Nagle dostałam esemesa.

Suga - Naprawdę chcesz być ze mną?

Ja - A dlaczego nie? Ja ci się podobam ty mi się też podobasz możemy spróbować.

Suga - Pamiętaj, że nie możemy narazie się ujawnić

Ja - Tak, tak pamiętam.

Chwilę nic nikt nie pisał.

Suga - Chcę cię pocałować ^.^

Ja - To całuj ;)

Suga - Przy wszystkich?

Ja - jeżeli nie chcesz to nie

Odłożyłam telefon do torebki. Poczułam czyjąś rękę na mojej tali. Po chwili zobaczyłam Suge nad sobą, który zaczął przybliżać się do ust. Zaczął mnie całować, a ja pogłębiałam nasze pocaunki.

-Dobra STOP - przerwał nam mój brat

-Dobrze się czujesz? - spytałam

-Nie całujcie się w miejscu publicznym- prychnął brat

-A co zazdrosny?

-Nie tylko nie może do mnie dotrzeć, że moja siostrzyczka obściskuje się z moim kumplem

-Aww jak uroczo...Boisz się o mnie... Kochany braciszek.

-Nie t-tylko...- zaczerwienił się. Nie dokończył zdania i usiadł spowrotem na swoje miejsce.

-Twój brat się o ciebie marwi - wyszeptał mi Suga na ucho

-Akurat!

-Cały czas o tobie mówił. Bał się o ciebie i zrobił nam trzy godzinny wykład co możemy, a czego nie - zaczęliśmy mówić szeptem

-Ale cały ten czas był dla mnie strasznie wredny. Nie cieszyło go, że przyjechałam i że jestem z wami w zespole.

-To tylko na pokaz. Sam powiedział, że będzie się nie przejmował tobą, ale tylko na niby - A więc tak naprawdę się o mnie boi. A ja myślałam, że ma mnie w nosie.

Złożyłam lekki pocaunek na ustach Sugi, położyłam się na jego klatce piersiowej i odpłynełam.

Obudzili mnie chłopacy jak byliśmy już w Japoni. Wyszliśmy po swoje bagaże, a tam czekało na nas mnustwo fanek. Ustaliliśmy się w szeregu i zaczęli nam robić zdjęcia.

-CO TO ZA DZIEWCZYNA- sptała jakaś fanka po japońsku

-To nowa członkini BTS - odpowiedział lider.

-WITAMY - krzyknęły fanki. Nie wiedziałam, że mnie tak ciepło przywitają. Reszta też się zdziwiła.

Po rozdaniu autografów i kilku zdjęciach udaliśmy się do hotelu. Dali nam klucze do pokoi dwa dwuosobowe i jeden trzy osobowy.

-Suga i Miley są w jednym pokoju. Jungkook i Taehyung w drugim, a ja Jimin i Jhope w trzecim - RM rozdał klucze i się do nich udaliśmy.

Zanim zdążyliśmy się rozpakować to zawołał nas Tae, bo chce się pobawić w butelkę.

Kolejny rozdział dodany. Zostawiajcie gwiazdki i komentarze🌟🔊📑

Do czego jest zdolny?//BTS [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz