"Tvoj posao je od ključne važnosti. Moraš se rešiti tog umišljenog klinca", obratio mu se dubokim i ozbiljnim glasom.
"I hoću, ne zvao se ja-"
"Dosta tih gluposti!"
Prostorija se na trenutak zatresla i mladić se skoro neprimetno trgao.
"Učini to što je pre moguće", ponovo se začuo onaj zapovednički glas.
Mladić kome je rečeno, samo je klimnuo glavom ne izgovarajući ni reči. Malo je reći da ove zapovesti nije podnosio, ali ipak, morao je. Kako zna i ume.
***
Onih dana kada se Jeon Jungkook nije bavio krvavim poslovima, stapao se sa okolinom pretvarajući se u običnog smrtnika, kako bi to Namjoon rekao.
Namjoonova Organizacija bila je tajna, a ipak legalna. On je bio izuzetno imućan i skoro niko se nije usuđivao da mu, na bilo koji način, stane na put. Mladi Jungkook je, s toga, bio prinuđen da se stapa sa normalnim stanovništvom.
Ovog jutra je, kao i sav normalan svet, krenuo po svoju prvu kafu ne bi li se u potunosti razbudio. Mešavina osećanja harala je njegovim umom stvarajući haos. Sve ono što je Yoongi rekao, on sada nije bio u stanju da tek tako zaboravi.
Tiho je uzdahnuo stavivši ruke u džepove svoje sive trenerke. Izgledao je kao potpuno druga osoba bez skupog odela, srebrnog sata i oštrog parfema, tako čineći da se svi okreću za njim. Međutim, nije kao da i sada nisu. Jungkook je zarađivao tajnovite osmehe i poglede kako ženskog, tako i muškog sveta. Kada bi bio raspoložen, uzvratio bi istom merom, ali uglavnom je ostajao hladan i pri sebi.
Našavši se u ne tako dugačkom redu za kafu, pažnju mu je privukao moderno obučen mladić plave kose. Neopisivo mnogo ga je podsećao na nekoga - kao da ga je negde spazio ranije. Ipak, nikako nije bio u stanju da se priseti gde i kada. Blago se namrštio pokušavajući da ga sagleda sa svih mogućih strana i odjednom mu je sinulo - Kim Taehyung.
Na slici u njegovom dosijeu koji je Jungkook posedovao, njegova kosa nije bila plava, te je drugom trebalo dobrih dva minuta da se seti gde ga je ugledao. Ovo mu je prilika da ga upozna i istraži o njemu, a to je upravo i početak njegovog zadatka.
Konačno kupivši kafu, pogledom je tražio svoju metu. Na trenutak je zbunjeno okretao glavu levo-desno misleći da ga je izgubio, ali kada su ga njegove tamne oči ponovo ugledale, osetio je olakšanje krenuvši sa svojim planom.
Plavokosi mladić nezainteresovano je hodao držeći čašu bele kafe u levoj, a mobilni telefon u desnoj ruci. Nimalo nije skrivao svoje bogatstvo koje se ogledalo u markiranoj i skupoj odeći, marci njegovog telefona i minđušama i prstenju koje je nosio. Koračao je Jungkooku u susret, sa pogledom prikovanim za ekran telefona.
Drugi se blago nasmejao shvativši kako lako može uspeti u onome što je naumio. Namerno okrenuvši glavu u stranu, sudario se sa plavokosom mladićem svoju kafu prosipavši po njegovoj snežno beloj košulji, dok je čaša tog mladića skliznula iz njegovih ruku. Odglumio je nepažljivost, te zbunjeno pogledao u onog kojeg je 'greškom' udario.
"O moj bože, oprosti! Gde li sam uopšte gledao!", izgovorio je Jungkook stavivši prst na čelo, još uvek glumatajući.
Plavokosi mladić je uzdahnuo dodirivajući ogromnu fleku na svojoj markiranoj košulji. Podigao je pogled na Jungkooka koji je izgledao postiđeno.
"Nije bitno... Nema veze", jedva je izustio duboko žaleći za svojim neverovatnim stajlingom.
"Dozvoli da ti se iskupim!", povikao je Jungkook nervozno se nasmejavši.
Njegov plan odvija se u onom pravcu u kome je i želeo.
"Zaista nema potrebe", odgovorio je Taehyung, hladno.
"Ne, ne, zaista mi je žao. Bio sam užasno nepažljiv. Barem dopusti da ti kupim kafu", navaljivao je Jungkook još uvek sprovodeći svoj plan.
Taehyung je zakolutao očima ponovo uzdahnuvši i sada streljavši drugog pogledom.
"Pa da i nju prospeš po meni? Ne, hvala", izgovorio je nonšalantno prošavši pored smeđokosog, blago ga zakačivši ramenom.
Istog trenutka Jungkook je osetio ogromnu količinu besa; niko ga nikada nije odbio. Sarkastično se, sam sebi, nasmejao gledajući kako se drugi lagano udaljava. Za danas mu je bilo dosta ovog umišljenog i tipičnog bogataša sa tajnim poslom i njegove skupe odeće. Plan mu je u potpunosti propao, te je odlučio da će dalje istraživanje vršiti na svom računaru.
***
"Kim Taehyung... Da te vidimo...", prošaputao je Jungkook kucajući pomenuto ime na svom pretraživaču.
Rezultat koji je dobio šokirao ga je ostavljajući ga, na trenutak, zbunjenim. Otkrio je ono što mu ni na kraj pameti ne bi bilo.
"Model? Ma daj...", izustio je približivši se ekranu svog računara.
Slike Kima Taehyunga bile su svuda po društvenim mrežama. Smeđokosi je tiho uzdahnuo upustivši se u duboko razmišljanje. Pažljivo je kliknuo na određeni link koji ga je odveo do Instagram profila pomenutog mladića.
1,064,455 likes
k.th_ ...📷
View all 254,876 comments"Kladim se da Namjoon o ovome nije imao pojma", izustio je još uvek gledajući u sliku, dok je na njegovom licu rastao osmeh.
"Sad te imam."
You just followed k.th_!
[A/N:
Sigularity got me shook (':
YOU ARE READING
Vertigo | [k.th & j.jk] ≫ Slow updates - pauzirana
Fanfiction"Mislio si da se sve vrti oko tebe, ali dušo, samo ti se vrtelo u glavi. Klasičan vertigo", smejao se posmatrajući smeđokosog mladića. Sama reč 'vertigo' ulivala mu je strah u kosti. "I, kakav je osećaj kada lovac postane plen? Zanimljivo, nije li?"...