láska?

53 2 0
                                    

Bil to...

Byl to Harry, to on do mě strčil.
"Ahoj Harry rád tě zase vidím" "Ahoj taky tě rád vidím, ale co tady oba děláte?? Nemáte být náhodou v Oslu" "Jo to mame, ale naši se sem stěhovali a tak jsme sem prišli taky" "aha no vidím, že už znáte naše princezny" "Proč jim tak říkáte vlastně" "Vy to ještě nevíte jo. Ony totiž žijí na zámku a jejich rodiče jsou opravdu bohatí a tak jim říkáme princezny" "Jo aha tak to jo už to chápu" "Skvěle tak já si je tady převezmu a půjdu se s nimi připravit na nástup" a tak holky i s Harrym odešli a my nevěděli co máme dělat a tak jsme šli do ředitelny kde nás poslali do tělocvičny na nástup.

Pohled El
Šli jsme do tělocvičny a i s Harrym a a Leošem se připravili na nástup. "Vítejte na prvním nástupu tohoto školního roku ve kterém můžeme přivítat do 9.A dva nové žáky. Privitejte prosím dvojčata Marcuse a Martinuse." Všichni začali jásat a když se konečně utisili tak jsme jim rozdali formuláře kde byly akce a nabídky na doučování. Asi za dvacet minut sme je vybrali a nástup sme rozpustili a šli se projít po škole (pouze já a Tex). Asi za pět minut sme dorazili do knihovny, sedli si k počítači a začali jsme si hledat písničky od Mace a Tinuse a okamžitě si je začali stahovat do mobilu. A taky sme si stáhly pár filmů na flešku a šli do třídy.

Po škole jsme jeli zase limuzínou domů a šli se do našeho pokoje podívat na nějaký ten horor. Nakonec jsme si pustili chatu v horách. A pak jsme chtěli jít k našemu bazénu s obří klouzačkou. Já jsem si vzala černo modré a Terka černo bílé plavky.

V bazénu jsme chvíli plavali a pak si lehly na lehátka a pily jsme Mochito. Najednou mi zazvonil telefon a když jsem se podívala tak sem něco zjistila. Psal mi Mac.
(M-Mac, E-El)

M: Ahoj El jak se máš mohli bychom se stavit??

E: A-ahoj kde si vzal moje číslo??

M: Dál mi ho Leoš, že ti to nevadí El?? A můžeme se teda stavit???

E: Ok to je v pohodě. A ano klidně sem přijďte, ale přijďte i s plavkama.

M: Proč s plavkama hele, ale kašlu na to už jsme na cestě

E: Dobře už se těšíme zatím ahoj

M: Ahoj

Asi po půl hodině už sme šli ke dveřím zahrady a otevřely klukům kteří nás pevně objali a zase sme za sebou zavřeli a šli k bazénu a než jsem se nadala Mac mě a Tinus Tex okamžitě zasáhli a asi do pěti vteřin jsme byly obě v bazénu a kluci se nám smáli. Jak mě to hrozně štvalo a tak jsem vylezla z bazénu a protože oba stáli u skokánku a převlékali se tak jsem na ten skokánek vylezla a skočila z něj kufr čímž jsem zavinila to, ze byli mokrý. Když se převlékli a chtěli mi to vrátit a tak mě dotáhli k bazénu a opět mě tam hodili, ale to už bylo moc okamžitě jsme s Tex zavolaly ostrahu (ano máme tady i ostrahu, protože naši jsou opravdu hodně bohatí a tak si je můžeme dovolit). Oba byli jako primrazeni, protože to nečekali, ale když je ostraha posadila na lehátka a stoupla si za ně tak jim konečně došlo.

Pohled Mace
Nějaký jejich gorily nebo co nás usadili na lehátka a stoupli za nás a pak nám to došlo "dovolíš si něco a padáš odsud" uslisel jsem a pak jsem si šel skočit že skokánku. Trochu jsem holky zmachal, ale asi jim to nevadilo takže jsme se koupali ještě asi hodinu a pak jsme šli domů.

Další den jsme se ve škole s holkama nepotkali a to mě trochu vyděsilo...

Tak a další kapitola je tady. Doufám že se příběh zatím líbí. Chci se zeptat jestli By měli začít holky s klukama chodit a nebo až dýl.

El

No Normal Girl 💗Kde žijí příběhy. Začni objevovat