No venovala se neda ict no. Ja sem mu tak trochu utekla. Jo zase sem to udelala. Utekla jsem. Utekla jsem pred vzpominkama.
Pohled Marie
Sli jsme ja a El pres stribrny patro kde byla jen jedna divka. Ve druhem patre se ode me oddelila El a zustala tam s nejakou holkou. Ja sem dosla az do posledniho kde jsem mela byt jen ja, ale kona tam byla jeste jedna divka. Zeptala se me jestli jsem ja ta divka co ma zlatej listek a tak jsem ji ho kazala."A proc si tu ty ja myslela ze zlatej listek je jen jeden..." " To sice ano, ale ja sem tu s martinusem." "Aha takze ty si jeho holka." "Jo presne tak." "Pockat a nejsi ty nahodou Terka?" "Ano jsem odkud me znas?" "Ja znam El." "Coze odkud?!" "Chodi se mnou do tridy a dneska se mnou sla na tenhle konzert." "A ona ma jakej listek?" "Platinovej." "Dekuju ti za informace a jak se menujes?" "Sem Marie." "Moc t dekuju Marie a kdyz tu chvilku pockas tak ti sem poslu kluky, protoze jdu za El." "Dobre..."
To bylo to posledni co sme si rekli a Terka zmizela ve dverich. Doufam, ze me bude mit El porad rada i po dnesku. Jsem to nemela rikat, ale musela jsem.
Pohled Terky
Nejaka holka myslim Marie mi rekla ze je tady s El a, ze je El prej jen o patro niz. Jo ted tam bezim. Sem jako silena, protoze jsem s el nemluvila hrozne dlouho. Boze jak ona mi chybela. Ja se na ni tak tesim. K moji smule hned jak dobehnu o patro niz vidim jak nejaka modrovlasa holka utika pryc."Maci co to bylo za holku?" "Ta co utikala byla el..." to si. Dela prdel? On ji necha jen tak odejit? K moji smule jsem si pak vsimla jak na zemi sedi nejaka blondynka a breci. "Co se tu stalo Mac?" "Ta holka zacala El nadavat ze prej sem jenom jeji ona na mne nema narok nebo co." "Aha takze ji El prastila. Jak jinak taky." "Jo ja sem El malem nepoznal s tema vlasama, ale dyz jsme se ji predstavili a ona zacala mluvit tak sem ji hnedka poznel." No jo jak jinak
Ted bezim za El do stribrnyhopatra kde je jeste ta holka co mela listek a je videt jak je stastna, ze videla Mace a Tinuse. Je to pekny vider ostatni stastny, ale je to k nicemu kdyz ste sam smutnej. Skoro sem ji dobehla, ale ona se mi zacala ztracet v davu lidi do kteryho sme vbehli z haly. Kurva kolik holek ze to mrada Mace a Tinuse? To aby sme si na ne dali dobrej pozor. No nejmin ja si na Tinuse pozor dam. Bez debat, proste dam, at chce nebo ne. Uz uz jsem El dobihala, ale naednou nastoupila do taxiku a nekam odjela. Sakra!!! To bylo to prvni co sem di rekla. Jo napadlo mne tohle. Ja sem asi fakt divna uz. No jo neni se cemu divit kdyz mam doma sedmiletou holcicku.
Ahoj zase sem tu s novou kapitolou. Snad se libi.
Vase El