Pohled El
Je pondělí a mě se úplně brutálně nechce do školy, protože máme dneska psát tři pololetní testy. A sakra já jsem se ještě nerozhodla kam půjdu na střední školu!! To je fakt zlí a navíc máme s Tex být teď tři týdny samy, protože naši rodiče musí do Londýna na nějakou akci nebo co. Já to teda nechápu, ale asi jsem udělala dobře když jsem odmítla jet s nimi...
No nic už radši zavolám Tex jestli už je vzhůru.E- Ahoj Tex tak co jak ses vyslala a jak se těšíš do školy? Dneska by jsme mohli být u nás přez noc, aby jsme byli spolu.
T- Ahoj vyslala jsem se celkem dobře a jo dneska bych ráda přišla, ale jen pod tou podmínkou, že zejtra spíš ty u mě.
E- jasně žádný problém tak na křižovatce v půl osmé?
T- jo určitě tak zatím pá
E- páTeď je půl sedmé což znamená, že mám ještě jednu hodinu tak se půjdu obléct a nalíčit. Jen korektor, pudr, řasenka a jemně růžový lesk na rty. Oblečení mám černé legíny a tmavě modrý crop-top a černou koženou bundu, plus černé nike boty. Do černého nike batohu si nahazim učení na dnešní den a zjišťuji, že mám ještě chvíli čas tak si jdu ještě vzít nějakou tu proteinovou tyčinku a můžu vyrazit, protože je už za pět minut půl osmé.
Pohled Tex
V půl sedmé mi volala El jestli bych u ní nechtěla dneska spát tak jsem souhlasila pod podmínkou, že zítra spí ona u mě. Souhlasila a tak jsem se začala připravovat do školy. Líčení jen pudr, korektor, řasenka a tmavě růžový lesk na rty. Oblečení jsou legíny a fialový crop-top a černobílá kožená bunda, plus ještě adidas boty a černý adidas batoh do kterého nahazim pouze učení na dnešek a zjišťuji, že mám ještě dvacet minut. Jdu si teda dát jen ovoce a do batohu házím proteinovou tyčinku a nějaké to energetické pití. Jedno energetické pití beru i pro El protože ona to doma nesmí mít tak to má u nás. Mam už jen pět minut tak si jdu do garáže pro motorku a vyjíždím.
Na křižovatce už čeká El které předávám její pití a ona mě zase pro změnu dává můj sešit z angličtiny který jsem si u ní zapomela včera večer. (Já sem holt asi tupá no, zapomenout si sešit z angličtiny když ji máte další den. To je úroveň.😂) "Tak jedeme Tex?? Já nechci přijít pozdě a ani nechci vidět ty kluky z vedlejších domů, protože dneska jich uvidím ve škole dost." "Jo jasně tak jedem a děkuju, že jsi mi přivezla ten sešit já se úplně lekla když jsem ho nemohla najít." "To je dobrý tak jedem!" "Jo tak jednoduché první" "Dobře"Ve škole
"Počkejte holky na nás." My šli dál takže nevím ani jestli to bylo důležitý, ale nijak extra mě to nezajímá.
Na hodinu češtiny místo paní Vorackovy přišla naše třídní učitelka paní Grasova. Začala nám říkat něco o plesu a o tom proč máme dávat pozor na to co říká učitel o hodině a pak odešla. O přestávce si mě i s El vytáhla ze třídy a řekla nam, že nás rodiče až do plesu omluvili ze školy, což znamená, že já a Tex máme dva týdny na to aby jsme si užili co nejvíc srandy, protože pak je hned vysvědčení a my musíme napsat na jakou školu se budeme hlásit. Já osobně nevím kam půjdu, ale asi to bude buď sportovní škola nebo práva.
Pohled El
Po tom co nám učitelka o přestávce řekla jsme si šli zabalit věci a šli jsme domů kde jsme se dohodli, že pojedeme někam pryč aby jsme se uvolnili. Nakonec jsme se dohodli, že pojedeme do Itálie na devět dní. Vybrali jsme pěkný dům u pláže, takže budeme moci surfovat a užívat si sluníčka a klidu od školy.Jen pro informaci kluci už nebyli dlouho ve škole a my ani nevíme kde sou protože než odjeli tak se Tex s Martinuse rozešla. Takže už je zase volná.)
"Tak pojď Tex ať to stihneme zabalit. Letadlo odlétá za sedm hodin." "Tak nejdříve zabalíme mě ať pak nemusíme k nám když už tam máme bejt v pět hodin. Pojedeme na motorkách nebo autem?" "To nevím asi si vezmu motorku ať jsem tam rychleji a zavazadla nechám odvézt autem hodinu a půl před tím než pojedu já tak můžeš udělat to samý a naházet to do našeho auta ať nemusí jet dvě auta." "Ok tak už pojď." "No jo už jdu"
Tex jsme zabalili za necelé dvě hodiny což je u nás pokrok. Má tam světle zelený, modrý, vínový a černý crop-top, černé a bílé ryfle roztržené na kolenou, černou koženou bundu, a černou a bílou mikinu a její oblíbené černé adidas boty. Pojede v bíločerné kožené bundě a černých leginach a bílím tričku s černýma Nike air botama. Batoh si bere bílí nike.
Pohled Tex
Když jsme dobalili mě tak bylo skoro dvanáct a tak jsme šli i s kuframa k El kde jsme si objednali pizzu k obědu, protože ji obě úplně milujeme tak jsme objednali dvě.
El jsme balili asi hodinu a půl.
Zabalila si černý, modrý, zelený a vínový crop-top, bílé a černé kalhoty s roztrzenymi koleny a bílou a černou mikinu, plus černobílou koženou bundu. Ještě sme přidali její oblíbené Nike air boty. Na sebe si vezme černou koženou bundu a černé legíny a černé tričko. Pak ještě černé nike boty a černý batoh nike."Tak jedeme El zavazadla už jsou skoro na letišti tak můžeme vyrazit" zařvala jsem přes celej Elin dům a vzala si svůj batoh na záda, po chvíli vyběhla El z kuchyně s batohem na zádech a jen si obula boty mohly jsme vyrazit.
Pohled El
Jeli jsme asi hodinu a na letiště jsme dojeli akorát včas a tak jsme si jen nasedli do letadla a mohlo se letět, protože naše zavazadla už byla naložená tak už jsme nemuseli nic dělat a jen jsme si sedli na naše sedadla a pustili si do sluchátek písničky.Ahoj tak jsem tady zase já i moje retardace takže je tu i nová kapitola. Já sem napsala vážně 1012 slov?? To jako realy?? To je můj osobní rekord si myslím tak doufám , ze ta kapitola dává aspoň trochu smysl no. Co jiného než kraviny se dá čekat od někoho jako ja, že?? No nic už radši končím tak zatím ahoj.
El