Cena byla...
Byla to cena za kterou by jiný holky trhali vlasy ostatním jen aby ji získali, protože to bylo VIP lístky na vystoupení M&M takže žádná sláva no...
Měli se tady konat celkem asi čtyři koncerty, ale já ani za boha nevím nic o těch ostatních kapelách takže ani na jeden nepůjdu.Soutěž začíná ve 21:00 takže jsme se stihli dojít najíst do jedné rodinné restaurace kde vařili opravdu hodně dobře a taky za hodně dobrou cenu. Navíc tam měli štěňata Francouzských Buldočků!! Takže úplně boží. A navíc je chtěli prodat tak jsme si s Tex každá koupila jedno. Já cerno- bílého a Tex takového bezového.
JáTex
Z restaurace jsme šli rovnou do našeho domku kde sme se museli převléct do těch plavek které jsme měli odpoledne a tak jsme se i se štěňaty v náručí vydali do naše malého domku kde sme je dali do obývacího pokoje a šli se ještě porozhlednout jestli v nějakém obchodě neprodávají něco pro štěňata. Bingo!! Zařvala Terka když uviděla ty krásné obojky a vodítka. Já ve světle modré barvě a Tex samozřejmě v tmavě modré barvě. Stálo to asi jen 40euro což bylo směšně malo, protože ty věci byli vážně boží.
Štěňata se nijak nebránila když jsme jim ty obojky nadávali. Samozřejmě sme v tom obchodě koupili i granule a nějaké plastové misky na vodu.
A mohli jsme vyrazit na pláž. Chvíli na nás nějaký kluci co byli proti nám i s nejakejma téma holkama co na ten koncert opravdu hodně chtěli a bylo vidět jak si byli sami sebou jisté.
"Tak a teď nastoupí norské dívky El a Tex. Tak pojďte a ukažte co ve vás je." Vyzval nás rozhodčí a my se vydali na první vlnu na které jsme se pomocí prvků stále predbihali a protože jsme dělali ty prvky stejný tak to vypadalo nádherně.( Tex skočila salto a já ho skočila taky, pak Terka udělala něco dalšího a já to udělala taky.) "Skvělé děvčata to bylo opravdu velmi dobře zpracované a také vlastně bez chybičky takže stě se tak dostali na první místo.(ano byla to soutěž dvojic takže jsem vážně nezavidim zem klukům co je holky nutej udělat něco čím okouzlej rozhodčí aby vyhrály.) Takhle to šlo pořád dokola teda až na to že my jediné jsme to dělali obě stejné.
"Takže teď je kratší pauza, aby rozhodčí určili vyteze." Šli jsme si sednout k našim malim kamarádům kteří se s námi začali okamžitě mazlit což bylo teda aspoň podle mě moc roztomilé.
Asi po půl hodině
"Takže porota určila vyteze a tím je.... Norská dvojice Tex a El za jejich úžasnou spirálu.(spirálu protože to bylo porat dokola Tex něco udělá já to udělám...) " Cože my sme vyhráli?? To je super a i sme si to užili." "Tak si děvčata pojďte pro své lístky." Šla je převzít Tex protože já jsem byla úplně zkoprnela po tom co teď bylo vysloveno. Myslím, že ty lístky dala Tex najakejm malejm holkám takže my sme byly ušetřeny.Domů sme šli okamžitě po vyhlášení výsledků a hned co jsme se převlékli do našeho oblečení na spaní jsme se každá odebrala do svého pokoje i s našimi miláčky kteří mohli samozřejmě spát na posteli. Jak jinak že???
Tak jsem tady zase. Ano vydáváme dneska hnedka dvě kapitoly, protože jsem v noci nemohla spát. Možná vydám ještě třetí a možná i víc, ale ještě nevím.
Tuhle kapitolu chci věnovat moji kamarádce Tex (lolalpola) se kterou jsem si o napsání fanfikce na M&M takže doufám, že se zatím líbí.El