a kurva

26 1 0
                                    

...byl tam jen nějaký kluk kterýho neznám a tak jsem ho ignorovala.

"Prejete si slečno??" "Ano chtěla bych začít zpívat." "Aha a umite nějaké písničky??" "Ano jednu jsem dokonce sama napsala." "Tak to je skvělé, pojď nám ji zaspivat do nahrávací místnosti." "Jistě." zazpívala jsem jen

"Výborně slecno , zpivate skvěle pojďte si pro smlouvu na pul roku a uvidíme jak vám půjde vymisleni dalších písniček." "Jistě." podepsala jsem to a šla domů. Tu písničku co jsem zpívala si nahráli a nechali. Ja se snad zblaznim... Ja budu zpívat a nahrávat svoje písničky. To je úplně boží!

Pohled El
Ráno hned po snídani Tex odjela do nahrávacího studia a ja jsem vyrazila asi o hodinou později.

Ta posilovna vypadá úžasně. "dobrý den. Co si budete přát??" "Ja bych sem chtěla začít chodit posilovat." "Skvěle tak tady mi to podepiste a tady je vas klíček od skříňky." "Děkuji." Svou skříňku jsem našla téměř hned. Jediná věc která me překvapila byla ta, ze he tu jen jedna šatna a ja tu budu asi jen se ctyrma hpllama a jinak samy kluci... no co dodat vážně super den toto. Četla jsem si jména na skrinkach tech holek co sem chodej a malem jsem vyjekla, protože ja ty holky znala... Eva ta chodí s Justinem, Julie ta chodí s Kubou, Helena ta chodí s Jakobem, ale jednu z nich tu přece jen neznám a to Kateřinu. Kluky radši nebudu zkoumat ještě bych mohla dostat infarkt.

Asi tak hodinu jsem posilovala a jelikož tam byli jen kluci a to ještě ne všichni tak jsem si s nikým nepovidala a pak me to přestalo bavit tak jsem si šla pro věci a jela domů kde už byla Tex a zrovna se obouvala, ze vezme holky ven na prochazku. Ja ji byla v tu chvíli tak vdecna, protože sem byla tak unavená, ze jsem padla na gauč a nechtěla se zvednout.

Další den ráno
Pohled Tex
Včera přišla El domů odpoledne a hned si lehla na gauč a odmítala vstavat. Vzala jsem tedy naše holky a šla se s nima projít. Když jsem přišla z procházky El už spala tak jsem si Zálezly do svého pokoje a pustila jsem si film.

"Tex! Je snídaně!" "A co je k snídani?když už jsme u toho." "Palacinky a dělej ja už chci jet do te posilovny." "Tak už jed ja už jsem tu." "Super tak ahoj." "Ahoj."

Po snídani jsem jela do studia kde už na me ta mila paní čekala a odvedla me do te části kde se ma zpívat. Kurva!!! To bylo to první co jsem si řekla když jsem do te místnosti vešla. Byli tam jak jinak ONI!!!! "Ahoj Tex. Tebe jsme tady nečekali." "Ja vas taky ne!" odsekla jsem jim a už jsem chtěla odejit, ale oni me chytili za ruce a posadili na židli která tam byla už připravená. "My nevěděli ze ta holka se kterou máme nahrávat si ty." "Mě neřekli ani to, že budu spivat s klukama." "Tak to jsme na tom opravdu o dost lip než ty." "Hele neser mě jasný?? Mohlo by te to bolet a to opravdu hodně." po tom co jsem tu vetu řekla mi řekli ze už musí jít do posilovny. To si dělají prdel??  Vždyť v ty tělocvičně je El. My na ne máme Desnou smůlu.

Ahoj tak jsem zase tady a snad se kapitola líbí.

El

No Normal Girl 💗Kde žijí příběhy. Začni objevovat