Noc jsme přečkali opravdu skvěle a už jsme se těšili kdy přijedou naši rodiče a my jim ty malé drobečky ukážeme. Jsou tak sladké (ano jsou to fenky ne pejsci) Ména ještě nemají, ale už mě štve říkat že je to 'drobecek' takže mu asi dám jméno.
Pohled Tex
K snídani jsme si dali tousty a nějaké to ovoce a džus. "Hry El co takhle jim dát jména?" "To je super nápad tak ten můj se bude menovat Majka." "Tak ta moje bude Fea." "Tak super." "Jo tak je jdeme nakrmit ať pak můžeme jít na procházku po pláži." "Jope už se to nese." "Tyjo ty seš rychlá nebo jsi to měla už připravené??" "Připravené, ale to dělám vždycky." Najednou mi zazvonil telefon.tm(Texina mamka)- Ahoj holky máme pro vás překvapení.
T- Ahoj to my pro vás mame taky překvapení.
tm- to moje je určitě lepší
T- a co to tedy je??
tm- přiletíme za vama.
T-dobre v kolik hodin priletite???
tm- Asi za čtyři hodiny
T-tak super budem na vás čekat na letišti
tm- dobře už se na vás obě těšíme
T- my na vás taky, ale vy letíte jen ty a teta??
tm- ano tak zatím ahoj
T-ahoj"Naše mamky za čtyři hodiny přiletí sem aby nás viděli." "Super tak to aby sme se připravili." "Jo tak jdeme na to." Do obchodu s vecma pro zvířata jsme šli hnedka i s našima holcickama. Koupili jsme dva pelíšky světle a tmavě modrý, hračky pro štěňata, pamlsky, kartáče, hřebeny a malé maslicky na krk a ještě jsme si nechali vyrazit známky. Stálo nás to asi 150euro, ale to je podle mě ještě dobrý. "El my sme v tom obchodě strávili skoro hodinu." "To jako vážně tak to máme co dělat." "Jo to máme tak se nejdříve nalicime. Řasenka, korektor, pudr a světle růžovy lesk na rty. Na sebe si vezmeme modré crop-topy a roztrhané ryfle na kolenou v černé barvě, plus ještě Nike air boty a černý Nike batohy do kterých si dáme jen mobily, peněženky, pamlsky pro psy a sluchátka, plus přidáme ještě klíče a můžeme vyrazit. Máme asi hodinu což je tak akorát doba jek dlouho nám to bude na letiště pěšky trvat. Šli jsme okolo několika obchodu s oblečením a tak jsme si řekli, že cestou spátky si tam něco koupíme a šli jsme dál až jsme za necelou hodinu dorazili na letiště kde jsme čekali jen pět minut a už jsme viděli naše mamky. Protože jsme měli Majku a Feu na zemi tak je neviděli.
"Ahoj holky naše pojďte nás obejmout." "Zavolala na nás Elina mamka a tak jsme šli rovnou k nim." To byla ale chyba protože ony jen si holek všimli tak začali děsně pištět, jestli si je můžou pochovat, ale to jsme řekli že ne, že můžou až budeme v některých obchodech které se nám líbí a tak jsme šli směr domů se zastávkami v některých obchodech.
První obchod
Obě sme si koupili nové boty a dvě mikiny s nápisem M&M lover a ta druhá měla M&Meři.Druhý obchod
Koupili jsme si nové ryfle a krásné bílé crop-topy.Třetí obchod
Koupili jsme si krátké riflové kraťasy a nějaké ty šaty.Domů sme došli asi za necelé dvě hodiny, protože v těch obchodech jsou opravdu boží věci. Mamkam jsme ve zlatnictví koupili nové hodinky
a nám sme koupili náramky
plus ještě hodinky
které jsme si hned museli vzít na sebe protože byli úplně boží...
Cely dům jsme mamkam ukazovali asi půl hodiny a mamky nakonec řekli že budou spát na gauči a tak jsme to neřešili a řekli jsme si že půjdeme do vody tak mamky řekli že nám Majku a Feu pohlídaji tak jsme si vzali surfy a celé odpoledne jsme strávili ve vodě.
Ahoj tak jsem zase zpátky. Takový retard jako já má iQ tak tikve, ale i tak jsem byla zatím schopná napsat přes noc tři knihy. Možná stihnu i čtvrtou, ale to nevím takže zatím ahoj.
El