vysvědčení

26 1 0
                                    

Cela týden se opakovalo to samé. Jediné co se změnilo je to, ze už se Tex tolik nezabiva kluky ze školy a tráví čas se mnou a Feou a Majkou takže je vše při starém. Dneska večer si asi puštík nějaký film na nasi televizi co máme v obyvaku a tak se na tom na ty filmy kouká vážně dobře. S Tex jsme se dohodly, že se po vysvědčení zaměříme na nějaký sport nebo tak něco...

Další den ráno
Pohled Tex
Dneska je vysvědčení a tak si na sebe vezmu+účes:

Další den ránoPohled Tex Dneska je vysvědčení a tak si na sebe vezmu+účes:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A El+účes:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A El+účes:

A El+účes:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V stali jsme asi o pul hodiny dyl než normalne , protože se nemáme co učit do školy a tak se jen oblekneme, uceseme najime a vyrazime

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


V stali jsme asi o pul hodiny dyl než normalne , protože se nemáme co učit do školy a tak se jen oblekneme, uceseme najime a vyrazime. Všechno stuhneme za pul hodiny a do školy prijedeme pět minut před začátkem.

"Postupně si sem budete chodit pro vysvědčení, podle toho jak vas budu číst." takhle obešla skoro celou třídu a na řadě byla El.
"El pojď si pro své vysvědčení a pochvalu ředitele školy za to jak rychle jsi se srovnala s rezimam na teto škole a za ty skvěle známky které si dostala." "Děkuji" přišla si sednout a ja byla na řadě.
"Tex pojď si pro své vysvědčení a pochvalu udělenou ředitelkou školy za to jak rychle jsi si zde zvykla a za tvuj vyborny prospěch." "Děkuji" a šla jsem si sednout taky.

Pohled El
To vysvědčení se opravdu moc povedlo a ted je na čase si najít nějaký sport nebo něco co by nás bavilo.

O tři hodiny déle
"Tak pojď El at ti mužů ukázat co jsem nám vybrala za aktivitu." "Tak mu řekni či to je." "Ne ne jen se počkej pak uvidis." "Dobra." řekla jsem oddaně a zamkla dum i s majkou a feou uvnitř a odjela na motorce za Tex někam k nějaký tělocvičně nebo něčemu takovému. "Ehm Tex?? Co tu delame ???" "Tohle je taneční studio kam budeme chodit tancovat." "To je super Tex si vážně super." "Ja vim a ted pojď seznamim te s nasi trenérkou."
"El tohle je Amelie, naše trenérka. Amelie tohle je El, moje kamarádka." "Rada te poznáváme El a doufam , ze se ti tu bude líbit zatím se rozehrej a pak půjdeme tancovat." "A na jaký styl písniček tu tancujete??" "My nemáme styl je to tak jak se nám to líbí." "Tak to pak jo."

Amelie pustila písničku a ja s Tex jsme tancovali úplně vzadu aby na nás nebylo vidět, jenže to se nam očividně moc nepovedlo, protože si nás Amelie zavolala k sobě dopředu aby sme tancovali tak ze nás uvidí. Pustila písničku a my začaly tancovat, mezitím někdo určitě prisel , protože jsem slisela jak se zavřeli dveře. Písnička do hrála a Amelie někam odbehla a když se vrátila tak spustila. " El a Tex jdou do saten , protože tam na vas někdo čeká a my ostatní budeme tancovat dál. " "Dobře" řekli jsme jednohlasně a vydali se do šaten a tam stali...
Stali tam Marcus a Martinus a me ted něco došlo. My jsme vstoupily do budovy kde bylo napsáno M&Mdance studio.
Bože ja sem taková kráva ja jsem ji fakt poslechla, ale když jsem ji viděla jak tam tak stoji s tím zařazeným výrazem bylo vidět, ze ji to opravdu hodně překvapilo a tak tam jen tak stala a koukala do blba.

Tak a pata kapitola za noc a to je vážně velké pokrok. Docela dost slov v každý z tech kapitol takže super.

El

No Normal Girl 💗Kde žijí příběhy. Začni objevovat