Problémy??

53 2 0
                                    

Pohled Mace
Hned po škole jsme jeli k zámku zjistit, proč nebyli holky ve škole, protože mě to opravdu hodně vyděsilo.

Když jsme dojeli k hradu tak na nás asi po deseti minutách zvonění sousedka zavolala, že tady nikdo není, ze dneska ráno odjeli a ještě se nevrátili. To mě taky dost vylekalo, protože je mám fakt a to že nevím kde jsou mě fakt děsí i když nevím proč. Napsal jsem tedy El.

M: Ahoj proč stě nabyli ve škole?? Kam stě jeli a neřekli nám to my se ó vás děsně bojíme.😔

E: Ahoj, promiň my sme teď v jedné prestižní stáji a kupujeme si zrovna koně a pak ještě jedeme pro motorky.

M: Aha tak to jo... Počkat cože vy budete mít motorky???? A co ty koně to vám je rodiče koupí??? To jako vážně El nám naši motorky nechtěj koupit prej že jsme zpěváci a máme zpívat a ne jezdit někde na motorkách... Já chci taky motorku 😇

E: Jo ták... Hele s tím ti fakt nepomůžu promiň. Ne dělám si srandu já bych ti s tím ani pomoc nechtěla (tahle správa byla odeslána po pěti minutách, kdy neodpovídala)

M: Co to do tebe zase vjelo my ti nic neudělali tak klid jo... Já se hádat nehodlám ani nevím jak se hádat... Nikdy jsem se totiž hádat nemusel...

E: Dej mi pokoj ty hajzle už mi nepiš a ani nevolej.

M: Dobře klid zejtra si ó tom promluvíme OK???

E: Jo promluvíme a měj se...😤

"Tinusi mám takový pocit, že nám právě holky dali najevo, že už nás nechtěj vidět" "Cože děláš si srandu?? Co se stalo, proč tak najednou?" "Hele to fakt nevím na přečti si ty zprávy ať to nemusím říkat..."

Pohled Tinuse
Když jsme dojeli k hradu a paní od vedle nám řekla že tady holky nejsou, že někam odjeli tak Mac řekl, že napíše El což taky udělal a pak na mě vyvalil, že už s náma holky nechtěj mluvit nebo co moc jsem ho neposlouchal a pak mi dal přečíst ty zprávy a ty mluvili jasně. Něco sme jim udělali ani nevím co, ale docela mě to žere...

Večer

Pohled El
Domů už sme s Tex nejeli autem, ale na našich nových motorkách které jsme si vybraly prakticky hned, protože byly modrý. Koně nám vezli rodiče v přepravníku a my zatím jeli napřed.

Motorky:
El

Motorky:                   El

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tex

                  Tex

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
No Normal Girl 💗Kde žijí příběhy. Začni objevovat