best

17 0 0
                                    

Pohled Marie
Uz jsou to tri mesice co si s El povidam a dneska ji chci dat jeden listek na konzert M&M, protoze rikala, ze je ma rada. Pak rekla neco co sem moc nepochopila, ale co je to jeji vec. Konecnn je tady. Za ty tri mesice sme si barvili vlasy spolu asi dvakrat. Vzdy zase na tu modrou. Jo sme obe creepy.

"Ahoj El mam tu pre teba darcek. Take male prekvapenie." "Vazne? A co to je??" Byla cela nedockava. "Su to dva listky na koncert M&M." "Ty ses fakt nejlepsi kamaradka Marie.!" Byla nadsena a ja byla rada. El u nas travila dost casu a taky koukala na nejaky domek ve kterem by byla sama.

Pohled El
Marie je uplne best!!!!!!!! Ona sehnala dva listky na koncert M&M. Kdyz na ne tak koukam tak mi neprijdou normalni. Tady to je oni ty listky nejsou normalni. Oni jsou VIP!!!  To je uzasny!!! Ja se tak tesim a na Marii je to taky znat. Hodne cadu ted travim hledanim nejakeho mensiho domku nebo vetsiho domu kde bych mohla po dodelani skoly bydlet. Je to ulet to ze mame ty listky! Ja se tak tesim! Bohuzel moje predstavy trochu vyrusila ucitelka matiky. No dobre hodne me to nastvalo, ale co je to matika takze uplne easy. Zacala jsem si cist a i kdyz me ucitelka videla tak nic nerekla. Jo asi si me pamatuje. Dobre no uz tri esice je ji  jedno co na jejich hodinavh delam a jen pri testech mi rika abych po dopsani sla pred tridu a treba byla na mobylu nebo neco co mi bude vyhovovat. Super ne? Ja si muzu delat co chci a oni budou muset psat test tak dlouho, protoze se to ucej teorve letos. Zatim se podivam na konzerty M&M. Ja se tak tesim!

Test sem napsala za deset minut takze jdu ted na chodbu abych nerusila zbytek tridy. Zadne kamarady krome Marie ktera je stejne creepy jako ja. Jo porad mame modry vlas. Jak jinak. S lidma ze skoly se nebavim, protoze kdyz uz mi nekdo prijde normalni tak nakonec zjistim, ze je blazen do me! Ano do mne, ale jeste z doby kdy sem mela brunet vlasy a nastesti me jeste nikdo nepoznal, takze si myslim, ze to bude tak i dal. Jo nikdo me pod tou velmi creepy hrivou jeste nepoznali a Marie si to nechala pro sebe jak jsem ji zadala. Je to vazne best kamoska. Na Terku uz nemyslim a ani na nikoho jineho koho sem znala nez jsem odesla z Norska. Teda mkromne M&M na ty myslim porad,ale jen jako na zpevaky jejichz pisne se mi libi. Je to jako treba mit rad Shavna Mendese a jeho. Pisnicky coz je vlastne i pravda. Bezva zatimco se tu zaobiram myslenkama tak jsem si nasla ty konzerty M&M. Dost se na ne tesim a jsem vazne zvedava jak to dopadne. Snad me nepoznaji az me uvidi na tom konzertu. Snad ne. Konzert na ktery mame listky je...

Ahoj dalsi kapitolka na svete. Doufam ze se libi.

Vase El

No Normal Girl 💗Kde žijí příběhy. Začni objevovat