Pohled Mace
Super uz letime do Ceske Republiky a je tu i Terka, protoze ji chtel Tinus s sebou. Jo ja kdybych nebyl takovej vul tak by se mnou letela El. No jo, ale s tim uz nic nenadelam. Celou cestu jsem mel v usich sluchatka a poslouchal nase pisnicky a pak se mi tam pustila jedna kterou sem neznal. Poslouchal jsem ji az do konce a az ted mi to doslo. Ta pisnicka je nahrana hodinu predtim nez El odjela. Tu pisnicku zpiva s Tex. Aspon na ni mam jednu pamatku.'Budeme pristavat, prosim pripoutejte se a uvedte sedadla do puvodniho stavu. Dekujeme.' Slysel jsem jak hlasi jedna letus a tak jsem se pripoutal a pripravil se na pristani. Nastesti to bylo hladke pristani a my uz jsme si sli pro nase kufry kde sme si je vyzvedli na terminalu.
Konzert zacina za deset a ja mam na sobe cerne ryfle a bile tricko na ktery mam cernou kozenou bundu. Tinus ma bile ryfle a cerne tricko a na nem ma bilou kozenou bundu. Jo mame to prehozeny a docela se to k nam hodi. Ja mam takovou blbou naladu a Tinus hezkou. Jsou ctyri VIP listky a to jeden stribrnej, dva platinovy a jeden zlatej. Sem zvedavej kdo ma ten zlatej.
Pohled El
S Marii sme se prioravovali deset minut pred osmou, absme to do pul devate stihly. Na knzert nas odveze Mariina mamka, ktera si me hodne oblibila. Mam na sobe cerne ryfle s roztrhanymi koleny, bile tricko a svoji oblibenou cernou kozenou bundu. Marie si vzala cerne saty s bilimy vzory. Hodne ji to slusi. Udelali jsme si jen culik a uz sme sli k autu. S Marii sem se dohodla, ze ji necham tu zlatou, kdyz ty listky sehnala. Prvni pisnicka kterou zpivali byla Girls pak Make you belive in love, Dance with you atd... Bylo to vazne moc heke a ted je cas na VIP. Prosli jsme pre stribny patro, kde byljen nejaka holka ktera na M&M cekala. Ve druhym patre jsem zustala ja a Marie sla do toho zlateho. Asi za dvacet minut prisli M&M a ta holka co tam byla vyjekla stestim. Snad me nepoznaji. Bylo prvni co mne napadlo a jakmile se s tou holkou rozloucili sli ke mne. Mac ma na sobe to same co ja."Ahoj jsem Marcus a tohle je Martinus." "Ahoj jsem..." "El? Si to ty?" Zeptal se mne Mac. Sakra jak me poznal. "A-ano jsem to ja Maci." Odpovedelajsem mu porazenecky a chystala se odejit. Ale nekdo me chytl za zapesti a znemoznil mi odejit. Ja na nej chci zapomenout sakra, proc se mi tohle deje?? "El pockej, prosim." Rekl a jsem se na nej podivala, jenze to sem nemela delat, protoze jen co sem se na nej otocila me zacal libat. Slysela jsem jak ta holka vyjekla a zacala do me busit a rvala ze od nej mam jit pryc. Jen sem se na ni otocila a zeptla jsem se co ji vadi.Rekla jen to ze je Mac jeji a zr nemam pravo na nej byt sahnou. Pane boze takovy nany fakt zboznuju. Proste jsem ji vypalila pesti. A dal se venovala Macovi.
Ahoj kolikata je tohle uz kapitola ? Sama nevim takze zatim ahoj.
Vase El