Letěli jsme první třídou takže to bylo fakt hezký a ty písničky byli samozřejmě, že od Mace a Tinuse. Jak taky jinak, že??
"Za deset minut budeme přistávat. Prosíme všechny aby si zapli pásy a uklidily všechny věci které jste si sebou přinesli. Děkujeme že zde po sobě uklidite."
Ihned jsem vzbudila Tex která klimbala a pripla si pás. Nic jsem si během cesty z batohu nevydala takže jsem nemusela nic uklízet.Pohled Tex
El mě vzbudila zrovna když začalo letadlo klest tak jsem si zapla pás a jen čekala až pristaneme.
"Konečně tady." Zvolala El když jsme přistáli a mě napadlo jestli jsme volali rodičům. "Hej El rodičům jsme volali, že jedem na dovolenou??" "Ne , ale hned jim zavolám ať na to nemusíme myslet.E,T- ahoj jeli jsme na dovolenou do Itálie má devět dní když stě nás omluvili ve škole vrátíme se dva dny před plesem.
et(Elin táta) - dobře holky tak si to tam užijte a tak za tři hodiny vám na účty pošleme nějaké ty peníze ano?
E,T- dobře my se jdeme zrovna ubytovat do menšího domečku u pláže tak zatím ahoj.
et- ahojPohled Tex
Ten domek je opravdu moc hezký a docela i velký. Pokoj jsme měli každá zvlášť, protože byl jeden pokoj pro dvě docela i malý tak jsme se tak dohodli.
Byli tam dve 'loznice', kuchyň, obivak s velkou televizi menší terasa a v obivak byl obrovský modrý gauč tak pro pět lidí. Pokoje byli takové modré až šedé a v nich nádherně sladěný nabitek."Já si zabírám ten pokoj v pravo a ty si vem ten v levo." "Jasně El žádný problém." "Tak já si to všechno už budu vybalovat." "Já taky tak asi tak za hodinu se sejdeme v obýváku?" "Jasně tak zatím vybaluj ať to stihneme." "Ok tak hodně štěstí ať to stihneš." "Nápodobně."
O O hodinu později
" Tak já už to mám El." "Dej mi prosím ještě pět minut." "Jasně tak já si dát zatím na terasu na stůl nějaké to ovoce a pití." "Jo super, tak já tam pak přijdu." "Dobře, ale máš jen pět minut." "No jo ty puntičkářko." Obě sme se zasmali a já šla připravit to jídlo i pití.
"Tak už to mám" "Super tak se pojď najíst a domluvíme se co budeme dělat odpoledne." "Dobře"Pohled El
Asi za půl hodiny už jsme snědli všechno to ovoce co Tex připravila a i ty džusy byli dopity, tak jsme šli umejt misky od toho ovoce a sklenice od džusu a vyhodit obalí od už zmiňovaných džusů.Dohodli jsme se, že nejdřív se půjdeme podívat do několika ulic kousek odsud kde by mohly prodávat surfy a tak jsme vyrazili.
První ulice
Mají zde jen potápěčské vybavení a hračky do písku pro malé děti. To samé mají i v druhé a třetí ulici. Až ve čtvrté se nám daří najít nějaké ty surfy."Tak já si vezmu asi ten světle modrý surf a jaký ty Tex??" "Já ten tmavě modrý surf." "Tak já to zaplatím a jdeme se domů převléct ne?" "Jasně tak já platím večeři." "Dobře a už pojď ať to stihneme." "Co máme stihnout??" "Je tady surfařská soutěž dneska večer tak se můžeme skusit přihlásit, třeba nám to půjde." "Jo můžeme to skusit tak jdeme."
Já si vzala:
A
Tex:
Asi hodinu jsme si to zkoušeli a nakonec nám to přeci jen šlo tak jsme se přihlásili na tu soutěž s tím, že si aspoň užijeme nějakou tu legraci. Cena byla dost zvláštní, ale i tak jsme to zkusili. (Myslím se přihlásili)
Cena byla...
Ahoj tak zase jsem tady!! Já retard 😊. No jo co dodat doufám že se kniha zatím líbí a doufám že se i nadále líbit bude.
El