Uklidim si věci pro psa a koně.
"Tak můžeme jít Tex, už to mám hotové" "Super"
Před domem
"Tak kde začneme El??" "Já nevím můžeme jít nejdřív po týhle straně a pak přejít a jít zpátky po druhé straně?" "Ok tak super tak jdeme ne?" "Jope"
V prvním domě nám otevřel nějaký kluk asi tak v našem věku.
(Těch domů je tady celkem ještě asi šest) "A-ahoj já jsem Tex a tohle je El." "Ahoj já jsem Dan a rád vás poznávám" "My tebe taky, teď jsme se přistěhovali tak se chceme zeptat jestli tu ještě někoho neznáš?" "Jo znám tu ještě dva kluky a asi dvě holky."
"A seznámis nás s někým dalším? Jestli tě teda od něčeho netušíme" " Já teď bohužel nemám čas tak možná jindy, ale radil bych vám aby stě vynechali ty dva domy úplně na konci téhle ulice tam teď nikdo není." "Dobře, děkujeme"Druhý dům
"Ahoj já jsem El a támhle to je Tex" "Ahoj já jsem Dominik." " Rady tě poznáváme, ale znáš tu ještě někoho?? My jsme se sem dneska přistěhovali, tak tu nikoho neznáme. Teda kromě toho kluka odvedle." "Jo vy myslíte Dana, tak ten je v pohodě pak jsou tu ještě nějaký holky, ale te jedné bych se raději vyhnul." "Aha a jaká to je??" "Ta v tom ruzovim baráku." "Dobrá děkujeme a nechceš jít s náma pak třeba ven???" "Ne bohužel ne musím ještě něco udělat, ale kdybych měl čas tak se můžu stavit." "Tak se pak stav do jednoho z těch dvou domů nakonci v jednom z nich budeme." "Dobře tak zatím ahoj" "ahoj""Takže kolik domů ještě???" "Asi dva, jo určitě dva" "Dobrá tak jdeme ne???" "Jo tak jdeme"
Třetí dům
"Ahoj já jsem Tex a tohle je El. Přistěhovali jsme se dneska tak se jdeme zeptat jestli by jsi s náma nekamarádila." "Jasně rada, a už znáte tu rodinu vedle??" "Ne tam teprve půjdeme." "Tak běžte já se u vás můžu pak odpoledne stavit kdyžtak." "To budeme řady tak pak přijď do jednoho z těch dvou domů nakonci v jednom z nich budeme." "Ok tak zatím ahoj." "Ahoj"Poslední dům
"Ahoj já jsem El a tohle je Tex, dneska jsme se přistěhovali." "Ahoj já jsem Emma a řada vás poznávám." "To my tebe taky." "Emmo kdo tam je?" Slyšeli jsme z domu klučičí hlas. "Jsou to nějaké dívky co se dneska přistěhovali." "Tak to jo a jak se jmenují??" "Jmenují se El a Tex a jsou moc milé." "Cože počkej tam už běžím" a to byl konec jejich rozhovoru a tak jsme tam čekali než se z domu vynořil kluk... pane bože to je přece Martinus!
"Ahoj holky vy jste se sem přestěhovali jo?? To je super aspoň to máme blíž." "Tak to my už radši jdeme dál tak ahoj."Pohled Tex
Obešli jsme všechny domy kde někdo bydlel a v tom posledním kde jsme byli žijou Tinus a Mac... to je tak boží! Já ho budu mít u sebe tak blízko!!(Tinuse) "Tak my už radši jdeme dál tak ahoj" "Ne počkejte." Ale my šli dál k našim domům a šli jsme ke mě k bazénu a vykoupali se."Tak co jak se ti zamlouvá žít tady ve vile El???" "Jako je to tu hezký, jen je mi líto že pejsky si vzali lidí z města" "Jo je to divný, ale aspoň máme naše motorky a koně ne???" "Jo to máš pravdu a jak se ti zamlouvají lidí v ostatních domech??" "Jsou fajn, ale Tinus se nikdy nezmínil že na tak roztomilou malou sestřičku." "To ani, ale teď zase do reality ano??" "Ano tak co zejtra vytáhnout míč a jít na hřiště si zahrát??" "Jo super nápad, ale teď si půjdeme Zábřeha ano???" "Ano a kam poběžíme??" "Co třeba do lesa nebo na louku????" "Jo to je super nápad a půjdeme rovnou v tom v čem jsme se seznamovali s ostatními ať nemusíme nic hledat." "Ok tak jdeme"
(Jen aby bylo jasno ty psy o které jsme se starali naši dali lidem ve městě kteří ó ně měli zájem a tak teď už psy nemáme a ty věci co jsme si uklizeli byli vodítka, obojky, kartáče atd.)
Tak zase jsem tu i s tou mojí retardací. Doufám že se vám kniha ještě pořád líbí a že mě za ty chyby nikdo neukamenuje!! Že ano Tex doufám že je to jasný že bych ještě ráda žila, ale to je jedno.
Ok už končím tak zatím ahoj.El