uz nemam rodinu

20 0 0
                                    

"Ahoj mámy." pozdravila Tex svoji mamku. "Ahoj Tery máme pro vas novinky." "Jo a co je to za novinky?" byla Tex zvědavá. "Jelikož stě se prestehovali sem do Osla tak sme si řekli s tatinkama, ze adoptujeme nejake dvě děti z řeckého domova." no to snad ne ja jen doufám, ze Tex nebude moc nadšená. "To je super mamy." jo je nadšená jak jinak.

"A jaké děti chcete adoptovat??" zeptala jsem se trochu už s nastvanim v hlase. "Dvě holčičky jako jste vy a vychovame je tak jako vás." to si dělá prdel?? Ona chce vychovat nějaký cizí děcko tak jako vychovala mě? Tak to ne!! Ja koncim! "Dobře no tak si ten život uzij mámy ja tady koncim a už nemám rodinu!!!!" zarvala jsem na mamku a rozběhla se pryč.

Pohled Tex
Ja sem tak nadšená!!! Ja budu mít nevlastní sestřičku! To je vést, ale El nevypadá nadšeně. Vypadá spis nastvane. Co se děje ze je naštvaná??

"A jaké děti chcete adoptovat??" zeptala se El trosku nastvanym tónem. "Dvě holčičky jako stě vy a vychovame je jako vas." to je docela super, ale El vypadá ze za chvíli bouchne. "Dobře no tak si ten život uzij mámy ja tady koncim a ucnemam rodinu!!" zarvala na svoji mamku a rozběhla se pryč.

Ja doufala ze by sme jim mohly spolu pomáhat, ale to asi nepůjde...

"Eli počkej prosím..." volala marně na El její mamka, která mela slzy na krajicku. "Ona nezastaví." řekla jsem ji mírným tónem. "Ja vim, ale chtěla jsem ji to vysvětlit." "co vysvětlit teto?" zeptala jsem se trochu zmateně. "Eliska už byla u toho když si její sestra brala dítě z řeckého domova do pece, ale nějak to neslo a k smůle její sestry to dítě chtěli nějací mafiani, ze prý je pravém jejich, ale Sky se ho nechtěla vzdát a tak ji zastřelili jen aby ho dostali." tak to je síla. Už se nedivim, proč El utekla se slovy 'už nemám rodinu'. Je mi ji tak líto...

Rozběhla jsem se za El a chtěla ji doběhnout, ale ona už vybíhala schody ke dveřím našeho domu. Vesla dovnitř a zabouchla za sebou dveře. Ja se zblaznim. Vesla jsem tedy do domu adi pět minut po ni a šla si dat džus. Ale to co se stalo pak jsem nečekala ani omylem. El sešla schody s velkým kufrem nacpanym k prasknutí vzala Mayu na vodítko a odjela. Odjela autem které si koupila nedávno. Je to černé BMW takže docela fajn auto. Chtěla jsem ji zavolat, ale ona mela mobil rozebranej na kousicky polozenej na posteli. Tak pro ten už se asi nevrátí no. Je mi tak moc líto Sky, ale Elisky mamka nemusí skončit stejně. Radši bych mela zavolat mamkam ze je tu volnej ještě jeden pokoj. Jen doufám, ze se El nic nestane když je tak vytocena. Ani nevím kam jela, ale doufám, ze se někomu brzo ozve. Podívala jsem se ji do skříně a tam sem našla jen věci co ji koupila její mamka. Ona už se nehodlá vrátit...

Ahoj tak tady je nova kapitola po dlouhý době tak se budu snažit vydávat je castejc. Doufám ze se líbí.

Vase El

No Normal Girl 💗Kde žijí příběhy. Začni objevovat