Pohled Tex
Dneska ráno jsem vstala o deset minut dřív, což mi bylo divný, protože já nikdy nevstavam před budíkem. "El vstávej dneska je ten fotbal!" "Jo vždyť už stávám" "No tak dělej ať přijdeme do školy dřív" "Proč dřív?? Já chci ještě spát" "Dělej ať si můžeme vybrat dresy a nebereme jen ty co zbydou!" "No jo vždyť už jdu, ale ty dresy máme v kabině u hřiště, tak proč máme jet do školy dřív??" "No jo tak jo řeknu ti to. Já jsem vstala dřív než budík a nechtěla jsem jít dolů." "Ok, ale ještě je tady jeden problém" "A to jakej???" "Není škola takže i kdyby si vstala dřív než budík je to jedno a navíc ten zápas začne až v deset hodin, tak mě nech laskavě spát" "Ok už sem ticho, ale půjdu si obstarat koně a zajezdit si. Nejdeš se mnou??" "Tak počkej jdu se převléct a ty by si měla taky, protože pochybuju že by si šla ke koním v pizamu. Zase tak švihla asi nejseš ne??" "Ne a jdu se převléct a pak nasnídat. Co si dáš??" "Palačinky a děkuju, teď už radši běž."Ona mě normálně vyhodila z pokoje, ale to je jedno radši se půjdu převléct ať to všechno stihnu a nemusej na mě čekat.
Já
ElV kuchyni
"Tex nikdo není doma, co si uděláme k snídani??? Já na ně čekat vážně nehodlám, protože chci jít ještě k těm koním." "Tak udělej třeba palačinky, ty mám vážně ráda a ty jestli si pamatuju taky." " Jo tak já je jdu udělat a ty zatím přines ty věci na koně, prosím..." "Jo už běžím."
Já
El
"Palačinky jsou hotové. Tex dělej ať ti nevystidnou" "No jo vždyť už jdu počkej" "Tak šup já už mám dojedeno..."
Ve stájích
Pohled El
Asi si půjdu pro Dreamse, ať můžu pak dojít třeba i pro Star.
Na levém boku cítím vybrovani a když se na mobil podívám tak ve mě hrkne... Psal mi MARCUS!!!M- Ahoj El, promiň že ruším, ale rád bych věděl co jsme vám udělali, že jste na nás tak hnusný...
E- A co třeba ty pomluvy a keci o tom jaký jsme devky??? Na to si jako zapomel nebo co??? Stě fakt debilové a dejte nám pokoj...
M- El počkej... Jaký pomluvy a keci?? My sme nic takového neříkali ani nepsali. Sejdem se v parku tak za půl hodiny... Souhlasíš????
E- OK, ale to je tvoje poslední šance tak za půl hodiny před kašnou v parku...
M- Dobře už budu vyrážet i s Tinusem.
"El sakra co tady tak postavas? Nejdřív mě zenes ať pohnu a pak tady stojíš a čumíš do mobilu" "Promiň, ale já jsem chtěla jít pro Dreamse, ale napsal mi Marcus, ze se sejdeme v parku i s Tinusem a ty keci se nějak vyřešej..." "Ok já se na Tinuse docela těším... Od tý doby co jsme se s nima rozhádali jsme si s Tinusem napsali jenom padesát zpráv. Teda přibližně." "Si děláš srandu??? Vy ste si psali??? A kdy si mi to chtěla jako říct??? Víš co dej mi pokoj!!" A pak jsem vyběhla pro Dreamse a tak rychle ho připravila, že ani nevím jak jsem to udělala. Rychle jsem se rozjela do parku a za sebou jsem rozeznala, že na mě Tex něco křičí, ale já zastavila až u kašny kde už čekal Marcus, ale Tinus tam nebyl. "Ahoj El jak se máš?? A proč si tak zamračená???" "Ty si věděl, že Tex má něco s Tinusem??? Nebo ti to taky zatajil???" "Já o tom nevěděl řekl mi to dneska ráno... Psal sem ti až když jsem se to dozvěděl." "Jo a ty pomluvy budeme řešit???" "Jo tohle my tam nic nepsali a jestli mi nevěříš tak se podívej na to jak se jmenuju na fb... Na tady máš můj mobil." "Vy ste to fakt nepsali... To jsem ráda... Takže zase kamarádi??" "Jo kamarádi a teď půjdeme najít ty dvě hrdličky." "Jo dobře"
Další kapitola je tady!!!
Omlouvám se že teď dlouho nevyšla kapitola, ale byla jsem s kamarádkou na výstavě psů...
No nic teď už by měli kapitoly zase vycházet pravidelně.El