4. Bölüm

10.7K 334 20
                                    

Meriç'den:

Birden 4 silah sesi gelince kendime baktım ama hiç birşeyim yoktu. Babama ve arkadaşına bakınca onlardada birşey yoktu. Ateş arkasını dönünce "baba merak etme iyiyim" dediği anda onun vurulduğunu anlamştım. Onda sadece 2 kurşun vardı ama arkama döndüğümde duvarda öteki 2 kurşunu gördüm. Ateş tam yere düşecekken onu kucağıma aldım ve arabama koştum. Koşarkende "BABA BİZİM HASTANEĞE GÖTÜRÜYORUM ORAYA GELİRSİNİZ" diye bağırdım. Hemrn Ateşi arka koltuğa koyup sürücü koltuğuna koştum. Son hız giderken neresinden vurulduğuna bakmak için arkamı döndüğümde dönmez olaydım demem bir oldu. Kız kalbinin biraz aşağısından ve karnından vurulmuştu. Neden bukadar korkuyorum diye kendimi sorarken hastaneğe geldiğiniz için hemen "SEDYE GETİRİN LAN!" Diye bağırdım. Ateşi kucağıma alıp sedyeye yatırdım. Onu ameliyata aldıklarında babamın arkadaşı ve babam gelince "Noldu. Kızım nasıl?" Diye sordu bende "bilmiyorum, az önce ameliyata aldılar. Birşey sorabilirmiğim size?"  "Tabi oğlum sor."  "Ateş daha önce çok vuruldumu?"  "Evet oğlum neden sordun?"  "Çünkü alışkın olmayan 2 dakka duramaz iki kurşunla hele bir kurşunu ölmesine tetiklik ederken. Ondan sordum yani." Adamın yüzünü astığını gördüm. Hay ben ağzıma. Hemen telefonumu çıkardım ve Arda'yı aradım.
-Arda beni iyi dinle. Hani bizim bugün gittiğimiz yemek varya. Orda bir kız vuruldu sen bir kameralara bak ve bulmadan gözüme görünme
+Tamam patron.
Diyince hemen kapattım.

30 Dakka sonra Ateşin arkadaşları geldi. Hepsinin yüzünde endişe ve sinir vardı. Hemen yanımıza gelip durumunu sordular. Sonra babam bilmiyoruz diyince içlerinden biri ameliyathane kapısına vurmaya başladı. Dün babasının ismini öğrendiğim için artık ona ismiyle hitap etmek istiyordum. Hala içimde endişe duygusu vardı. Niye böyle gissediyordumki? Yaklaşık 6 Saat sonra doktor çıktı. Herkez ayaklandı doktor konuşmaya başladığında "Hastamız daha önce hiç vuruldumu?" Tuna Amca evet anlamında kafa salladığında bide "niye sordunuz?"dedi. Doktor "kendisi birden gözlerini açtı ve "artık şu zıkkımı çıkaracakmısınız" diye bağırmıştıda" dedi. Babam "hayati tehlikesi varmı?" Diyince doktor yok diye kafasını sallayıp konuşmaya başladı "birazdan normal odaya alacağız" dedi.

Ateş'den:

Kalkınca vurulduğumu hatırlamıştım. Ağrım yoktu çünkü artık alışmıştım. Vurlduğumda tam yere düşecekken Meriç'in beni kucağına aldığını hatırladığım anda istemsizce sırıtmaya başladım. Sonra kapı açılınca uyuma taklidi yaptım ve düzenli nefes almayı'da unutmadan kimin geldiğini anlamaya çalıştım. İlk babam girmişti. Sonra babamın arkadaşı Necdet amca. Sonra bizim kızlar. En sondada Meriç gelmişti. Ben o odadayken gözlerim açmıştım birden. Sonra konuşmaya başladım "Babamı çağrırmısın?" O olur anlamında kafasını sallayıp çıktı babam ve kızlar gelince babama dedimki "Haydeee gidiyoruz çıkış işlemlerini halledin. Dedim bizim kızlara babam birşey dicekken. "Hiç boşa uğraşma babam ben burdan çıkıcam hemde şimdi. Hemen üstüme kıyafetlerimi giydim kan olmuşlardı ama olsundu ben evde değiştiricektim. Kızlar gelince ben Aylinin arabasına bindim ve eve gittik. Aylin, Ece ve Nazlı 1 hafta boyunca ben iğileşene kadar bizimle kalmışlardı ben iğleşince beni vuran adamın izini bulduğumuz gibi buraya getirttik. Ben onun için psikopatca planlar yaparken kızlar onu duvara asmakla uğraşıyordu. Bir kahkaha patlatıp "Selam". "Sen kimsin" "Ecelin" "Zaten kim olduğumu biliyorsun" elime bir boks eldiveni geçirip adama bir kum turbasıymış gibi vurmaya devam ettim. En sonunda "ANNENİN GERÇEKTEN BİR TRAFİK KAZASINDAMI ÖLDÜ ZANNEDİYORSUN" diye bağrınca ona bağrarak daha sert vurmaya başladım "BANA BAK LAN SENİ ÖLDÜRÜRÜM ANNEMİN ADINI AĞZINA ANMIYACAKSIN DUYDUNMU BENİ LAAAN!" Diye bağrdım Adamı ölmekten beter edicekken kızlar beni kollarımdan tutup odadan çıkardı. "BIRAKIN LAN" Aylin" Hayde ateş oluldan sonra yine döversin adamı ama şimdi okula gitmemiz gerek. Tamam anlamında kafamı salladım ve motoruma binip ilerledim. Sonra aklıma gelince Doruğun nerde omduğunu sordum. Onlarda "Amerikaya gitti orda yapılacak işleri varmış" d0ediler. Bende göz devirdim ve önüme döndüm. Üzerimde iki çift göz hissettim etrafıma baktım ve Meriç'i gördüm. Sonra göz devirerek önümde döndüm ders tarihti. En sevmediğim ders. Kulaklıklarımı takıp uykuya daldıp. Biri kolumu dürtüyordu. Parfon deşiyordu hemen "Oha deştin lan deştin kolumdan ne istedin yavşak" dediğim anda gülmeye başlayan tanıdık bir erkek sesiyle yukarı baktım Meriç idi.
-Noldu ne istiyorsun
+Lan ne suçum var benim bana Yavşak diyorsun uyanmayan sen azar işiten ben lan hava karardı hala yatıyorsun
-Neeee
Hemen saatime baktım saat 19:34 di.
Koşarak arabama koştum ve bagajdan içinde giyeceğim elbisem olan poşeti çıkararak okul binasına geri girdim hemen havuzun oraya gidince soyunma odasında üzerimi giyip aynaya baktım çok güzel olmuştum.

Koşarak arabama koştum ve bagajdan içinde giyeceğim elbisem olan poşeti çıkararak okul binasına geri girdim hemen havuzun oraya gidince soyunma odasında üzerimi giyip aynaya baktım çok güzel olmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sadece elbisesi böyle kız bu değil.)
Kızlarla buluşacağımız bara geldiğimde bir arabanın beni takip ettiğini anlamıştım ama bunu kızalara söylemiyecektim.
Aylin:Vaaay Ateş Soylu çok güzelsiniz bugün
-Lan salak ne diyon yaaa
Ece:Valla lan benden güzel olmuşsun
-Yaw he he konuşmayında haydi şerefe
Hep beraber:Şerefe
1 Saat sonra sıkılıp dışarı çıktım çıkmaz olaydım. 2 Sarhoş adam beni sinir ediyorlardı. Aklıma birşey gelince piskopatca güldüm ve "tatlışlar bir gelirmisiniz" dedim bunlar tabi salak ne yapicağımı bilmiyorlar onları bir duvarın olduğu tarafa doğru yönlendirdim sonra elimle biryeri gösterdim onlar orda oyalanırken ben duvardan destek aldım koşa koşa zıpladım ve yukardayken önce birine tekme yere inerkende ötekine yunruk attım bayılmışlardım. Konuşmaya başladım "ohooo siz hemen böyle bayılırsanız ben sıkılırım"dedim sesli bir sesle sonra arkamı döndüğümde gözelerime inanamadım.
Ve konuşmaya başladım "S..Sen....Nasıl?

Mafya Liderlerin Aşkı [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin